fallback

Porsche откри ерата на електромобилите

Mission E е преминал Северната дъга за по-малко от 8 минути

Тагове: porsche mission e
fallback
  • #29
    бавареца ( преди 9 години )
    да хибридите са междинна стъпка . само че тя ще продължи още 20г тая междинна стъпка. т.е. поне още 20г над половината коли които ще се произвеждат ще имат ДВГ. верно той ще става по малък - дори и за АМГ-тата но ще е там
  • #28
    до Das Auto ( преди 9 години )
    Не знам какво са казали ФВ за хибридите, но виж съседната статия: "Шефът на ФВ обеща 20 нови модела хибриди и електромобили". :)
  • #27
    до Leberknoedel ( преди 9 години )
    Институти и университети разработват технологията, произвежда я който иска. Айнщайн не е магнат и магнатът не е Айнщайн. Без тези, които я произвеждат, технологията пак ще си съществува, но без тези, които я изобретяват, няма как да я има.
  • #26
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Аз много се кефя на ел. колите но технологията в тях не е нищо ново. Вземете един тролей икарус на 40 години и вътре има същите неща (без батериите). И там има гегенерация на спирачната енергия и т.н. Общо взето разни неграмотници се прехласват, че еди си кой производител имал невероятните технология за ел. коли. Ако бяха толкова невероятно Тесла нямаше да си пусне патентите безплатно.
  • #25
    Leberknoedel ( преди 9 години )
    "Хибридите отпадат от уравнението, разбрали са го преди Дошо Мошо и компания и не хвърлят средства за разработки на нещо настояще, което няма бъдеще. "А ти наистина ли си толкова *** да си мислиш че електромобилите няма да използват технологии разработени за хибриди? Хех, умопомрачеността на форумните вагонетки постоянно достига нови висоти и очевидно е безкрайна.
  • #24
    Leberknoedel ( преди 9 години )
    ..а пък когато през 1991-ва Сони пуснаха първата серийна литиево-йонна клетка, швабите можеха да правят само батерии с оловна киселина, като тия от електромобилите на Порше от 1900-та. Страшно прогресивна нация са иначе, само да има някой друг да им разработва технологиите.
  • #23
    Leberknoedel ( преди 9 години )
    Институти и университети разработват само лабораторни прототипи. Масово производство на нова технология с добра надеждност и възвращаемост е съвсем различно нещо.
  • #22
    Когато ( преди 9 години )
    Фердинанд Порше е направил първият си електромобил, Тесла все още е било само фамилията на известния изобретател от сръбски произход.
  • #21
    до Leberknoedel ( преди 9 години )
    Швабите имат много сериозни технологични институти, японците също. Не съм казал нищо за фирми. Тези технологии се разработват от институти, университети, лаборатории и най-вече, свързани с военните специализирани технологични корпорации. Новите технологии се появяват при военните средно 6 години преди да бъдат пуснати на гражданския пазар. С други думи, когато армията въведе 2-3 поколение, на пазара се пуска 1-во поколение.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да направиш ел. колата е много просто нещо. Колите с ДВГ са много по-сложни. Проблема е батериите. тежеста и цената им. С старта на Gigafactory се очаква изобилие на евтини батерии и сега всички производители се подготвят с модели, които ще са базирани на тези батерии. В ел. колите няма нищо ново или революционно това е техногия на 150 години.
fallback
Последни