IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Германия: Нареждаме на Volkswagen моментална сервизна акция

По този начин властите отказват предложението на концерна за акция по желание на клиентите

Германия: Нареждаме на Volkswagen моментална сервизна акция

Германия: Нареждаме на Volkswagen моментална сервизна акция
Снимка: Ройтерс

Скандалът с манипулираните данни на емисиите вредни газове от дизеловите коли на Volkswagen навлиза в нов етап, след като германската Федерална служба по моторен транспорт (KBA) нареди на концерна да върне веднага за сервизна акция 2,4 млн. автомобила. По този начин властите отказват предложението на концерна за акция по желание на клиентите.

„Нареждаме на Volkswagen сервизна акция“, заяви говорител на базираната във Фленсбург агенция, цитиран от DPA.

В началото на октомври VW предложи на KBA план за това как да процедира с превозните средства, в които е монтиран манипулиращият софтуер. Сега обаче властите го отказват.

Освен това базираният във Волфсбург производител сега е задължен да представи и срокове за решението на проблема при колите с 1,6-литров двигател.

Припомняме, че Volkswagen призна в средата на септември, че е манипулирал в САЩ тестовете за вредните емисии на своите дизелови автомобили. Според данни на компанията в глобален мащаб са засегнати около 11 млн. автомобила.

По-рано през миналата седмица прокуратурата на германския град Брауншвайг обискира централата на концерна във Волфсбург и други градове. Целта на мерките е запазване на документи и данни, които да предоставят информация за точните действия на тези служители от компанията, които са участвали в манипулирането на емисиите на отработените газове от дизеловите автомобили, както и на тяхната идентичност.

До 78 млрд. евро може да коства дизеловият скандал на Volkswagen Group, сочат изчисленията на швейцарската банка Credit Suisse, цитирани от CNN.

Очаквайте подробности!

Още икономически новини с автомобилна тематика четете в Investor.bg

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #16
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И това се случва в уж дисциплинирана Германия. Смеех.Тия наглеци докога ще продъжават да лъжат и тарикатстват?
  • #15
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Според мен, щом ти трябва нещо евтино, малко и икономично вземи Мицубиши Спейс Стар. Много добра колица е. По-добра возия има от Маздата и Яриса и е по-широка вътре, макар да изглежда външно по-малка. Качете се и е пробвайте! Само добри неща мога да кажа за 1 г. каране и навъртени 15 000 км. Каквото от трите да избереш, няма да сгрешиш.Цена и разход на гориво+возия и вътрешно пространство е най-изгодно Мицубишито.Вариатора му е перфектен.Набира,като тролей.
  • #14
    17 rate up comment 2 rate down comment
    до: Japanese power ( преди 10 години )
    Скоро карах ГТ86 автомат, а когато излезе карах ръчката. Прекрасна кола. Кефа е голям и е доста икономична, което ме учуди много. Даже автоматика е по-икономичен. Около 7/100 среден разход без много юркане. С повече настъпване до 10 се стига но не повече. Говоря за среден разход.Миналата година взех служебна Мицубиши Спейс Стар 1.0 с ЦВТ. За женска и градска кола е невероятна. В града е смъквам под 5/100. Много маневрена и лека за управление с малки габарити, но вътре е невероятно широка.
  • #13
    16 rate up comment 2 rate down comment
    до: Japanese power ( преди 10 години )
    Каква кола и какъв клас искаш да вземеш за жена си? Нова или стара? Ако искаш безпроблемна, здрава, лесна за управление, икономична и модерна кола автоматик и вземи Аурис или Ярис хибрид. От собствен опит ще ти кажа, че и на теб ще ти хареса и ще почнете да се карате кой да е кара повече. Кефа наистина е голям да караш хибрид. За жена и не само е перфектно. На Маздите автоматиците не ги знам как са. Ръчките са им супер обаче. Ако нямате деца една МХ5 е много добър избор.
  • #12
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    просто седя и се кефя колко затъва и тепърва ще затъне тая смотана фирма дето бълва подобия на коли. Днес се появеи информация че имат подобен софтуер и в колите за 2016та. Една посока има за тях само и това е надолу...
  • #11
    16 rate up comment 1 rate down comment
    до: дошов нововнос ( преди 10 години )
    Да купиш нещо на кило или 2 за 1 и после да го продадеш на сравнително интелигентни хора е мисията невъзможна. Виж на *** може и да успееш да ги продадеш, но и с тях ще е трудно. Доста от тях вече прогледнаха, но ти явно не си. И твоЙта не е лесна...
  • #10
    4 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 10 години )
    И аз имам дизелов Пасат, давам го за 2 лв и минавам на японски барутарник! Повече няма да возя децата си в него!тел за връзка 8888 123456бати смеха...П.С. Всъщност промених мнението си, ще си купя новия Пасат!
  • #9
    4 rate up comment 20 rate down comment
    дошов нововнос ( преди 10 години )
    изкупувам по-нови VW, по възможност дизел, за да ги продам с добра печалба на сравнително интелигентни хора!японските еднодневки маЗово ги продавам на заблудени но обАзовани оризари.
  • #8
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "предложението на концерна за акция по желание на клиентите" - По желание, а? Ако мине метър, и да продължат тези мижави подобия на автомобили да тровят въздуха. Тея от ВАГ са образец на наглост! Безкрайна наглост!
  • #7
    35 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това прочетохте ли го:По този начин властите отказват предложението на концерна за акция по желание на клиентите. Значи тези убит****** за пореден път искат да минат между капките. Сервизна акция по желание на клиентите!?!?! Б***си наглоста, б***си чудото! Такава наглост, само те я могат!