IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Fiat разделя гамата си на две

Моделите на италианците ще бъдат „емоционални” и „функционални”

Fiat разделя гамата си на две

Fiat започва реализирането на нова стратегия за по-ефективно налагане на европейския пазар, съобщава Autocar. Италианците смятат да разделят гамата си на две – едната част ще предлага „емоционални” модели, а другата – „функционални”.
Fiat разделя гамата си на две
Като част от стратегията Fiat започва преорганизиране на дилърските си центрове на Стария континент. В тях имиджовите модели ще бъдат отделени от бюджетните, което ще трябва допълнително да улесни бъдещите клиенти на марката.

В „емоционалната” категория ще бъдат включени новият 124 Spider, който е построен на базата на Mazda MX-5, както и цялото семейство Fiat 500, включващо хечбек, миниван и кросовър.

При „функционалните” модели ще се предлагат наследникът на Panda, както и новата Aegea, която предстои да бъде показана на автосалона в Женева догодина. Тя ще се произвежда като седан, хечбек и комби.

Разделянето ще засегне и оборудването на автомобилите. Бюджетните марки ще се предлагат материали от по-ниско качество, докато имиджовите ще разполагат с по-модерно и съответно по-скъпо оборудване. Цените на автомобилите ще бъдат фиксирани, което трябва да улесни максимално тяхната онлайн продажба.

Снимка: Fiat

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    WW ( преди 10 години )
    Българскио комплексар тва ог е*e! Он си сака Гоуфо, ако збере парици олимпиадката нов внос и си е пича на мегдано!~
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    KKK ( преди 10 години )
    Батко жабар, не се изказвай неподготвен, щото се излагаш. Има един сайт google.com се казва- порови се там да видиш какво още са измислили жабарите :)
  • #8
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Кукловода ( преди 10 години )
    Абе и аз преди време имах за служебно Пунто - 1 . Мога да кажа с ръка на сърце , че по евтина кола няма . Всичко беше по 30-35 лева . Малко ми гореше , а вървече прилично като за 1,2 . А амортисьорите ги сменях за норматив и ми струваше по 40 лв броя . Малко да се разтропа и ги махах . За зимата имаше хубаво парно . Така че ... много добра евтина кола - абе направо супер евтина кола
  • #7
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз пък карах около 5-6 години едно пунто 1.2 двигател - няма толкова евтина за поддръжка и здрава кола. Няма част, която да съм сменил и да е била трицифрена сума. Сменях 2 тръби при радиатора, че се бяха пукнали и по окачването носачи предни, нищо повече. Обслужването е изключтелно евтино общо взето идеална градска кола с разход по-нисък от на дизелите.Някак си не ми се виждат реални писанията ти по-долу, че не я карали ама била остаряла и скъсана... Пълни глупости.
  • #6
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Стоян ( преди 10 години )
    Толкова са зле ,че на картинката джантите на моделите са еднакви.
  • #5
    8 rate up comment 13 rate down comment
    X ( преди 10 години )
    Във фирмата взехме оборотна кола Пунто - чисто нова. След 2 години, в които се караше като заместваш автомобил от самоп 2 човека, колата изглежда като на 15 години яко каране. Всички дръжки, бутони, вола, скоростен лост - изтъркани, скъсани, изхабени до край. Двигателя стана шумен и въобще - никога повече.
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    1234 ( преди 10 години )
    Не се спряха с обявяването на стратегии,стратегийчета концепции и изявления ,а реалните модели липсват и масовия потребител отдавна е заменил италянския продукт с някакъв друг. В момента трите масови бранда които предлагаха от фиат не могат да покрият гамта на един хюндай например, а те измислиха играта за всеки му по нещо на обща платформа. Та те бяха пионерите точно те предлагаха нещо по-така на нормалнацена и с това печелеха клиантела сега немогат да покрият продажбите за година на една Шкода
  • #3
    16 rate up comment 4 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    Такова профилиране според мен ще отблъсне клиенти. Сега повечето марки се опитват да съчатават качества на различни типове автомобии и се появяват различни кросовъри, спортни седани, дори комбитата вече не са както преди товарни магарета а изглеждат доста добре Мазда 6, Мерцедес CLS и т.н. Сега клиентите на Фиат ще трябва да избират между работна кола и кола за свободното време. Ако конкyренцията предлага двете в 1 пък макар и с някои компромиси, мисля че повечето хора ще предпочетат тях. Ра
  • #2
    19 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    От години ,,фиат има само една категория коли ---ТОТАЛЕН *** .От поне 15 години само това произвеждат
  • #1
    15 rate up comment 23 rate down comment
    Darth Plague ( преди 10 години )
    Тия са отчаяни вече, щом правят такива глупости.