fallback

BMW 7-Series пристигна и в София

Флагманът на баварците стартира на цени от 169 000 лв.

Официалната премиера на новото BMW 7-Series за България е на 26 октомври, но представителят на марката за България показа пред медиите луксозната лимузина, която предлага най-съвременните технологии в автомобилостроенето.Една от основните от тях е така нареченото карбоново ядро (Carbon Core). То е изработено от армирана с въглеродни нишки пластмаса (CFRP), като не само прави автомобила по-лек, но и далеч по-здрав и сигурен. Карбонът е използван за цялата конструкция на седана - централния тунел, праговете, колонките, напречните и надлъжни греди на тавана. Лекият и здрав материал не е видим с просто око, тъй като е "скрит" по облицовките на флагманския модел. Благодарение на Carbon Core теглото на конструкцията на флагмана на баварците е намалено с цели 200 кг. в сравнение с предходната версия. Реално новият модел е със 130 кг. по-лек, тъй като е оборудван с множество допълнителни технологии и екстри.С 15% е намален коефициентът на аеродинамично съпротивление при модела. Това е постигнато с използването на нов вид облицовка на долната част на автомобила, на нови огледала, а също така и на поставените в предната част въздуховоди. Освен това в решетката на седана са поставени активни елементи, които могат да регулират в 5 степени потока на постъпващия въздух в зависимост от нуждите на агрегатите.Флагманът на BMW е построен на нова модулна платформа и ще се предлага както със задно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Машината разполага с електромеханически усилвател на кормилната уредба и пълноуправляемо шаси, което ще се предлага като опция както за версиите със задно предаване, така и за тези със система xDrive.Тази технология позволява на задните колела при маневриране в градски условия да завиват на 3 градуса в посока, противоположна при тази на предните. При движение с високи скорости задните колела могат да завиват на 2 градуса по посоката на предните.Седанът ще се предлага и с новата система Executive Drive Pro, която е достъпна при всички версии, с изключение на 740e. Тя работи в комбинация с пневматичното окачване, като регулира накланянето на автомобила в завой. Освен това технологията прави окачването максимално комфортно, като успява да предугажда пътните условия пред автомобила и да настройва твърдостта на амортисьорите в зависимост от тях. Данните за пътя се получават с помощта на видеокамера, на навигацията, както и на система, която анализира стила на управление на автомобила от конкретен водач.Новата "седмица" е получила и последното поколение на мултимедийния компрекс iDrive, който разполага със сензорен централен дисплей и може да се управлява с жестове. С помощта на определени движения на ръката пред екрана може да се регулират мощността на звука, да се отговаря на телефонни повиквания, както и да се управляват други функции на автомобила. Освен това има възможност за зареждане на мобилните телефони без кабел.Друго нововъведение е дистанционно управление при паркиране. При него водачът може да излезе от автомобила и с помощта на специален бутон да включи тази функция. След нейното активиране автомобилът сам може да влезе в гаража или да се паркира на определено място. Моделът е получил лазерни главни светлини, които за първи път се появяват на сериен автомобил.Новата генерация на BMW 7-Series е получила и ново поколение 6-цилиндрови двигатели, както и модернициран 8-цилиндров агрегат. Най-достъпната версия е 730d с 3,0-литров дизел, развиващ 265 к.с. и 620 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секунди.Бензиновият вариант 740i има турбо-мотор с 326 к.с., с който от място до 100 км/ч се стига за 5,5 секунди. По-мощният - 750i, на свой ред разчита на 4,4-литров V8 с 450 к.с., при който ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди.Предлага се и хибридна версия - 740e, чийто агрегат се състои от 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, електромотор с 95 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност е 326 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. Само на електричество хибридът изминава 40 км, а средният разход на гориво е 2,1 л/100 км.Предвиден е и спортен М-пакет със специално оформяне на интериора и екстериора, който ще се предлага в ексклузивни цветове и с различни джанти. За тази версия е предвидена аудиосистема Bowers and Wilkins, система за нощно виждане, панорамен покрив със специално осветление в 6 цвята, както и проекционен дисплей.Също така моделът ще получи климатична инсталация с йонизация и ароматизация на въздуха в салона, сензорен 7-инчов таблет, вграден в централния подлакътник на задните седалки, чрез който се управляват функциите на информационно развлекателната система.Цените на модела в България започват от 169 350 лв. с ДДС.Снимки: Automedia.bg 

Тагове: bmw -series
fallback
  • #25
    Един там ( преди 9 години )
    И все пак, решетката на канала, трябваше на е хромирана. Да земе да ръждяса, преди 100 000 км.
  • #24
    Georgi ( преди 9 години )
    Основните продажби на БМВ се генерират от 3та и 5та серия, като за компанията е най-важно те да са най-добрите в класа си и подозирам, че догодина новата 5ца ще има всичко, каквото има 7цата, че и нещо повече. А 7цата ще си остане просто хоби на компанията, страничен модел, който за съжаление е далеч от визията и излъчването на S класата. Казвам го като шофьор и брутален фен на БМВ:)
  • #23
    Да попитам ( преди 9 години )
    Какъв месечен доход г/д трябва да имам, за да мога да си я позволя?
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    хубава е колата, но все едно 5-ца. Не може да стигне S-класата. Пак ще я купуват само фенове, трудно ще привлекат някои нов клиент
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    И най бързите и луксозни дизели и бензини и най бързите хибриди все са немски. Въпрос на преценка на пазара е да отвеят и електричките на Мъск
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе не знам ама най-бързите и хубавите и луксозните БЕНЗИНОВИ коли са пак немски, така че какво се обясняваш и се правиш на много умен
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Веднага ти казвам. Трябва да спестява за дизелова 3ка. Това горе да ти прилича на кола за средностатистически хора ?
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вътре ми изглежда толкова стерилно, че все едно съм попаднал в патоанатомията на Пирогов. Само плочките липсват (пластмасата и тапицерияата, обаче добре ги замества). В жапката предполагам има скалпели и инструменти за лоботомия и тотална стернотомия, а д-р Менгеле ви е навигатор...
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е нафтова печка бе мен! Какви ти газови уредби в немски премиум тип кюмбе! Толкова си могат хората. Правят дизеларки и това е. Точиш директно нафта от трактора на село и газ към най-близката чалготека!
  • #16
    Ал ( преди 9 години )
    А предлагат ли като опция фабрично монтирана газова уредба?
fallback
Последни