IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кросовърът на Bentley ще получи дизел с електрическа турбина

За Bentayga е предвиден напълно нов мотор с 435 к.с.

Кросовърът на Bentley ще получи дизел с електрическа турбина

Първият кросовър в историята на Bentley – Bentayga, ще получи дизелов мотор с електрическа турбина. Това съобщи главният инженер на марката Питър Гест в интервю за Automotive News.
Кросовърът на Bentley ще получи дизел с електрическа турбина
Същата технология ще използва и новото поколение на Audi Q7, чиято платформа – MLB-Evo, е в основата на Bentayga. Моделът на Bentley обаче ще бъде оборудван с по-мощен агрегат. Той ще бъде или 3,0-литров V6, или 4,0-литров V8, сочат спекулациите. Посочената мощност е 435 к.с., а въртящият момент - около 1000 Нм.

Bentayga бе представен през септември тази година, като от компанията производител го обявиха за „най-бързия и луксозен SUV на планетата”.

Моделът ще се предлага с 6,0-литров бензинов туин-турбо W12, чиято мощност е 608 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Агрегатът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4 секунди. Средният разход на гориво е 12,8 л/100 км. В гамата на модела трябва да се появи и plug-in хибрид.

Снимка: Bentley
 

Тагове: Bentley Bentayga
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пичове спокойно бе, има и бензинови бентлита, не се блъскайте има за всички. Хората просто ви дават право на избор, разширяват гамата, за всеки има, ама гледам че и за бензинови бентлита няма опашка пред магазина.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не трябва да се забравя че при дизелът използваеми са не само оборотите на максималния въртящ момент/примерно 1200-2500/, но и тези на максималната мощност /около 3500-4000/, но все пак приемам че съм сгрешил за диапазона и се извинявам, наистина общо взето при бензина използваемите обороти са с по-голям обхват.
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха-ха, дизела бил с по-голям обхват използваеми обороти... от 1500 до 2500 ли е голям обхват? А тракането и вибрациите създават невероятно усещане за премиум.. ама немски. Да, по-ефективен е, ама и хиляди пъти по-канцерогенен, та къде е ползата?
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дали ще пуснат и Ламборгини с дизелче. Ще си го ползвам за прикачен инвентар да си влача с него и за драг по улиците. И ще си пълня торбички с чист въздух от ауспуха да си дишам на воля, когато ходя на излети в планината.
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Чакаме от бентли малък градски хечбек.
  • #7
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо дизелът е по-напред от бензина? Много просто - по-високо КПД/ефективност/ - физика му викат, в училище се учи. Защо един дизелов трактор с 80 к.с. тегли тонове инвентар? Ами главно заради нютонметрите. Дизел - по-ефективен, по-икономичен, по-еластичен, по-голям обхват използваеми обороти и т.н. и т.н.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как да няма луксозен дизел - някой виждал ли е високите нива на изпълнение на магистралните влекачи? Ако някой иска да разбере къде е дизелът, трябва да гледа камионите, а не автомобилите - камионите са средно с десет години напред. Ако не се лъжа, примерно променлива геометрия на лопатките на турбината при камионите има от 1982-1984 г.
  • #5
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Луксозен дизел, може да има само в *** хралупи на немците и техните фенове.Дизел и лукс са оксиморон.Дизел и премиум също.Хората, които са навътре в нещата и се интересуват от автомобили, знаят защо е така. А на другите профани, които си мислят, че разбират и си мислят, че като им е по-евтинко да карат с крадена нафта и имат луксозна бангия да седнат и да четат! Има много писано по въпроса. Мантрите, че дизелите не били, като едно време, не тракали, не пушели ги оставете за кръчмата!
  • #4
    11 rate up comment 5 rate down comment
    д-р.Куртев ( преди 10 години )
    И кое му е луксозното на дизела ??
  • #3
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    400 коня немски дизел, леле това ще удуши на Кралицата конете, бедните животинки