IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW не иска обща суперкола с Lexus

"Само през трупа ми", отсече мениджър на BMW

BMW не иска обща суперкола с Lexus

Слуховете за общ суперавтомобил на BMW и Lexus вървят от доста време, но сега високопоставен мениджър на базираната в Мюнхен компания ги отрече, предава Automobile Magazine.
BMW не иска обща суперкола с Lexus
Очакваше се автомобилът да бъде наследник на LFA. Снимка: Lexus

Пред изданието анонимният член на борда на директорите на BMW е бил категоричен, че подобна кола няма как да бъде създадена. "Само през трупа ми", е отсякъл той при въпроса за създаването на съвместна суперкола на BMW и Toyota / Lexus.

Двете компании обаче работят в тясно сътрудничество при създаването на екологични системи за задвижване, като също така обменят опит и различни компоненти. BMW и Toyota работят и върху общ спортен автомобил, който ще бъде идеологичен заместник на моделите Z4 и Supra.

Спекулации в различни медии сочат, че евентуалният бъдещ суперавтомобил на BMW може да използва карбоновия монокок на McLaren 650S. Тази възможност бе отречена от ръководителя на BMW M GmbH Франк ван Мил, който обаче не изнесе никакви подробности. Все пак се очаква за модела да бъде използван 4,0-литров V8 двигател с четири турбини (две класически и две електрически) и мощност от най-малко 750 к.с.

0 от 500
  • #60
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Ставри ( преди 10 години )
    Имах в предвид, чу напоследък правят моторите си да работят при по-висока температура, което е предпоставка за супер малък пробег на маслото, отделно е риск от маслен клин. Щото не всеки си кара моторите с естери и пао и сменя на 5-7 хиляди. Особено с тея дължи междусервизни интервали. Другите им конструктивни недомислици са си наследство от миналото, за жалост. Цената на многото коне и нм от моторите дава своя данък
  • #59
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ..... ( преди 10 години )
    После колите са им виновни!
  • #58
    5 rate up comment 5 rate down comment
    бре бре... ( преди 10 години )
    Значи Аз да се смятам за най-големия щасливец, до сега нито едно BMW да не ми гръмне до сега, в момента имам 2. Като се замисля даже няма познат с такова. Истинските им двигатели винаги са започвали от 6 цилиндъра на горе-факт,с изключение на s16 в първото М3.Въпреки че съседа ми има 1 е30 86г. на над пол. млн. км. без ремонти по мотора и е с 1,8 . Ама щом казвате , че гърмят като пуканки не си копувайте BMW,и без това маса *** си ги копуват, не могат да ги карат, не могат да ги подържат.
  • #57
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ставри, не напоследък, а винаги са имали проблеми с двигателите БензинМаслоВода (БМВ).Имат по някой добър двигател, но останалите са проблемни. Копираха от Хонда променливото газоразпределение ВТЕК и все още не успяват да го направят, като света тяхното Ванос. Немска му работа...
  • #56
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Ставри ( преди 10 години )
    Напоследък БМмВ имат проблеми с двигателите. Не са ги проектирали соцре и гърмят здраво!! Руснаците ги разконкпирираха. Просто държат твърде висока Т. Прочетете статиите в bmvlivehournal Иначе са достоен производител, спор няма. Но и в миналото имаха много проблеми с моторите, оттам тръгна и нарицателното, че постоянно мешат БензинМаслоВода.
  • #55
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Какъв хейт, какви комплекси? Говорим за съвсем реални факти. Празноглавите немски фенчета ги отричате, защото не са ви по мярка на вакуума в тиквите. Хубаво, ама това не ги прави по-малко достоверни. Никой не ви кара да си купувате Тойота, карайте си i8-ците и 911-ките, хехе, само недейте да обяснявате кой къде бил технологично, просто защото не знаете.
  • #54
    4 rate up comment 6 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    И добре ползват скоростни кутий на айзин,не съм проверявал но да кажем се съгласявам с вас,и сега какво следващия ми автомобил трябва ли да е тойота или лексус за да сам от "вишето@ ви интернет общество и да си караме из гугъл...Ако ще казвате нещо го правете по начин по който да бъдете разбрани , без хейт и комплекси.Или тук търсите просто отдушник на душевните си проблеми.
  • #53
    3 rate up comment 7 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    "Ia proveri avtomatika na Cayenne dali ne e Aisin golfodjio muhahahahaha" виждаш ли колко си *** интернет мижитурко,за теб ако съществуват 2 марки любимата тойота и омразния фоолксваген... за нас нормалните хора има и други, които първо караме убеждаваме се в техните качества и тогава копуваме и пак си караме с кеф,без да се комплексираме от автомобилите на останалите и не сипем хеитърщуна по тях.Голф междо другото не сам имал не съм им фен общо взето са ми безразлични...
  • #52
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ето бе, деца, ръчната скоростна кутия в Порше 911 997 е също на Аисин:Sep 16, 2004 First transaction with Porsche, Aisin AI started to deliver the 6-speed MT for 911 CARRERAЕ, големи сте фенчета, щом даже не знаете с какви части са ви любимите коли... то сигурно и в дядо коледа вярвате още..
  • #51
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ха-ха, кефи ме как отрицанието на реалността и елементарно доказуеми факти е естествено състояние за глуповатите и слабо информирани немски фенчета, напомпани с немски пропагандни пратенки. Най-технологичния модел на БМВ с трансмисия от Тойота Авенсис. И това ако не е подигравка..