IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Дизелгейт форсира преминаването на електромобили в Германия

Плановете на властите предвиждат 1 млн. такива коли на пътя през 2020 г.

Дизелгейт форсира преминаването на електромобили в Германия

Избухналият скандал с манипулираните екологични данни на модели на Volkswagen накара властите в Германия да започнат да мислят върху стимулиране на търсенето и продажбата на електромобили, съобщават медиите в страната.
Дизелгейт форсира преминаването на електромобили в Германия
Министерството на транспорта вече е започнало работа по проект, който разглежда възможностите за построяването на 10 000 зарядни станции. Целта е през 2020 г. по пътищата на Германия да се движат най-малко 1 млн. превозни средства, задвижвани на ток.

Целта на ведомството е доста амбициозна, отчитайки факта, че дори в Норвегия, която е първенец по продажби на електромобили в Европа, има около 20 000 такива машини. Към момента в Германия те са два пъти по-малко, като към края на 2014 г. са регистрирани 2400 станции за тяхното зареждане.

Големият проблем, който продължава да отблъсква купувачите, е малкият преход с едно зареждане при колите на електричество. За да се справи с него, правителството предвижда да инвестира около 100  млн. евро в проект за развитие на технологиите, в който ще участват и няколко частни компании.
Дизелгейт форсира преминаването на електромобили в Германия
Отделно от това са предвидени бонуси, които могат да достигнат до 10 000 евро за шофьорите, решили да се откажат от стандартните си автомобили и да преминат на такива, задвижвани на ток.

Снимки: BMW
 

0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Я да видим сега онзи кухарнига ВАГиниста какво ще обясни за батериите! Много ми е интересно, как ще се обърне, като фурнаджийска лопата. До сега твърдеше, че батериите замърсявали многократно повече и производството на ток също. Производството на електрички и хибриди било много по-мръсно от това на дизелите... ...Не съм фен на немските автомобили.Но за производството на батерии за хибридите е вярно.Замърсява много повече,отколкото кола с дизел или бензин от 80/90-те за 20 години каране.
  • #13
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кво стана бе германчета, пак дойдохте на стратегията на японските марки. По-добре си плащайте лиценза на Нисан и си карайте ел.коли от Япония, тоест най-модерното и най-добрите в света.
  • #12
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 10 години )
    Еми, ела си в Бг, тук е прекрасен въздуха! Много е ЕкоДокато аз плащах по близо 500лв данък за кола с Евро5, този с кола дори и под Д2 плаща по 30лв.
  • #11
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Живея от доста години в Германия и тук нещата от екологична гледна точка са изключително зле. Немското автомобилно лоби дирижира така нещата, че само те да си продават бракмите и само те да са толерираните на пазара. В почти всички държави (дори и България, колкото и да е странно) имаше и има премия при закупуване на хибрид или електромобил. Само в Германия нямаше. Хайде познайте защо? Същата е причината поради която германците не разрешиха да падне митото за японските автомобили? Защо ли!
  • #10
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Хан Соло ( преди 10 години )
    Е то ако има премия до 10 х. евро ще стане мега интересно, а са пуснали промоцията, а са атакували японо-корейците. Освен, ако няма изрична забрана за продажба на тези автомобили в Германия :) Че както е тръгнало, ВАГ докато пуснат електричка, другите ще произвеждат совалки!
  • #9
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много ми е интересно какви ще са условията за финансирането купуването на електро- и хибриди, така че да изключват всички такива коли на Тойота, Хонда, Нисан, Митсубиши и т.н.
  • #8
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Я да видим сега онзи кухарнига ВАГиниста какво ще обясни за батериите! Много ми е интересно, как ще се обърне, като фурнаджийска лопата. До сега твърдеше, че батериите замърсявали многократно повече и производството на ток също. Производството на електрички и хибриди било много по-мръсно от това на дизелите. Каква ли нова глупост сега ще измисли?
  • #7
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хайде почна се с поредните партенки и пропаганди. До сега развиваха дизела макар, да знаеха, че е вреден и крайно неекологичен, а сега видите ли щели електрички да правят! Те или китайците ще им ги правят? Нито батерии, нито електромотори могат и имат възможност да правят. До сега корейците и китайците им правеха батериите, а електромоторите са китайско производсво. За швабетата остава каросерията и сглобяването. Та те даже и това не правят, а го правят турците, арабите и *** в заводите им.
  • #6
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сетила се Мара да се побара!Другите държави тотално ги изпревариха швабетата, които са толкова лицемерни, че няма просто на къде. Уж зелени, уж за екология говорят, уж зелените са в управлението на Германия и са 3-тата партия, а реакция никаква. След скандала, никой от тях не излезе и не каза нищо. Нито един протест не се осъществи. Явно добре са ги нагушили, за да си мълчат. А германците са такава оФча нация, че няма просто накъде. Казали сса им, че дизела е най-доброто и юруш на дизелите...
  • #5
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Чалгаваген им останаха няколко фена в Булагристан.Навсякъде по света е забранено да споменават дори името им.