Дизеловият двигател Subaru Boxer не се нуждае от балансиращи валове, които са масово използвани при конвенционалните редови и V-образни двигатели. Отпадането на необходимостта от балансиращи валове води до намаляване на ротационните инерционни моменти и триенето вътре в самия двигател. В резултат се получава по-добро ускоряване и нисък разход на гориво.
След като преди месец в Токио японската компания Subaru показа концепцията Impreza 5-Door, стартиралият тази седмица автосалон в Лос Анджелис стана сцена за световната премиера на още един концепт на марката - Impreza Sedan. И двата прототипа предоставят поглед към новото поколение на популярния модел, който ще бъде на пазарите още през 2016 г.
Impreza Sedan Concept е дизайнерска концепция, представяща бъдещото поколение Impreza, първият от новото поколение стратегически за Subaru автомобили, показващи новата визия на компанията - "Prominence 2020", сочи информацията от Subaru. Нещо повече, концептуалният модел подсказва за дизайна не само на новата Impreza, но и на останалите бъдещи модели на Subaru.
От съобщението става ясно, че моделът залага на няколко основни аспекта - динамика, удоволствие и спокойствие, функционалност, аеродинамика. Става ясно също така, че автомобилът използва системата за задвижване на четирите колела на марката Symmetrical All-Wheel Drive.
Данни за задвижващия агрегат липсват, като се съобщават единствено размерите на Impreza Sedan - 4 555 мм дължина, 1 880 мм, широчина и 1 453 мм височина. Междуосието е повече от щедро за този сегмент - 2 670 мм, а броят места в купето са 5.
Продуктовият модел ще бъде изграден на напълно нова модулна платформа, като трябва да се качи на конвейера в края на следващата година.
Снимки: Subaru