fallback

Новият Phaeton гълтал много пари, отлагат го

Volkswagen търси начин да намали производствените разходи

Volkswagen отлага във времето премиерата на второто поколение Phaeton, съобщава Automotive News. Основна причина затова са притесненията относно пазарния успех на флагманския модел.Неофициално изображение на следващия Phaeton: RM Design Volkswagen Phaeton се появи през 2002 година, като проектът бе воден лично от вече бившия председател на Съвета на директорите на компанията Фердинанд Пиех. Луксозната лимузина трябваше да се превърне в конкурент на Mercedes-Benz S-Class, но реално си спечели званието най-неуспешен модел в гамата на Volkswagen. Близо по 28 000 евро е губела компанията Volkswagen от всеки продаден Phaeton през периода 2002 - 2012 година, пише изданието. Ситуацията през последните две години се е влошила дори повече - през 2014 година са продадени само 4000 екземпляра, което е спад от цели 40% спрямо година преди това. Колкото до новото поколение, то вече е в стадий разработка. Но бъдещето му остава неясно, особено след като основният застъпник на модела - Фердинанд Пиех, беше изгонен от компанията. Германският концерн стартира преструктуриране, което цели да бъдат намалени производствените разходи, за да се увеличи печалбата, припомня Automotive News. А второто поколение Phaeton не се вписва в този сюжет, тъй като гълта много пари. Към момента няма яснота кога проектът за новото поколение на Phaeton ще бъде завършен. Моделът отново се разработва като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. А в това няма особен смисъл, тъй като друга марка на концерна - Audi, продава повече от успешно такъв модел в лицето на лимузината А8. Ситуацията става още по-необяснима, като вземе предвид, че базовата цена на Phaeton в Германия е с 8650 евро по-висока от тази на базово Audi А8, пише още Automotive News. Още по темата:Експерти недоумяват защо Volkswagen ще прави нов Phaeton

Тагове: volkswagen phaeton
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те ФВ свалят разходите още от времето на голф 2. Затова са им такива *** автомобилите. Чат-пат като загрубеят много нещата им се налага да пуснат някой имиджов модел като голф 5, но и него го свалиха бързо-бързо от производство, че им излизало много скъпо да произвеждат качествениш коли. Ролите се размениха, днес фирми като хюндай правят качествени машини, а ФВ - трошляци.
  • #9
    Дошо ( преди 8 години )
    И масло гълта и "резервни части" като скоростна кутия, диференциал, мотор и т.н.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Този филм сме го гледали. Пущат партенките години наред. Пълнят медиите със статии за това какво ще пущат, как щяло да разбие конКУРенцията, фантастични показатели, още по-фантастичен разход. А днес, а утре, а вдруги ден да го пуснат и в един прекрасен ден обявяват, че или замразяват проекта или няма да го пущат заради някакви си там техни смешни причини. Явно разчитат на късата памет на плиткоумната фенска маса и след поредното фиаско, започват ново и пак всичко се повтаря. Пълни нещастници!
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    все по-грозна кошара
  • #6
    Ceco ( преди 8 години )
    Страхотен автомобил!Няма конглокент като цена/качество в сегментът си !
  • #5
    RRE S3 ( преди 8 години )
    O6te po grozen zna4ii
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само фолк с ваген го могат това. Премиум кола, която ръждясва в гаранционния период.
  • #3
    m daaaa ( преди 8 години )
    абе и собствениците им гълтат ама не си признават ;))))))))))
  • #2
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Това е проблема на тези скапани концерни, които държат по 20 марки автомобили. Ауди продавало А8 затова няма да правят фаетон... и кон ку ренцията, която е в интерес на потребилите къде е? Ами пожелавам им да фалират скоро.
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой изобщо учудва ли се? Още от първото поколение си е провал.
fallback
Последни