
Снимка: SsangYong
Нови двигател и трансмисия получи всъдеходът SsangYong Korando, който е преминал през мащабна модернизация.
Агрегатът е дизелов с обем 2,2 литра и представлява заместник на предлагания до момента 2,0-литров дизел. Новият агрегат развива 178 к.с., което е с 19,4% повече от предшественика. Максималният въртящ момент пък е нараснал с 11% и вече достига 400 Нм, като е наличен между 1400 и 2800 об/мин.
Новият мотор покрива нормите на Евро6. Той изразходва 139 г/км. вредни СО2 емисии и има среден разход на гориво от само 5,3 л/100 км, сочи информацията от SsangYong. Старият мотор има потребление от 6,0 л/100 км. и вредни емисии на СО2 от 147 г/км.
Агрегатът с означение e-XDi220 се оборудва стандартно с ръчна кутия с 6 степени, но срещу доплащане е наличен нов автоматик, разработен от компанията Aisin. Той има 6 степени и се предлага за версията с 4х4 задвижване.
Подобрения има по отношение на оборудването. Екстериорът на обновения Korando демонстрира нови светлини, различни джанти с размер между 16 и 18 инча, повече хромирани елементи и радиаторна решетка в черен пиано лак. В интериора пък се е появила нова инфо-система със 7-инчов дисплей, а в базовото оборудване на всички модификации са включени портове USB, AUX и HDMI.