fallback

BMW представи най-бързата си серийна кола

Модификацията M4 GTS развива скорост от 305 км/ч

BMW представи "напомпана" версия на купето М4, която е получила индекс GTS. Производителят обяви, че това е най-бързият сериен автомобил в историята на марката.Пистовото купе е оборудвано със същия 3,0-литров туин-турбо двигател с 6 цилиндъра, който се предлага на стандартното BMW M4. Мощността на агрегата обаче е увеличена от 431 к.с. и 550 Нм на 500 к.с. и 600 Нм. Скоростната кутия е 7-степенна роботизирана с два съединителя.Моторът е получил система за впръскване на вода, която позволява да се подобри неговата производителност и същевременно да се намали разхода на гориво, който според представител на BMW е 8,3 л/100 км. Тази технология дебютира при друг ултимативен модел на BMW - машината за безопасност в световния шампионат по мотоциклетизъм на писта MotoGP. Освен това BMW M4 GTS е получил и пренастроена система за бързо стартиране Launch Control.Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди, което е с 0,3 секунди по-бързо от стандартното BMW М4. Максималната му скорост е 305 км/ч. От компанията-производител  разкриват, че машината е преминала "Северната дъга" на пистата "Нюрбургринг" за 7 минути и 28 секунди. Това е с 24 секунди по-бързо от обичайното М4.Теглото на M4 GTS е намалено с 80 кг в сравнение със стандартния модел - 1510 кг. Това е постигнато благодарение на отказването от задните седалки, както и на използването на алуминиеви компоненти в системата за управление и окачването. Капакът и аеродинамичните елементи са от карбон. Сред тях са преден сплитер, задени дифузьор и голямо антикрило. Спирачните механизми са от карбон и керамика, а върху алуминиевите джанти са поставени гуми Michelin Pilot Super Cup 2.В салона на купето се е появил спортен волан, обвит с алкантара и състезателни седалки с карбонов каркас. Срещу допълнително заплащане клиентът получава състезателен пакет Clubsport Package, включващ оранжев полукаркас, поставен зад седалките, 6-точкови колани и противопожарни колани.Премиерата на автомобила пред публика ще се състои на автосалона в Токио. Цената на модификация, която ще бъде пусната в ограничен тираж от 700 бройки, все още не е известна.Снимка: BMW

Тагове: bmw m4 gts
fallback
  • #18
    jey leno ( преди 9 години )
    Alfata ше го прави ,само да си говори,просто малко сериини коли ще могат да й се опънат,камо ли да я бият....
  • #17
    надали ( преди 9 години )
    ще го стигне ама когато вурстовете сложат седалки отзад и вдигнат мощността и скоростта с още 15-20.а дано ама надали
  • #16
    Алфист ( преди 9 години )
    Тия ако се понапънат още малко и може дори да стигнат Джулията QV!
  • #15
    Ицо ( преди 9 години )
    Ами, тя като цяло тази кола не е замислена за селяни, така , че летиш с тойотата-тоягата и тва е.Пък и са само 700 бр, дето се вика, те за нас едвам ще стигнат.....
  • #14
    до:поредния аноним ( преди 9 години )
    Този шестак и другите най-много да с едкви блокове и до там, какви вериги какви валове и за кой мотор изобшто говориш?
  • #13
    Wow ( преди 9 години )
    Кой се е притеснил бе ти добре ли си? Алфа НИКОГА не може да се доближи до тази ИКОНА! И с този резултат им казват ЧАО. И айде сега вие болни фенчета на АЛФА започвайте да ги оправдавате, как БМВ са пълни *** а АЛФА-та е най-добрата кола! Ай сбогом хетърчета!
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    те го правят за нас, не за теб ти неможеш да си го позволиш така че коментирай си не ни пречиш.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всичко хубаво, но тази гърбица на предния капак изглежда смехотворно. Двигателя добре са го пилнали, та и там не знам как ще е с надеждността. Точно този 3 литровия 6так беше с пескачащ ангренаж, а разпределителните валове се прецакваха, защото лагерите, които ги държаха се разхлабваха. Ако не беше като едногърба камила щеше да ми хареса, но в момента не.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Та каква лимузина е това без задни седалки . Ми да махнат и предните за какво съм и .
  • #9
    ммм ( преди 9 години )
    Мда сериен автомоби е малко силно казано,по-скоро "бутиков" , както и предния само,че този е в по-голяма серия и с интересна "нова" технология. Кавичките съм поставил за хейтърите който ще заппчнат да ми обясняват кой,кога се е опитвъл да я ползва 1во. И .. " предпочитам тойота"-доста уместен коментар Ха Ха... интелегентния фен на японската марка напомня за себе си подобаващо!
fallback
Последни