IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изцяло новият Volkswagen Tiguan

Кросовърът е по-голям, по-лек и по-икономичен

Изцяло новият Volkswagen Tiguan

В навечерието на Автосалон Франкфурт 2015 германската компания Volkswagen представи официално новото поколение на кросовъра Tiguan, предаде пратеникът на Automedia.bg в Германия.
Изцяло новият Volkswagen Tiguan
Снимка: Automedia.bg
Кросовърът е изпълнен в стила на концепцията Cross Coupe GTE, като демонстрира най-новия дизайн на германската автомобилна марка. По-любопитното е, че размерите му са увеличени, но въпреки това инженерите са успели да постигнат по-ниско тегло в сравнение с предшественика.

Изграденият на платформата MQB автомобил е с 60 мм по-дълъг и 30 мм по-широк от вече стария Tiguan. В същото време обаче общата маса е редуцирана с 50 кг. Височината е намалена с 33 мм, а междуосието вече се простира на 2681 мм, или със 77 мм повече от преди.

Допълнителното пространство между двете оси е доставило с 29 мм по-голямо пространство за коленете на возещите се на задните седалки. Багажникът също предлага по-голям обем - цели 615 литра, което е със 145 литра повече от стария модел.

Дизайнът на интериора не изненадва особено, като е типичен за новите модели на Volkswagen - изчистен и функционален. В оборудването на новия Tiguan е включен стандартен 5-инчов дисплей, а срещу доплащане може да бъде поставен 8-инчов екран на мултимедийната система, предлагаща Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink и др.

По отношението на задвижването, новият Tiguan е с до 24% по-ефективен от предшественика, споделиха от Volkswagen. Гамата бензинови мотори е представена от четири турбо мотора, развиващи 125, 150, 180 и 220 к.с. Дизелите са също четири - със 115, 150, 190 и 240 к.с.
Изцяло новият Volkswagen Tiguan
Базовите модификации на модела са с предно задвижване, като срещу доплащане е налична системата за задвижване към четирите колела 4MOTION. Тези модификации имат увеличен с 11 мм пътен просвет (до 200 мм), а при желание могат да бъдат оборудвани с офроуд пакет, предоставящ различни брони с по-голям ъгъл на проходимост. Впечатление прави и новото управление на системата 4MOTION Active Control, предлагаща четири режима на работа - Onroad, Snow, Offroad и Offroad Individual.

Новото поколение Volkswagen Tiguan ще бъде на европейските пазари по-късно този месец, като предстои да бъдат обявени цените. Към края на годината ще видим и версия със 7 места, която ще се произвежда в Мексико и ще бъде достъпна на определени пазари.

Тагове: Volkswagen Tiguan
0 от 500
  • #34
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    некадърно копие на Дачия Дъстер от където винаги копират джиповете си. Обаче копието на дачия не им се е получило,с тия увиснали стопове като тъжно куче и тази отвратителна предница като нокторезачка показва защо в Германия няма авто-дизайн.
  • #33
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отвратителен дизайн.Добре че се добраха до дизелите на ФИАТ.
  • #32
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Явно фолксваген имат някой отговорник по "грозен дизайн" и той се справя отлично.
  • #31
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    простите жълти фенчета си личат...
  • #30
    1 rate up comment 9 rate down comment
    вретимир ( преди 9 години )
    супер е колата има и такова за айфон
  • #29
    7 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    "2005 купуваме нов Пасат от магазина.Толкова посещения в сервиза,че накрая пичовете взеха да си мислят,че съм новия им колега."Нима! Какъм е този Пасат 2005г? Виртуален и измислен? Как пък за 8г моя, също взет от магазина, един път не влезе в сервиза извън планиранитеОт 2г си мисля да го сменя с новия, но не виждам смисъл. Колата е безпроблемна, чакам да почне да се разваля за да я сменя. Тя пък не ще...По темата: Тигуана е убийствен, стилен и красив, въпреки че не е моя клас кола
  • #28
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Нов внос ( преди 9 години )
    Брей, карачите на немски бракувани кочини "нов внос", се оказахте големи "разбирачи" от нови коли. Тоя кошник ще стане достъпен за вас чак след 10-15 години, когато ще ви го докарат "нов внос" от западните автоморги.
  • #27
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интериора е от новата шкода октавия, с тази разлика, че средните въздуховоди на парното са с по-различчна форма. Дано и материалите не са същите. Пък и както чета и базата е една и съща.С други думи нова опаковка на стара кола. Хм.
  • #26
    24 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не изглежда никак зле, но аз лично скоро няма пак да мина на VW, имам си причини и разчитам на личен опит - Джета и Тигуан, като държа да отбележа, че Джетата всъщност не се представи толкова зле за сметка на другата гадна дефектна бангия. Днешните са просто толкова далеч от добрата надеждност, че на човек му се струва, че е изтеглил няква баси късата клечка с тая кола.@ платените дилъри на VW: само с манипулации и стара слава не става.
  • #25
    19 rate up comment 9 rate down comment
    ??? ( преди 9 години )
    Кросоувър, а стандартно само с предно?!? За 4х4 доплащаш...Тия от ФВ скоро и за двигател ще искат да се доплаща...А ВАГ фенчетата се кефят, като на вафла. Ами радвайте се деца