IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изцяло новият Volkswagen Tiguan

Кросовърът е по-голям, по-лек и по-икономичен

Изцяло новият Volkswagen Tiguan

В навечерието на Автосалон Франкфурт 2015 германската компания Volkswagen представи официално новото поколение на кросовъра Tiguan, предаде пратеникът на Automedia.bg в Германия.
Изцяло новият Volkswagen Tiguan
Снимка: Automedia.bg
Кросовърът е изпълнен в стила на концепцията Cross Coupe GTE, като демонстрира най-новия дизайн на германската автомобилна марка. По-любопитното е, че размерите му са увеличени, но въпреки това инженерите са успели да постигнат по-ниско тегло в сравнение с предшественика.

Изграденият на платформата MQB автомобил е с 60 мм по-дълъг и 30 мм по-широк от вече стария Tiguan. В същото време обаче общата маса е редуцирана с 50 кг. Височината е намалена с 33 мм, а междуосието вече се простира на 2681 мм, или със 77 мм повече от преди.

Допълнителното пространство между двете оси е доставило с 29 мм по-голямо пространство за коленете на возещите се на задните седалки. Багажникът също предлага по-голям обем - цели 615 литра, което е със 145 литра повече от стария модел.

Дизайнът на интериора не изненадва особено, като е типичен за новите модели на Volkswagen - изчистен и функционален. В оборудването на новия Tiguan е включен стандартен 5-инчов дисплей, а срещу доплащане може да бъде поставен 8-инчов екран на мултимедийната система, предлагаща Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink и др.

По отношението на задвижването, новият Tiguan е с до 24% по-ефективен от предшественика, споделиха от Volkswagen. Гамата бензинови мотори е представена от четири турбо мотора, развиващи 125, 150, 180 и 220 к.с. Дизелите са също четири - със 115, 150, 190 и 240 к.с.
Изцяло новият Volkswagen Tiguan
Базовите модификации на модела са с предно задвижване, като срещу доплащане е налична системата за задвижване към четирите колела 4MOTION. Тези модификации имат увеличен с 11 мм пътен просвет (до 200 мм), а при желание могат да бъдат оборудвани с офроуд пакет, предоставящ различни брони с по-голям ъгъл на проходимост. Впечатление прави и новото управление на системата 4MOTION Active Control, предлагаща четири режима на работа - Onroad, Snow, Offroad и Offroad Individual.

Новото поколение Volkswagen Tiguan ще бъде на европейските пазари по-късно този месец, като предстои да бъдат обявени цените. Към края на годината ще видим и версия със 7 места, която ще се произвежда в Мексико и ще бъде достъпна на определени пазари.

Тагове: volkswagen tiguan
0 от 500
  • #14
    22 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Застанете пред някой фирмен сервиз на ВАГ да видите как си скубят клиентите косите.В Германия се бъзикат,че новите автомобили на ВАГ ги продават с палатка.Разпъваш я пред сервиза и живееш там.Нямаш време да се прибереш в къщи.Не свършиха ли простите *** да вярват на най голямото менте ВАГ?
  • #13
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хахахахахахаа голям смях пада тук.Топ *** на ВАГ известни с ежедневния им престой в сервизите били безпроблемни.Сутринта започва с хуморески.
  • #12
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не бих го определил като безпроблемен хич даже. През последните 5-10 години безпроблемни модели на VW са единици да не кажа, че липсват. Най-малкото проблемите на коман-рейла им и на скоростната кутия са достатъчно :) Все тая, както казах ще покаже времето.
  • #11
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    НЕ харесвам VW, но тигана им се е получил от към дизайн. Трябва да се признава добрата работа на хората. Сега ще видим в техническо отношение дали ще е по-добър от миналия. Но за дизайна браво, разчупили са го.
  • #10
    5 rate up comment 11 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    VW акбар!
  • #9
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хубав е беспорно. Поредния хубав ФВ, който ще ни дойде в сервиза :)
  • #8
    11 rate up comment 19 rate down comment
    Subarufan ( преди 8 години )
    E naistina e hubav
  • #7
    9 rate up comment 15 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Otli4en ekzempliar
  • #6
    18 rate up comment 8 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Колата изглежда доста добре. Лично на мен ми харесва. Бронята отпред изглежда малко странно но като за компактен кросовър мисля че добре са се справили от ФВ. Другото което ми харесва, е че се предлага с широка гама двигатели (тук Рено определено има какво да научат). Остава да видим ... цената ;).
  • #5
    17 rate up comment 26 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Поредният неудачен клонинг на РАВ4.. Еманация на посредствеността и импотентността на лоените вурстове.