fallback

BMW представи най-бързата си серийна кола

Модификацията M4 GTS развива скорост от 305 км/ч

BMW представи "напомпана" версия на купето М4, която е получила индекс GTS. Производителят обяви, че това е най-бързият сериен автомобил в историята на марката.Пистовото купе е оборудвано със същия 3,0-литров туин-турбо двигател с 6 цилиндъра, който се предлага на стандартното BMW M4. Мощността на агрегата обаче е увеличена от 431 к.с. и 550 Нм на 500 к.с. и 600 Нм. Скоростната кутия е 7-степенна роботизирана с два съединителя.Моторът е получил система за впръскване на вода, която позволява да се подобри неговата производителност и същевременно да се намали разхода на гориво, който според представител на BMW е 8,3 л/100 км. Тази технология дебютира при друг ултимативен модел на BMW - машината за безопасност в световния шампионат по мотоциклетизъм на писта MotoGP. Освен това BMW M4 GTS е получил и пренастроена система за бързо стартиране Launch Control.Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди, което е с 0,3 секунди по-бързо от стандартното BMW М4. Максималната му скорост е 305 км/ч. От компанията-производител  разкриват, че машината е преминала "Северната дъга" на пистата "Нюрбургринг" за 7 минути и 28 секунди. Това е с 24 секунди по-бързо от обичайното М4.Теглото на M4 GTS е намалено с 80 кг в сравнение със стандартния модел - 1510 кг. Това е постигнато благодарение на отказването от задните седалки, както и на използването на алуминиеви компоненти в системата за управление и окачването. Капакът и аеродинамичните елементи са от карбон. Сред тях са преден сплитер, задени дифузьор и голямо антикрило. Спирачните механизми са от карбон и керамика, а върху алуминиевите джанти са поставени гуми Michelin Pilot Super Cup 2.В салона на купето се е появил спортен волан, обвит с алкантара и състезателни седалки с карбонов каркас. Срещу допълнително заплащане клиентът получава състезателен пакет Clubsport Package, включващ оранжев полукаркас, поставен зад седалките, 6-точкови колани и противопожарни колани.Премиерата на автомобила пред публика ще се състои на автосалона в Токио. Цената на модификация, която ще бъде пусната в ограничен тираж от 700 бройки, все още не е известна.Снимка: BMW

Тагове: bmw m4 gts
fallback
  • #38
    vanesa ( преди 8 години )
    kolko struva
  • #37
    ььь ( преди 9 години )
    Колата е уникална, хейтърите да си карат ръждивите 210-ки и да не коментират. Ето и видео за възможностите на този автомобил:http://vbox7.com/play:6b3123fe71
  • #36
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кви бяха кия БМВ М4? Ония псевдоспортисти дето новия Сивик ги прави смешни на писта ли? Даа, голяма работе е немския инженерен гений..
  • #35
    ужас ( преди 9 години )
    Хахахах, голям смях, много разбирачи,малеее.То не бяха, тойоти, то не бяха алфи и какви ли не нискокачествени псевдо-автомобили.Трябва сериозно да не си с всичкия си да ги конглокираш с Бмв, които между другото доста годинки са на върха и това, че алфа(то май ферари де) пуснали нЕкъв безличен автомобил, няма как да промени това.Нека не забравяме таргет групата на бмв и не си смучем неща от пръстите, няма по-жалък начин да покажеш, че гроздето е кисело..
  • #34
    ммм ( преди 9 години )
    Какво значи много в Германия и това в България.., Аз нищо не защитавам ,не карам никой да кара каквото и да е и без това не сте дорасли за BMW, просто споделих опит... Збогом пъпчиви хейтърчета!!!
  • #33
    ммм ( преди 9 години )
    Да бях... когато си бил под полата на мама!
  • #32
    до: mmm ( преди 9 години )
    Аз 5 години се наслаждавам на безавариино шофиране ...Т'ва на компа ли или на НФС? Мно'о добър геймър си значи... :)))
  • #31
    до: mmm ( преди 9 години )
    Ама ти сега и БМВ ли си имал? Какво стана с VAGините дето имаше?! След дизелгейта спря да пишеш за тях и се прехвърли на друга немска марка. А, да знам, че не си ти със селската марка, а някой друг. Глупавият ти стил на писане обаче те издава. Също, така те издава и това, че пишеш нещо, а после го отричаш. Прочети си пак предния пост! Пишеш, че проблемите с ангренажаа са предимно в българските форуми. Е да, ама не! В немските форуми проблемите са много повече! Така, че замълчи по-добре глyпakо!
  • #30
    mmm ( преди 9 години )
    И като прочете и като си много умен, какво различно видя в това което съм описъл на кратко по-доло, как ги четеш нещата.., не само сервизна акция дори поемат ремонта на извън гаранционни автомобили при доказване на пълна сервизна история ! Аз 5 години се наслаждавам на безавариино шофиране .., рано или късно със всеки автомобил настъпва момент в който е нерентабилно да се подържа ( правилно) спрямо себеноиста му.За жалост най-вече такива автомобили престигат на българския пазар...
  • #29
    до: ммм ( преди 9 години )
    bmw steuerkette problemeпусни го в търсачката и се наслаждавай! Във википедия го има, сервизна акция са правили, в ауто билд са писали, в тубата клипове, но нашия бил търсил и нищо не бил намерил. Явно и за търсенето акъл се иска...
fallback
Последни