fallback

BMW представи най-бързата си серийна кола

Модификацията M4 GTS развива скорост от 305 км/ч

BMW представи "напомпана" версия на купето М4, която е получила индекс GTS. Производителят обяви, че това е най-бързият сериен автомобил в историята на марката.Пистовото купе е оборудвано със същия 3,0-литров туин-турбо двигател с 6 цилиндъра, който се предлага на стандартното BMW M4. Мощността на агрегата обаче е увеличена от 431 к.с. и 550 Нм на 500 к.с. и 600 Нм. Скоростната кутия е 7-степенна роботизирана с два съединителя.Моторът е получил система за впръскване на вода, която позволява да се подобри неговата производителност и същевременно да се намали разхода на гориво, който според представител на BMW е 8,3 л/100 км. Тази технология дебютира при друг ултимативен модел на BMW - машината за безопасност в световния шампионат по мотоциклетизъм на писта MotoGP. Освен това BMW M4 GTS е получил и пренастроена система за бързо стартиране Launch Control.Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди, което е с 0,3 секунди по-бързо от стандартното BMW М4. Максималната му скорост е 305 км/ч. От компанията-производител  разкриват, че машината е преминала "Северната дъга" на пистата "Нюрбургринг" за 7 минути и 28 секунди. Това е с 24 секунди по-бързо от обичайното М4.Теглото на M4 GTS е намалено с 80 кг в сравнение със стандартния модел - 1510 кг. Това е постигнато благодарение на отказването от задните седалки, както и на използването на алуминиеви компоненти в системата за управление и окачването. Капакът и аеродинамичните елементи са от карбон. Сред тях са преден сплитер, задени дифузьор и голямо антикрило. Спирачните механизми са от карбон и керамика, а върху алуминиевите джанти са поставени гуми Michelin Pilot Super Cup 2.В салона на купето се е появил спортен волан, обвит с алкантара и състезателни седалки с карбонов каркас. Срещу допълнително заплащане клиентът получава състезателен пакет Clubsport Package, включващ оранжев полукаркас, поставен зад седалките, 6-точкови колани и противопожарни колани.Премиерата на автомобила пред публика ще се състои на автосалона в Токио. Цената на модификация, която ще бъде пусната в ограничен тираж от 700 бройки, все още не е известна.Снимка: BMW

Тагове: bmw m4 gts
fallback
  • #28
    JBulet ( преди 9 години )
    Изключително жалък опит от страна на БМВ да отвърнат на шамара ударен им от Алфа.И то шамар ударен с четриврат седан който е по бърз и от купета с индекс М.Да не говорим,че няма нищо общо с серийното производство.
  • #27
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Kade sa OLED farovete,ot snimkite vijdam samo stopove takiva.Razo4arovan sam
  • #26
    ммм ( преди 9 години )
    Не сме малки и помнним, алфа в дтм и ти казваме ,че много преувеличаваш с размахването на бмвенца и мерцедесчета, виж калибрата в последствие доста им сипа..
  • #25
    ммм ( преди 9 години )
    Едно *** казва на друго : Ти заиш чи партакала е мноу сладък!- Мне,ти ял ли си?-Не,*** брат ми гледал чи ми каза...Еи такива са и вашите наблюдения над автомобилите от тази марка!
  • #24
    ммм ( преди 9 години )
    Да ти кажа ли за проблемите с ангренажите,доста внимание му отделих и достигнах до иЗвода ,че проблема е най- сериозен и масов в българските форуми..търсих информация и в немски и англииски форуми и се оказва там са твърде редки случеите.,защо ли?!? И проблемите там са най- вече с 2 литровите и по -рядко с 3 литровите дизели от поколенията между 2007-2010 г. 177 и 245 к.с.,
  • #23
    mmm ( преди 9 години )
    Не малко доста трябва да се понапънат даже..,да я търсят по огледалата за задно виждане...говоря в преносния смисъл разбира се , не изключвам алфата да е по-бърза...но когато стигнат продажбите на //М3 тогава вирете носове.защото в крайна сметка това е най-важното мерило за един сериен модел. Какво значат няколко секунди на определена писта при положение, че половината които ще си го купят даже не могат да шофират над средното ниво,а какво остава и на писта времена да дават..
  • #22
    jey leno ( преди 9 години )
    Алфа ,когато размазваха Бмв-ца и Мерцедесчета във DTM шампионата май забравихте ,а?По скоро сте много малки за да ги знаете тези неща......Нищо де до година ще видиме коя е по-добра!
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    оня дето се прави на фен на бмв не може да не знае проблемът с веригите и разпределителните валове. ако наистина не знае значи не е никакъв фен, а мечтател без книжка.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това бимерче ще яде дедовия от другите спортисти. Баварците не са никакви спортяги, а са средна работа за ***, които още се учат. За сериозните хора има други по-добри марки. Алфа с двигател на Ферари ще му прави ластици на това бимерче.
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    с хАсфалт ли ще е тая баварка само да попитам?
fallback
Последни