fallback

Новият Phaeton гълтал много пари, отлагат го

Volkswagen търси начин да намали производствените разходи

Volkswagen отлага във времето премиерата на второто поколение Phaeton, съобщава Automotive News. Основна причина затова са притесненията относно пазарния успех на флагманския модел.Неофициално изображение на следващия Phaeton: RM Design Volkswagen Phaeton се появи през 2002 година, като проектът бе воден лично от вече бившия председател на Съвета на директорите на компанията Фердинанд Пиех. Луксозната лимузина трябваше да се превърне в конкурент на Mercedes-Benz S-Class, но реално си спечели званието най-неуспешен модел в гамата на Volkswagen. Близо по 28 000 евро е губела компанията Volkswagen от всеки продаден Phaeton през периода 2002 - 2012 година, пише изданието. Ситуацията през последните две години се е влошила дори повече - през 2014 година са продадени само 4000 екземпляра, което е спад от цели 40% спрямо година преди това. Колкото до новото поколение, то вече е в стадий разработка. Но бъдещето му остава неясно, особено след като основният застъпник на модела - Фердинанд Пиех, беше изгонен от компанията. Германският концерн стартира преструктуриране, което цели да бъдат намалени производствените разходи, за да се увеличи печалбата, припомня Automotive News. А второто поколение Phaeton не се вписва в този сюжет, тъй като гълта много пари. Към момента няма яснота кога проектът за новото поколение на Phaeton ще бъде завършен. Моделът отново се разработва като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. А в това няма особен смисъл, тъй като друга марка на концерна - Audi, продава повече от успешно такъв модел в лицето на лимузината А8. Ситуацията става още по-необяснима, като вземе предвид, че базовата цена на Phaeton в Германия е с 8650 евро по-висока от тази на базово Audi А8, пише още Automotive News. Още по темата:Експерти недоумяват защо Volkswagen ще прави нов Phaeton

Тагове: volkswagen phaeton
fallback
  • #20
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    nail znaete kakvo e faiton - luksozna karu4ka!
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Явно за немския "алуминий" ръждата си е съвсем естествено състояние - справка видеото от няколко поста по-надолу. щастливец! ..ама с празна кратукна.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ахаа, значи ръчната изработка обяснява преждевременното ръждясване - сигурно в понеделник Хасан бояджията идва на работа след като цял уикенд е прекалявал със шнапс и полага неравномерно грунда. Дано за следващата бройка в четвъртък след 3 седмици Хасан да е бил само на айрян.
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе така като го гледа, жив файтон си е!
  • #16
    acca ( преди 8 години )
    Каква е тази дума конглогент?!?!?
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Може би повече успех щяха да имат, ако го бяха позиционирали малко под ЕС-клас, 7-цата и А8, но над Пасат. Нещо като executive car.
  • #14
    Дошо ( преди 8 години )
    Моделът отново се разработва като конглокент на Mercedes-Benz S-Class.Няма такъв смяхVolkswagen търси начин да намали производствените разходиДемек чудят се как да дерат повее баламите.
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Специално за обективния: /watch?v=Yto6qLn2yVA .
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    не зная защо са го кръстили файтон тоя фолк с ваген при условие че е каруца. хората са разбрали що за недоразумение е и никой не го купува. фенчетата какво ще кажат по въпроса. обикновено са доста словоохотливи а сега са се покрили мишките някъде и гълтат, като любимата си марка но не пари..... къде сте гълтачи?
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Искат да намалят производствените разходи? Ами да спрат да произвеждат автомобили и няма да имат никакви производствени разходи.
fallback
Последни