IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru показа дизайна на бъдещите си модели

Японците представиха концепта VIZIV Future и следващата Impreza с 5 врати

Subaru показа дизайна на бъдещите си модели

Subaru представи два нови прототипа - VIZIV Future и Impreza 5-Door, чиято премиера пред публика ще се състои на автосалона в Токио в края на месеца.
Subaru показа дизайна на бъдещите си модели
Първият от двата модела трябва да покаже как японският производител вижда своите бъдещи автомобили, докато вторият разкрива дизайна на следващото поколение на Impreza.
Subaru показа дизайна на бъдещите си модели
Концептуалният кросовър VIVIZ Future е оборудван с хибриден агрегат, чиято конструкция е сходна на тази на XV Crosstrek Hybrid. От компанията не съобщават мощността на силовия агрегат, както и на какви батерии разчита той.
Subaru показа дизайна на бъдещите си модели
Все пак бе уточнено, че в хибридния агрегат е включен бензинов турбо мотор, който се поставя на излязлото наскоро комби Levorg. В Япония този модел се предлага с турбо двигатели с обем 1,6 и 2,0 литра, развиващи съответно 170 и 300 к.с.
Subaru показа дизайна на бъдещите си модели
От Subaru допълват, че VIZIV Future е оборудван със система за задвижване на четирите колела. За задните колела отговаря отделен електромотор, което позволява на производителя да се лиши от тунела на трансмисията и съответно освобождава повече място в салона.
Subaru показа дизайна на бъдещите си модели
Концептуалният модел разполага и със система за безопасност EyeSight. Тя работи в комбинация с навигацията, като помага за предотвратяване на сблъсък не само при движение напред, но и при завиване или на заден ход. Автомобилът е получил още система за автономно движение и асистент за паркиране.
Subaru показа дизайна на бъдещите си модели
Subaru показа дизайна на бъдещите си модели
Що се касае до прототипа Subaru Impreza 5-Door (на последните две снимки), японският производител засега не съобщава никакви подробности. Единствено бе разкрито, че той показва как ще изглежда следващото поколение на Impreza.

Снимки: Subaru
 

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Тя ( преди 10 години )
    Признаците за ниската интелигентност са доста.. :) Един от тях е неподплатеното с информация мнение.Смех смех..
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Той ( преди 10 години )
    Един ниско интелектуален човек, който не разбира, какво може друго да напише, освен някоя простотия!!!Поздрави на такива УМНИЦИ!
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до Той ( преди 10 години )
    Господин майстор..този мерцедес стотарките километри колко често ги върти.И какво му сменяте на колектора..дали пък да не е само за почистване от черната глеч благодарение на ЕГР-а и картерните газове.Ама в сервизите така вместо да чистите ,сменяте. :)
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Алабала ( преди 10 години )
    Абе изкопирали са го от Хюндай "Санта фе" В стила на списващите тук. Хи Хи
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 10 години )
    Тия докато рисуват и маат с теслата, хората вече произвеждат рисунките!
  • #9
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Караш на баба си шортите и на дядо си магарешката каруца най вероятно.
  • #8
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Той ( преди 10 години )
    Стилен и качесвен автомобил в сравнение с новите на немците. Колкто на някой да не им хареса, немските ВЕЧЕ дават доста проблеми, но Японците все още държат качеството. Работя в сервиз, знае какво е, не приказвам глупости. Даже аз карам немско.... Приятел си купи Мерцедес ML320 познайте? След всеки 100 хил. км. трябва да му се сменя всмукателния колектор.... проверете колко струва един за този модел...Всичко стана *** вече, да не говорим за другите марки на УМНИТЕ немци...
  • #7
    18 rate up comment 2 rate down comment
    До Kris ( преди 10 години )
    "карам последния форестър,люлее,клати и гори 12литра бензин,иначе зимата е добре до 140-150км/ч. после става много шумно "Колега от това което си описал, мога да се съглася единственно с това че при високи скорости става наистина малко шумно в купето. Отчасти това се дължи от лошата изолация зад калниците, отчасти заради огледалата. ДО голяма степен шумът се влияе и от вида на гумите, със зимни по асфалт нивата са значително по-високи. Но за клатенето върви на сервиз, нещо гнило има там.
  • #6
    23 rate up comment 2 rate down comment
    jj ( преди 10 години )
    Колега KRIS - не караш новия Форестър... От година и половина съм собственик на такъв автомобил и описанието ти не съвпада с това което виждам ежедневно в практиката...Освен това вече има дизел със CVT трансмисия...
  • #5
    8 rate up comment 6 rate down comment
    фгдфгдг ( преди 10 години )
    Колега какво е свестен дизел с автомат, че аз точно такъв карам.Мен не ме кефи само, че е 147 коня. Така към и над 200 коня много по - добре биха паснали на купето.