IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Полицията в Италия обискира щаб-квартирата на Lamborghini

Още един от топ мениджърите на Volkswagen AG напусна заради „Дизелгейт”

Полицията в Италия обискира щаб-квартирата на Lamborghini

Финансовата полиция на Италия започна обиски в щаб-квартирата на Lamborghini в Болоня. Това съобщава агенция Ройтерс, според която акцията е част от разследването срещу концерна Volkswagen AG по отношение на манипулираните дизелови мотори.

Aventador LP 750-4 SV при премиерата си в Женева. Снимка: Automedia.bg

През септември концернът призна, че е поставил софтуер на свои модели с дизелови двигатели, който значително снижава данните за изхвърлените вредни емисии. Това предизвика мащабно разследване в редица държави, като то засяга и дъщерните компании на германския производител.

Прокуратурата във Верона е издала заповедта за обиск на офиса на Lamborghini в Болоня. Едновременно с това се провеждат претърсвания и в италианската щаб-квартира на Volkswagen, като се търсят документи, уличаващи германския концерн в мошеничество.

Заради скандала, наречен „Дизелгейт”, от Volkswagen си тръгна още един от топ мениджърите. Това е директорът на предприятието в Баунатал (Гер) Фалко Рудолф. Именно той е един от създателите на проблемния мотор EA 189, като от 2006 до 2010 г. отговаря за подразделението на концерна за разработка на дизелови двигатели.

Преди Рудолф от Volkswagen бяха отстранени водещите инженери Улрих Хакенберг и Волфганг Хатц, ръководили отделите за техническо развитие съответно на Audi и Porsche. Тръгна си и техният колега Хайнц-Якоб Нойсер, който заемаше същия пост във Volkswagen.
 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Едно е несъответствие и съвсем друго е софтуер, който да лъже! Правете разлика! Явно за форрумния ВАГон, нещата са едни и същи! Явно за него е едно и също завишение 40 пъти и завишения до 10 пъти. За такава куха хралупа, като него, това са едни и същи неща и все още не успява да направи разлика, въпреки, че всички медии са го обяснили подробно. ВАГ не само тровят, но и с тази измама, пестят от данъци, пестят от нови разработки, пестят от слагане на допълнителни филтри и т. н. Прецакан е клиента.
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Един въпрос? След като и в други автомобилни компании са открити фрапиращи несъответствия на нормите защо всичко е насечено към Volkswagen???Един отговор.Открили са несъответствия ама не фрапиращи.Фрапиращите са при *** на СОЦваген.
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само Ферариииии........Германия, не произвежда вибратори, защото тока ще ги изпотрепе.....
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имаше инфо, че и бензинови модели са манипулирани със софтуер. Не ми се вярва да са се оставили и да не са слагали и там такъв и то при условие, че в Европа се толерират повече дизелите, а бензиновите са със завишени изисквания. Италианците са прави да ги проверят. Между другото те първи разбраха през 2011 г. че ВАГ манипулират и са внесли резултатите от техните изследвания в централата на ЕС в Брюксел, но там са покрили всичко. Цялата далавера се е знаела от всички.Какво лоби имат ВАГ, а!
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    имам следния въпрос - ако утре аз, със редовни БГ документи, блъсна на улицата нелегален имигрант без документи и НЕ избягам...какво ще се случи според вас!?въпрос на време е това да се случи на някого...
  • #15
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    пълни глупости - в германия знаете ли колко турци живеят. официално са там - след споразумение. мозъците са ви размътени
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "..германия е това което е днес благодарение на парите на САЩ които я построиха отново след като загубиха вайната..."Точно поради тази причина Германия се отнася така с бежанксата вълна.......иначе нямаше да "поморишат ЕВРОПА"..но САЩ са на друго мнение!
  • #13
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    не е въпроса в дизелите - ламборгини не прави дизели. сега ги атакуват за бензинови - там също се правят трикове за да развиват голяма мощност. и въпроса е да намерят документи за шмекерии. а такива правят и Ферари
  • #12
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Всички лъжат, само VW си признават какдругите как са лъгали ?"Honda и Mazda също планираха да пуснат дизели в щатите, но не го направиха, защото не можаха да покрият стандартите за емисии и не са ЛЪГАЛИ. Лъгали са само вагонетките.
  • #11
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз не помня ферари да са правили "спортни дизели", нито пък да са твърдяли, че изразходват по 2л. на 100 км. и отговарят на най-ниските еко норми. Докато от ВАГ постоянно се биеха в гърдите с "невиждани хибриди" и "чисти дизели" с много ниски вредни емисии, ама се оказа, че нито хибриди имат ( То това цял свят го знае, че не могат вече 15 год. един хибрди смислен да направят), нито дизеловите им таралясници имат нещо близко до "еко" и "чисто". Това е истината.