IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Англичани разкриха новия екомобил на BMW

Машината от семейството „I” ще се конкурира с Volkswagen XL1

Англичани разкриха новия екомобил на BMW

Скица на автомобил, който трябва да покаже най-съвременните постижения на BMW в борбата за нисък разход на гориво и ниски нива на вредни емисии, бе публикуван от британското издание Autocar.
Англичани разкриха новия екомобил на BMW
Неофициално изображение: Autocar


Според информацията машината вече е патентована в съответното бюро в Шанхай (Китай), като нейните особености са използването на армиран карбон в каросерията и ниският коефициент на челно съпротивление. Теглото на автомобила ще бъде само 1150 кг., което е със 135 кг. по-малко от това на BMW i3.

Що се касае до аеродинамиката – коефициентът на съпротивление ще е едва 0,18, което е с 0,1 по-ниско от този при Volkswagen XL1. Именно този модел е сочен като основен конкурент на машината на баварците. За разлика от XL1 обаче екоавтомобилът на BMW ще предлага пълноценен багажник с обем 350 литра.

Моделът на BMW ще представлява хибрид с възможност за зареждане от електропреносната мрежа, в чиято основа ще бъде поставен 1,0-литров турбо двигател с 2 цилиндъра. Електромоторът ще бъде разположен под пода на багажника, като той ще бъде свързан с иновативни батерии.

Подробности за тях не се разкриват, но се твърди, че те са по-мощни от стандартните и съответно увеличават прехода на колата с едно зареждане. Предвижда се моделът да ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди и да развива максимална скорост от 200 км/ч. Нивата на вредни емисии СО2 пък ще бъдат под 10 гр/км.

Тагове: bmw i
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    оня същия ( преди 8 години )
    а да, и като успееш някой хубав ден да изкараш достатъчно пари за Q50 хибрид кеш, можеш да ми се дуеш... с гоуфо не си вървежен
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    И още,Доше! ( преди 8 години )
    Шизофрения е да се хвалиш с покупката на стар Сивик с дизелов двигател на още по-стара Астра и същевремено да "плюеш" по канцерогените,тракащи дизели.Ти наистина си болен мозък и не е лошо да се обърнеш към добър лекар.
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Доше,Доше ( преди 8 години )
    Казал сът ти 100 пъти,че имам 3-ка дизел,но и двойката дизел на ФВ е недостижима мечта за теб и такива като теб.Дали лъжат в емисиите и колко ще си платят за това е друг въпрос, но е неоспорим факт,че дизеловите мотори на ФВ,БМВ и МБ са на светлини години пред останалите и че също така са предпочитаните опции на стария,културен и цивилизован свят -Европа. Дори и ти си избрал дизела,за съжаление от стара Астра.Защо тогава подскачаш като заклан петел по форума!?
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    вагито нещо го изби да пише партенки... ваги ваги, как е шизофренията? Боли те яко че имаш 2ка дизел нали? Пхахахаха
  • #5
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Цугцванг ( преди 8 години )
    Официалните данни показват че смъртните случаи при Тойота са в резултат на натискане на газта вместо спирачката. Колкото до отровителите ВАГ - в щатите са отговорни за поне 60 смъртни случая, за Европа, като знам колко канцерогенни тракалници има, не искам да си мисля, че нищо чудно да са над 100 хиляди.
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Официалната статистика показва, че вследствие на проблема смъртните случаи са 37, но според мнозина от специалистите те са много повече. Проблемът при автомобилите на Toyota датира от 2000 година, а компанията направи първото връщане на модели в сервизите си чак през 2007-а. Мащабната сервизна акция засегна 9 млн автомобила. От марката Toyota това бяха моделите Corolla, Camry, Avalon, Matrix, Highlander, Prius, RAV4, Tacoma и Tundra. Проблемът бе установен и в някои от моделите на Lexus, произведени през периода 2004-2010 година. И какво се случи? Всичко постепенно утихна и днес, благодарение на новия скандал, получил гръмкото име "Дизелгейт", японците отново са на върха в класирането по най-много продадени автомобили в света.
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Предвид последните събития в автомобилния свят и нестихващият скандал с дизеловите мотори на Volkswagen, решихме да направим един анализ на т.нар. смъртоносни грешки и на другите два най-големи авто концерна в света - Toyota и General Motors. И докато проблемите на Volkswagen, за които писахме подробно в поредица от материали, водят до загуба на доверие в компанията и евентуални бъдещи екологични последствия, то грешките на японците и американците доведоха до конкретни смъртни случаи, които са следствие от дефекти в основни възли и агрегати по автомобилите. С други думи казано, ако спрем да гледаме в неясното бъдеще и обърнем внимание на фактите и цифрите, ще видим, че в миналото и Toyota, и GM са правили грешки, които са резултат от напълно съзнателни решения, пряко или косвено довели до страдания на много хора.
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    През 2014 година Toyota Motor Corporation беше санкционирана от Министерството на правосъдието на САЩ с огромна сума в размер на 1.2 млрд долара. Причината бе, че в продължение на десетилетия японския гигант е лъгал съзнателно, както Конгреса на САЩ, така и различни регулатори на властта, а и обществеността за техническите проблеми в някои от моделите си. Toyota бе обвинена в това, че умишлено е прикрила хиляди случаи с непреднамерено ускорение на своите автомобили.
  • #1
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Ганчовец ( преди 8 години )
    Супер ще се конглокира с нещо несъществуващо на пазара. Винаги ме радват немците като започнат да пускат инфо за модели, които ще пускат, няма да пускат, ще пускат но иначе, не няма даго пускат, а бе пускат ги догодина, всъщност решиха въобюе да не се занимават...Меко е казано, че ме дразни. Много добри в това са ВАГ и го правят с всичкие си марки.