fallback

BMW 7-Series пристигна и в София

Флагманът на баварците стартира на цени от 169 000 лв.

Официалната премиера на новото BMW 7-Series за България е на 26 октомври, но представителят на марката за България показа пред медиите луксозната лимузина, която предлага най-съвременните технологии в автомобилостроенето.Една от основните от тях е така нареченото карбоново ядро (Carbon Core). То е изработено от армирана с въглеродни нишки пластмаса (CFRP), като не само прави автомобила по-лек, но и далеч по-здрав и сигурен. Карбонът е използван за цялата конструкция на седана - централния тунел, праговете, колонките, напречните и надлъжни греди на тавана. Лекият и здрав материал не е видим с просто око, тъй като е "скрит" по облицовките на флагманския модел. Благодарение на Carbon Core теглото на конструкцията на флагмана на баварците е намалено с цели 200 кг. в сравнение с предходната версия. Реално новият модел е със 130 кг. по-лек, тъй като е оборудван с множество допълнителни технологии и екстри.С 15% е намален коефициентът на аеродинамично съпротивление при модела. Това е постигнато с използването на нов вид облицовка на долната част на автомобила, на нови огледала, а също така и на поставените в предната част въздуховоди. Освен това в решетката на седана са поставени активни елементи, които могат да регулират в 5 степени потока на постъпващия въздух в зависимост от нуждите на агрегатите.Флагманът на BMW е построен на нова модулна платформа и ще се предлага както със задно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Машината разполага с електромеханически усилвател на кормилната уредба и пълноуправляемо шаси, което ще се предлага като опция както за версиите със задно предаване, така и за тези със система xDrive.Тази технология позволява на задните колела при маневриране в градски условия да завиват на 3 градуса в посока, противоположна при тази на предните. При движение с високи скорости задните колела могат да завиват на 2 градуса по посоката на предните.Седанът ще се предлага и с новата система Executive Drive Pro, която е достъпна при всички версии, с изключение на 740e. Тя работи в комбинация с пневматичното окачване, като регулира накланянето на автомобила в завой. Освен това технологията прави окачването максимално комфортно, като успява да предугажда пътните условия пред автомобила и да настройва твърдостта на амортисьорите в зависимост от тях. Данните за пътя се получават с помощта на видеокамера, на навигацията, както и на система, която анализира стила на управление на автомобила от конкретен водач.Новата "седмица" е получила и последното поколение на мултимедийния компрекс iDrive, който разполага със сензорен централен дисплей и може да се управлява с жестове. С помощта на определени движения на ръката пред екрана може да се регулират мощността на звука, да се отговаря на телефонни повиквания, както и да се управляват други функции на автомобила. Освен това има възможност за зареждане на мобилните телефони без кабел.Друго нововъведение е дистанционно управление при паркиране. При него водачът може да излезе от автомобила и с помощта на специален бутон да включи тази функция. След нейното активиране автомобилът сам може да влезе в гаража или да се паркира на определено място. Моделът е получил лазерни главни светлини, които за първи път се появяват на сериен автомобил.Новата генерация на BMW 7-Series е получила и ново поколение 6-цилиндрови двигатели, както и модернициран 8-цилиндров агрегат. Най-достъпната версия е 730d с 3,0-литров дизел, развиващ 265 к.с. и 620 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секунди.Бензиновият вариант 740i има турбо-мотор с 326 к.с., с който от място до 100 км/ч се стига за 5,5 секунди. По-мощният - 750i, на свой ред разчита на 4,4-литров V8 с 450 к.с., при който ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди.Предлага се и хибридна версия - 740e, чийто агрегат се състои от 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, електромотор с 95 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност е 326 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. Само на електричество хибридът изминава 40 км, а средният разход на гориво е 2,1 л/100 км.Предвиден е и спортен М-пакет със специално оформяне на интериора и екстериора, който ще се предлага в ексклузивни цветове и с различни джанти. За тази версия е предвидена аудиосистема Bowers and Wilkins, система за нощно виждане, панорамен покрив със специално осветление в 6 цвята, както и проекционен дисплей.Също така моделът ще получи климатична инсталация с йонизация и ароматизация на въздуха в салона, сензорен 7-инчов таблет, вграден в централния подлакътник на задните седалки, чрез който се управляват функциите на информационно развлекателната система.Цените на модела в България започват от 169 350 лв. с ДДС.Снимки: Automedia.bg 

Тагове: bmw -series
fallback
  • #15
    Щирлиц ( преди 9 години )
    Дошо!Дошо?Дошо..................................
  • #14
    ВиК ( преди 9 години )
    Не бе, коментираме Водоснабдяването и Канализацията (ВиК) на колата. Ресторанти никой не коментира. Все пак, където ходиш по нужда не се яде нали! обособена ниша за хранене няма. Между другото, някой вижда ли на снимката къде е връвта за тоалетното казанче?
  • #13
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Чета коментарите и имам чувството, че гладни *** от сомалия коментират Парижки ресторант.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХахахахахаРазсмя ме искрено :)
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Супер кола.Но кой може да си я позволи в България?Тия дето 98 % от българие дето бачкат всеки ден и чинно си плащат данъците и осигуровките ли?Не мисля...с средна заплата от 250-300 Евро можеш да си позволиш храна и тук таме някоя дрешка за жената.Добре,че са маме и тате да подкрепят цял живот,та да може да се съберат парици за кола Нов внос 1998-2004,4 ръка,на много малко километри,обслужена с платени всички данъци.
  • #10
    :))) ( преди 9 години )
    Много е иновативна върте. Немците са се сетили, като е минаваш вътре с пароструйката да има къде да се отича водата. Предполагам и на някой, ако му прилошее да има къде да повърне. На последната снимка се вижда къде е шахтата с канализацията. Чудя се дали това нещо е свързано със седалката и дали не може да се ползва за WC. Просто в седалката има монтирана клапа, която се отваря. би било да предвидят и биде. Богатите хора имат изнежени дупета, които трябва да се подмиват...
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    След 20 г. ще си е купиш под формата на вторични суровини, пластмасови чашки и бъркалки. Нали не мислиш, че е направена да издържи толкова. Виж, ако някой е държи в гараж и е изкарва 2-3 пъти в годината, може и да остиска до 20 г. При нормална експлоатация не повече от 10 г. и е за рециклиране.
  • #8
    24 годишен 44годишен ( преди 9 години )
    СЛЕД 20 ГОД.Ще си я купя.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Защо си мислиш, че българин с 800лв заплата трябва да може да си купи тази кола? Всъщност тази кола е не е за хора на заплати, а за бизнесмени.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Някак си не е нормално да има повече 7ми, S-класи и А8-мици по българските улици отколкото нормални масови модели, като фокус, гоуф, меган и т.н. Баси в ква сбъркана държава живеем не е истина.
fallback
Последни