IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Българска реставрация за рядък Mercedes-Benz

Доработеният от Overdrive седан E60 AMG е произведен в само 126 екземпляра

Българска реставрация за рядък Mercedes-Benz

След като неотдавна българското ателие Overdrive показа преобразена Toyota Hilux с 6 колела, сега наред е редкият Mercedes E60 AMG.
Българска реставрация за рядък Mercedes-Benz
Автомобилът е произведен в къса серия от само 126 екземпляра, като затова тунинг майсторите са предпочели да го запазят в максимално оригинален вид. Те са приложили реставрация, въздържайки се от обичайното мащабно тунинговане.

Произведеният през 1993 година екземпляр, който впрочем има изминати само 100 000 км, е пристигнал в почти отлично състояние в ателието на Overdrive. Българските майстори са го пребоядисали и са подменили всички гумени уплътнения, като също така са поставили по-мощна спирачна система, заета от модела S55 AMG (W220). Двигателят и трансмисията не са подлагани на преработки.
Българска реставрация за рядък Mercedes-Benz
Леки подобрения са нанесени и в интериора, където виждаме облечено в кожа табло, решен в алкантара таван и нова кожена тапицерия. Декоративните махагонови елементи пък са заменени с такива в лъскаво черно.

От информацията не става ясно дали автомобилът е предназначен за продажба. По-рано специалистите от Overdrive реставрираха Mercedes-Benz 280SL и Jaguar XJ220, като цената на британската легенда бе 400 000 евро.
 

0 от 500
  • #5
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Кольо Камиона ( преди 9 години )
    W124 e чук, може би най добрият Бенц, заедно с S класата от същия период.. Мерцедес се изплашиха че ако продължават да правят толкова добри коли, първите собственици ще си ги държат поне 10 години и няма да се продават добре новите. Решението бе ясно, сваляме качеството, трябва да издържат 3-4 години докато са в гаранция и собствениците да ги заменят с нови за да има оборот и печалба.
  • #4
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    сглобена ръчно в заводите на Порше. много ме респектираше тая кола навремето. червените мутри дето разбираха от коли това караха
  • #3
    16 rate up comment 12 rate down comment
    До в 124 ( преди 9 години )
    Дълги годи бях собственик на купе 124 и нещото заради което го продадох е именно ретро визията му , ще ме прощаваш , но колата е архаична от моя гледна точка. Да невероятно добре е сглобена , да доста неща са направени с внимание към детайла ,да инжинерните решения са на топ ниво за времето си ,но просто не можем да живеем в края на 80-те и началото на 90-те ,а вътре се чуствах точно така. Освен това не е и като да не съм имал ядове с нея ,но това го отдавам на собствениците преди мен.
  • #2
    31 rate up comment 6 rate down comment
    W124 ( преди 9 години )
    Последният истински автомобил! Никога преди него и особено след този модел не е проектирано и произвеждано нещо толкова инженерно,ефективно,здраво,удобно,надеждно и престижно едновремено. И днес с една добре запазена машина няма да почувстваш дисонанс и пред дома си,и пред банката,и пред операта,и сред млади,и сред стари.
  • #1
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Невероятен! И браво че са запазили почти всичко в оригинален вид. Единствено белите шевове не пасват. Иначе бенца повече прилича на Е500 отколкото на Е60 AMG, но кой знае - в тези години е имало най-различни специални серии..