IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz разкри шампион по аеродинамика

Коефициентът на съпротивление при Concept IAA е едва 0.19

Mercedes-Benz разкри шампион по аеродинамика

Компанията Mercedes-Benz представи на автосалона във Франкфурт прототипа Concept IAA (Intelligent Aerodynamic Automobile), предаде пратеникът на Automedia.bg на изложението. Германският производител твърди, че е създал "шампион по аеродинамика", тъй като коефициентът на челно съпротивление при новия модел е 0.19.
Mercedes-Benz представи шампион по аеродинамика
Дължината на купето с 4 врати е 5040 мм, като тя може да се променя при преминаване на аеродинамичен режим и да достигне 5430 мм. При скорост от 80 км/ч се задействат активни елементи в задната част на автомобила, които го удължават с 390 мм. Освен това се активизират специални задкрилки в предната броня и решетка на радиатора, които оптимизират въздушния поток под машината и покрай калниците.

Широчината на автомобила е 1995 мм, а височината - 1305 мм. Разстоянието между двете оси е 2795 мм. Задвижването на Concept IAA е поверено на хибриден агрегат, развиващ 279 к.с. Максималната скорост на прототипа е ограничена на 250 км/ч, като само на електричество машината може да измине 66 км.

В интериора са използвани редица решения, които ще бъдат прилагани при следващите модели на германската марка, най-вече при бъдещото семейство S-Class, както и при следващата генерация на CLS . Концептът е получил мултимедиен комплекс с голям сензорен дисплей, като и възможност за управление с жестове. В салона има още два монитора, като на единия излизат данните от работата на агрегата, а другият отговаря за климатичната система.

Снимки: Mercedes-Benz

 

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Лукс ( преди 10 години )
    Отново невярна информация от аутомедия. Междуосието не е 2795 мм. ,а е 2975 мм. И дължината е грешна. Без аеродинамичният елемент тя е 5054 мм. http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/09/iaa-2015-erster-detailblick-auf-das-concept-iaa/
  • #16
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо ( преди 10 години )
    Всички сме специалисти по всичко, а другите нищо не разбират от нищо!
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    teoreti4no sam u4il hidrodinamika 1-2 semestara, i v instituta po hidrodinamika sa ni vodili vav Varna, no tova ne mi pomaga.tam se izsledvat formite na korabnite korpusi i vintove.ina4e sum injener, koraben!concepta e qk! dano ne go stroqt imigranti!
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    и кой от вас е инженер, специализирал в сферата на аеродинамиката?
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    Добре, може и SAE стандарт да цитираш, няма да те върна.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе, Кнйодел, ISO не са единствената организация, която подготвя и публикува стандарти.
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    do Leberkn ( преди 10 години )
    Виждам че си падаш явно разбираш немски, така че: Sei doch nicht albern! Den Plastik-Toyota kannst du dir im A**** stecken, wenn es dir so arg gef
  • #10
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    "Мерцедес със сигурност са спазили правилата на определен стандарт за измерване и той не е измислен от журналисти за целите на пропагандата."..съчинения по картинка. Какъв е този стандарт? ISO кой? Във видеото на C&D много точно е обяснено че такъв стандарт липсва и резултатите варират от тунел до тунел. Затова и тестват различни модели в един и същ тунел. И по-добре ютюб инженер, отколкото фанатичен празноглавец набълбукан с пропагандни партенки за немско величие.
  • #9
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    Хех, по-точно PR-филмче за изтъкване на Тесла, Приус, Волт и Лийф, които не лъжат за разлика от Ментецедес. А който си мисли че с различни джанти и решетка може да свали драг коефициента с 30% си е чиста проба шаран.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    точно така - възможно е CLA с най-малкия мотор да има 0.22 - много повече от джантите оказва влияние мощноста на мотора - различен е отвора за охлаждане. някой хора май изобщо не са наясно, че ако един мотор произвежда 360кс то още приблизително толкова излизат през ауспуха, и пак толкова се "охлаждат" от охладителната система. това са 265кВт топлина. доста въздух трябва да влезе през предните отвори.