IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda NSX ще краде клиенти от Porsche 911 Turbo и Audi R8 V10

Новият японски суперавтомобил ще се предлага на сходна цена

Honda NSX ще краде клиенти от Porsche 911 Turbo и Audi R8 V10

Основните конкуренти на второто поколение Honda NSX ще бъдат Porsche 911 Turbo и Audi R8 V10, разкри продуктовият мениджър на модела Тед Клаус пред CarAdvice.
Honda NSX ще краде клиенти от Porsche 911 Turbo и Audi R8 V10
Снимка: Honda

Новата генерация на японския суперавтомобил ще бъде на пазарите в Северна Америка и Европа през 2016 година, сподели Клаус, уточнявайки, че цените в САЩ ще започват от около 150 000 долара. Конкурентите Porsche 911 Turbo и Audi R8 V10 се предлагат срещу сходна сума - съответно 151 100 и 153 900 долара.

"Honda NSX е насочена към феновете на Porsche 911 Turbo, които искат достоен ъпгрейт. Нашата кола ще предоставя най-доброто от двата свята - суперколите и спортните автомобили", заяви Клаус.

Мениджърът допълни, че Honda се завръща смело в света спортните автомобили, но не само с NSX. Върховият модел ще бъде началото, като след него ще появят по-малък спортен автомобил с хибриден мотор и напълно електрическа спортна кола с около 350 к.с.

Колкото до второто поколение NSX, вече бе обявено, че автомобилът използва хибриден агрегат, в чиято основа е специално разработен 3,5-литров туин-турбо V6 двигател с 507 к.с. и 550 Нм. Той работи с 9-степенната автоматична скоростна кутия с два съединителя, като е подпомаган от електромотор с мощност 47 к.с. Силовият агрегат разполага с още два електромотора, които са разположени между предните колела. Те се захранват от комплект литиево-йонни батерии. Така в крайна сметка хибридната система със задвижване 4х4 - Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive, разполага с обща мощност 580 к.с. и 644 Нм.

Още за новата Honda NSX вижте ТУК

Тагове: Honda NSX Acura NSX
0 от 500
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    то ровер е с двигател на хода и окачването е на хонда, от хонда тестват първо с ровер дали стават и после ги вграждат в тяхите.:Д
  • #42
    0 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Първите две места в класацията са за Lexus и Toyota, докато на третото е Audi. В първата десетка влизат още Mazda, Subaru, Kia, Buck, Honda, Hyundai и Mini. Като цяло в топ 10 са попаднали общо 7 производителя от Азия 5 японски и 2 корейски.Класирани са общо 28 марки, като най-лоши оценки получават Infiniti, Cadillac, Ram, Jeep и Fiat. Основната причина за това, според техните собственици, е лошата работа на автоматичните им скоростни кутии, както и проблемите с мултимедийните им системи, посочва Consumer Reports.Заради недоволство от работата на трансмисиите сред аутсайдерите попадат и модели като Ford Fiesta и Nissan Pathfinder. Дори премиум марката на Honda - Acura, която внедри 8- и 9-степенени автомати в своите модели, се е свлякла от 7-*** на 18-та позиция.
  • #41
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Volkswagen в Топ 10 на най-калпавите двигателиВодещият доставчик на допълнителна гаранция за крайния потребител във Великобритания Warranty Direct направи традиционното си годишно проучване между 50 000 клиенти, за да установи надеждността на двигателите при различните производители на автомобили. Оказва се, че един от най-големите концерни в света Volkswagen влиза в топ 10 на най-ненадежните мотори или всеки 1 от 52 агрегати на немската компания е създавал проблем на потребителя през изтеклата година.В топ листата първите 2 места по надеждност се заемат от японските производители Honda и Toyota, а третото място на Mercedes, като разликата между първия и втория е почти двойна. Оказва се, че едва един от 344 двигателя Honda е създал грижа на своите собственици, следвани от 1 от 171 потребителя на Toyota и 1 от всеки 119 собственика на Mercedes. Според специалистите от Warranty Direct моторите са най-разходоемкият ремонт в един автомобилУправляващият директор на Warranty Direct, Дънкан МакКлър Фишър, коментира изследването така: "Ремонтът на двигателя е може би един от най-големите страхове на водача, защото е свързан с много скъпи части и много часове труд. Броят на дефектиралите двигатели може би изглежда малък на фона на проблемите с осите и окачването, но поправките по двигателя почти винаги водят след себе си разходи в хиляди, непокрити от гаранцията на автомобила."Топ 10 на най-здравите двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 Honda 0.29% 1 от 3442 Toyota 0.58% 1 от 1713 Mercedes-Benz 0.84% 1 от 1194 Volvo 0.90% 1 от 1115 Ягуар 0,98% 1 от 1036 Lexus 0.99% 1 от 1017 Fiat 1.17% 1 от 858 Брод 1.25% 1 от 809 Nissan 1.32% 1 от 7610 Land Rover 1.38% 1 от 72Топ 10 на най-ненадежните двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 MG Rover 7.88% 1 от 132 Audi 3.71% 1 от 273 MINI 2.51% 1 от 404 Saab 2,49% 1 от 405 Vauxhall 2.46% 1 от 416 Peugeot 2.26% 1 от 447 BMW 2.20% 1 от 458 Renault 2.13% 1 от 469 Volkswagen 1.91% 1 от 5210 Mitsubishi 1.70% 1 от 59
  • #40
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Порше е селска каруца пред технологичния звяр на Хонда.
  • #39
    1 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Трудно мога да си представя, някой да слезе от Порше и да се качи в Хонда!Ще *** прощават жапанките!
  • #38
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това не е просто автомобил, това е автомобил от бъдещето, който се пуща в настоящето. Има такива технологии и такъв инженеринг, че вурстовете могат само да мигат на парцали и да цъкат с уста, като Сейко или Ситизен. Дори и да е разглобят, за да видят какво има вътре ще им трябват години, за да разберат за какво е и още повече години да го копират, произведат и внедрят. Те един Приус толкова години не успяха да изкопират, а камоли това съвършенство.
  • #37
    9 rate up comment 7 rate down comment
    МоТо ( преди 10 години )
    Добър автомобил,произведен както винаги с прецизност и от хора които предпочитат да си теглят ножа вместо да живеят със срама.Ауди и Порше-произведени от фирма,която се оказа измамник на едро,но все пак трудно се вземат клиенти на Порше.За Р8 не знам,но 911 си остава 1 изискан,добре замислен преди 65 години спортист с уникална форма и конструкция осъвършенствана цели 65 години.трудно се бие такъв успех!
  • #36
    4 rate up comment 15 rate down comment
    raptor ( преди 10 години )
    Тая кола, с тая визия трябваше да я пуснат 2012та... когато я рекламираха в Железния Човек. Тогава беше що годе актуална. Сега е просто сивик на стероиди!
  • #35
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Гошо ( преди 10 години )
    Красива кошница, но ...... кошница!
  • #34
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ХАхАхА АУди ли са върховни спортни коли ? Та те нямат през историята си един двигател, който да има спортни някакви наклонности. Всичките им двигатели са разработка я на cosworth я взет от ламбо я от друг някой производител или инженерен екип. Порше ги купиха пак с корупция и държавна помощ и от тогава са толкова безлични и нямат нищо общо с поршето от едно време. Тъжната истина, скъпи фенове на турските преселници, е такава.