IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford подготвя Mondeo ST

Седанът ще получи повече от 300 к.с.

Ford подготвя Mondeo ST

Компанията Ford започна тестове на най-мощната модификация на бестселъра си Fusion, който в Европа се продава като Mondeo. Версията ще получи добавка ST към името си и ще разчита на мощност от над 300 к.с.
Ford подготвя Mondeo ST
Снимки на тестови прототип на модела, както и информация за него бяха публикувани от Worldcarfans. Според информацията на изданието автомобилът ще се появи първо в Северна Америка, докато на Стария континент ще дойде едва в края на следващата година.

На външен вид ST-модификацията се отличава по спойлера на кърмата и двете тръби на изпускателната система. Виждат се и по-мощни спирачни дискове, променено е също окачването на седана.

Най-голямата загадка обаче остава моторът, с който ще бъде оборудван модела. Очаква се във Ford да заложат на 2,3-литровия EcoBoost, който при Focus RS разполага с 345 к.с. Другата възможност е 2,7-литровият V6 с турбокомпресор и 325 к.с., който се предлага на пикапа F-150.
Ford подготвя Mondeo ST
Със сигурност Fusion/Mondeo ST ще получи система за задвижване на четирите колела, твърди изданието. Целта на Ford е новата версия на модела да затвърди добрите му продажби най-вече на американския пазар, където до момента са реализирани около 307 000 бройки от Fusion.

Снимки: Worldcarfans

 

Тагове: Ford Mondeo Ford Fusion
0 от 500
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до бъчвата ( преди 10 години )
    значи:1. Цената на Мустанг 5.0л е към 100000лв - провери в Мото Пфое;2. Мощността на Мустанг 5.0 е точно 435к.с. и е само със задно;3. Горните 2 автоматично поставят Мондеото в др. по-практична и добра за ежедневно ползване категория
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Обективен ( преди 10 години )
    Накрая добър конКУРент на Инсиния ОРС!Щото Пасат липсва в тази категория.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 10 години )
    Евала! Мондео ST с задължително трябва да е с V6.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    на дизелите дюзите са им най-малкия проблем ;)помпите и турбините са друга, по-забавна история
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Стандартно Дюзите на дизелов автомобил изкарват около 250000км. и то имам предвид с горивото в България. Със западно гориво вероятно и 350000км. да изкарат. От приятели съм чувал че с нафтата заредена в Германия, разхода им е много по-нисък, двигателя доста по-тих и мощноста доста по висока. Нашия състезател Димитър Илиев каза, че и асфалта ни бил калпав. На асфалта в Германия спирачния му път бил двойно по-къс. Направо сме чудо тука.
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    яяя кажи колко точно френски ти е дизела, да ти кажа защо нямаш проблеми ;)
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Че дай пример за дизел, който да няма някакви проблеми с мотора и в частност дюзите в България. Обаче тук хората говорят за автомобили, не за нафтови печки. Жалко, че в България няма да се появи или ако се появи, ще е само в ценовата листа. Хубавото е, че жълтия мустанг с 480 коня е под 90000 лева с цвета. при това положение не ми трявба Мондео, още повече, че вътре имам чувството интериорите са правени в един и същи завод. Поне като качество на материалите.
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мондеото от край време ми харесва, но като им знам проблемите с дюзите и цените им ... при дизелите специално само нов трябва да се взима,защото след това има много разходи. Иначе не са лоши даже хич, но това ме е спирало винаги да взема един. Верно не са като цена колкото дюзите на ауди ама ... пак са много за българския стандарт и за седан среден клас.