IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW M2 вече и официално

Наследникът на 1-Series M Coupe разчита на 370 к.с.

BMW M2 вече и официално

След няколко месеца очакване, слухове и снимки на тестови прототипи германската компания BMW официално разкри своя най-малък спортен модел от линията М – купето М2. Това е директният наследник на 1-Series M Coupe и на оригиналното М3.
BMW M2 вече и официално
Снимка: BMW

Автомобилът е получил характерната за всички коли на BMW M GmbH агресивна външност. Той се отличава от останалите представители на 2-Series по предната броня с големи въздухозаборници, решетката на радиатора и разширените калници.

Машината е поставена на 19-цолови лети джанти с гуми Michelin Pilot Super Sport. Нейната спортна принадлежност се подчертава също така от различната задна броня, допълнителния заден спойлер, дифузьора и четирите тръби на изпускателната система.

В салона са поставени спортни кожени седалки със сини кантове и лого „М” на облегалката. Има и нов спортен волан, като и няколко допълнителни аксесоари BMW M GmbH.

Габаритите на купето са дължина 4468 мм, широчина 1854 мм и височина 1410 мм. Разстоянието между двете оси е 2693 мм, а просветът – 123 мм. Обемът на багажника достига 390 литра, а общото тегло на машина е 1495 кг.

Задвижването на BMW M2 е поверено на редови 6-цилиндров двигател M TwinPower Turbo с обем 3,0 литра. Неговата мощност е 370 к.с., а максималният въртящ момент достига 465 Нм, като за кратък период от време може да бъде увеличен до 500 Нм.

Моделът ще се предлага с 6-степенна механична скоростна кутия, при която средният разход на гориво е 8,5 л/100 км. При версията със 7-степенна трансмисия с два съединителя купето харчи 7,9 л/100 км.

Ускорението 0-100 км/ч при втората модификация отнема 4,3 секунди, като максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Клиентът обаче може да доплати за пакета M Driver’s Package, при който скоростта достига 270 км/ч.

Ясно е и постижението на BMW М2 на пистата Нюрбургринг. Моделът е успял да премине през Северната дъга за 7:58 мин. Резултатът е по-добър от времената на предишното М3 (8:05 мин) и предшественика 1M Coupe (8:12 мин), като е почти аналогичен с този на настоящото поколение М5 - 7:55 мин.

Сред останалите особености на спортния модел трябва да се отбележат алуминиевите компоненти по окачването. От същия медал са направени двата моста, електроусилвателят на волана, диференциалът с електронно управление и мощните спирачки.

Продажбите на BMW M2 стартират напролет, като цените предстои да бъдат оповестени официално.

 

Тагове: bmw 2-series bmw m2
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    Интересно, последното 6-цилиндрово М3 (Е46 ли се казваше базовата каросерия, не си спомням) при същата дължина имаше доста по-хармоничен профил. Тук сякаш са сбутали багажник в кола, замислена за хечбек.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ауу ( преди 8 години )
    Каква злоба какво чудо... явно си много чувствителен на тема "комарници" хаххаха .. Какво нищожно човече трябва да си да ръсиш такива глупости, и то за нещо от което явно не разбираш, но за сметка на това не харесваш и чак пък да мразиш.Поредния изтрещял хейтър на щад в аутокомедийния форум!
  • #8
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-култовите коли ли каза бе селски? Тази табуретка за култова кола ли е имаш. Във вашата махала може да има някакъв култ към нея, но не и другаде. В кръчмата имате ли неин плакат. Оф тя е толкова нова, че плакатите не са излезли, но вече е ваш култ...
  • #7
    10 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Грозна е колата,цялата изглежда крива като старо X5. Броните с 3 комарника са несъразмерни на жалките фарчета,а тумбестата решетка придава вид на помпон от зимна шапка,с което колата става тумбеста и с вид на тулумба. Който на този анти-спортен дизайн му казва красив дизайн е много добре,че си кара Фолксвагена.Точно за него си е. Красиви спортни купета се правят от: 1. Лексус, 2. Хонда, 3. Аглока, 4. Мазда, 5. Митсубиши и т.н. японски марки. Те ги правят по-фино,по-завършено и по-СПОРТНО.
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До анонимен 6 ( преди 8 години )
    VAG?BMW?
  • #5
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Японопоклонници - вижде как може без никакъв хром и мрежи за комари да се създаде красива кола. На добрите дизайнери не им трябват изгъзици и украшения за да привличат погледите на ***. С много мисъл, преценка на пропорции въпреки и внимание към детайла се получава :). Тази кола ще изглежда страхотно и след 10-15 г.
  • #4
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Преди 2-3 дена един се утрепа с БМВ-то. Т.е. утрепа един от пасажерите си.
  • #3
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Старшина ( преди 8 години )
    И за какво са ми тези излишни 370 коня? Като искате да ставате състезатели върнете казармата, там танковете дето ги нарязаха са с повече конски сили! Ама ще слушате от бащите си за съжаление какво е било състезание и то истинско...
  • #2
    24 rate up comment 11 rate down comment
    до: RRE S3 ( преди 8 години )
    Иаккарай пръстите от контакта и тръпките ще ти минат!
  • #1
    17 rate up comment 15 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Bukvalno me pobivat trapki.Strahoten avtomobil