IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW ще пипа и механиката на TDI двигателя

Това важи за малкия 1.6 TDI, докато 2.0 TDI ще се размине само с нов софтуер

VW ще пипа и механиката на TDI двигателя

Около 3,6 млн. автомобила на Volkswagen Group в Европа ще трябва да бъдат подложени на механична оптимизация, заяви говорителят на транспортното министерство на Германия пред Ройтерс. Това са модели с дизеловия двигател с обем 1,6 литра.
VW ще пипа и механиката на TDI двигателя
Снимка: Ройтерс

Автомобилите на Volkswagen Group, при които бе открито устройство за манипулиране на екологичните данни, са оборудвани с дизеловия мотор EA189. Той има три версии - 1.2 TDI, 1.6 TDI и 2.0 TDI, отговарящи на стандарта Евро5.

За да покрие изискванията на ЕС, моторът 1.6 TDI трябва да получи и механични подобрения, се казва в информацията. И се уточнява, че 2,0-литровият TDI се нуждае единствено от нов софтуер. Към момента обаче няма яснота за най-малкия двигател - 1.2 TDI. Не се съобщава и как ще се отразят промените на динамичното представяне на моторите.

Миналата седмица Volkswagen Group официално обяви, че поправката на двигателите ще започне в началото на 2016 година и ще продължи около 12 месеца. В Европа тя ще засегне 8 млн. автомобила от марките Volkswagen, Audi, Skoda и SEAT. В световен мащаб броят на колите е около 11 млн.

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #7
    14 rate up comment 6 rate down comment
    до: до край ( преди 8 години )
    хахахах що комплексиран народ има ей....кажи колко ти е голям двигателя бе състезател? Дали пък не е 2ка дизелов тракалник щом пишеш тука? :) Мъка мъка...
  • #6
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Таралеж в гащите ( преди 8 години )
    И аз карам кола с въпросния 2.0 TDI. Предлагам всички които имат такива коли, да слагат някакъв обозначителен знак на тях. От Фолцваген да пуснат лепенки за всички коли. На които да пише че са опасни за хората и природата. Аз вече съм вързал червена панделка на антената.
  • #5
    34 rate up comment 9 rate down comment
    Край ( преди 8 години )
    То ако можеше за малко пари да станат екологични тия мотори - сега скандала нямаше да го има - щяха да са го направили още тогава. Искам затваряне на Фолксавегн както бяха затворени 3 и 4 блок на АЕЦ Козлодуй. Всички в ЕС сме равни или не - наще кокошки по-нещастни от немските.
  • #4
    40 rate up comment 7 rate down comment
    нововнос ( преди 8 години )
    После защо сме винаги на 1вите места по респираторни и ракови заболявания на респираторната система! А познайте защо! Защото *** си изрязва и филтъра за твърди частици и катализатора само и само да е "турбог*зар". Трябва закон и подобни автомобили да се обявят за негодни за движение в пътната мрежа, докато селянина с алудито не му сложи работещ филтър за твърди частици и катализатор! Балканската престъпна тарикатщина и откровена селяния само така ще се излекува - скрап и гонене до дупка!
  • #3
    32 rate up comment 7 rate down comment
    нововнос ( преди 8 години )
    Мога да си представя в сервизите на КанцерогенВаген какво ще е в следващите месеци и цялата 2016та. За записване за една смяна на масло сигурно ще се чака 5-6 месеца, щото ще са много заети да замазват последствията от отвратителното си престъпление! Не и в БГ разбира се, бай *** ще си трови децата и децата на всички с гнусния канцерогенник и няма да отиде в сервиза да му намалят конете та поне колата му да спре да убива невинни хора!
  • #2
    14 rate up comment 4 rate down comment
    2012 ( преди 8 години )
    Мда ще ги пипне с два пръста и в кошчето :)
  • #1
    25 rate up comment 7 rate down comment
    Край ( преди 8 години )
    Собствениците на такива автомобили могат да ги върнат независимо колко са ги карали и да получат обратно всичките пари които са платили. Продажбата на тези коли е нищожна по смисъла на българското законодателство. Мисля че това ще издържи дори в български съд.