IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda CX-9 получи 2,5-литров турбомотор

Кросовърът няма да се предлага с дизелов или хибриден агрегат

Mazda CX-9 получи 2,5-литров турбомотор

Изданието Carscoop публикува снимка на новото поколение на кросовъра Mazda CX-9. Покритият с камуфлаж прототип бе заснет по време на тестове. Според информацията автомобилът е получил 2,5-литров турбомотор с 300 к.с.
Mazda CX-9 получи 2,5-литров турбомотор
Същият агрегат ще бъде използван за новата генерация на хот-хеча Mazda3 MPS, чиято премиера е насрочена за предстоящото автомобилно изложение във Франкфурт. Двигателят заменя досегашния 3,7-литров V6, развиващ 277 к.с.

Според главния маркетолог на японската производител - Масахиро Моро, компанията му ще продължи да следва световните тенденции, като залага на турбомотори. Той припомни, че Mazda е престанала да произвежда собствени V6 агрегати още през 90-те години на миналия век и оттогава използва двигатели на Ford.

Моро допълни, че не се предвижда създаването на версия CX-9 с дизелов мотор или с хибриден агретат. Основната причина е, че дизеловите мотори не се ползват с популярност в САЩ, където е основният пазар на модела. Отказът от хибридна версия на модела пък се дължи на факта, че неговата цена ще бъде доста висока.

Снимка: Carscoop

 

Тагове: mazda cx-9
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 7 rate down comment
    тъй де ( преди 10 години )
    мазна е класна марка, само дето ръждясва яко още докато я извозват до европата
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хлОпел откриха ръждата, а Форд е доразвиха! Ей тва е истината!
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Форд Фокус е кръстен на един друг модел на Форд. През зимата запалил и го кръстили Фокус. Явно голям фокус е било и дори е изненадал създателите си!Колкото по-далеч сте от тази марка, толкова по-малко ще ви боли главата. Единствения Форд, който си заслужава парите е Мустанг. Всичко останало е ***. Особено това, което излиза от заводите в Германия. европейските модели на марката са пълен ***.
  • #10
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Айдеее пак специалист се появи, който да ми обясни, Фокуса ми не бил гниел. Купих го нов от Мото-Пфое през 2001 г.Форд Фокус ZX3. На 3-тата година започнаха да избиват ръжди, а на 5-тата започнаха да избиват на преден капак, врати, под гумените уплътнения и къде ли не. Заварките в двигателния отсек бяха изцяло в ръжда. Преди Форда съм имал 2 Опела, които бяха внос от Германия, но такова чудо в друга кола не съм виждал. Фокуси внос от Русия никога не е имало в България. Свери си часовника!
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам какви наблюдения имаш, но това че Фокуса гние...че и повече от опел, са нямам думи просто...освен ако не става въпрос за фокуси руска сглобка, там са скарани с антикорозионната обработка! Антикорозионната защита на фокус 1 испанска сглобка е по-добра от на ауди а3 от първите. Върху фиести нямам наблюдения.
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Между другото, когато говорим за корозия да не забравяме Мазда, че бяха под шапката на Форд. тогавашните фордове от които имам пряко наблюдение Фокус и Фиеста, гниеха повече дори и от Опел от началото на 90-те. Мазда бяха 2 класи над фордовите си събратя не само по отношение корозията, но и във всичко. В момента Мазда нямат проблем с корозията.
  • #7
    1 rate up comment 8 rate down comment
    А дано ( преди 10 години )
    вече като имат цял 2.5 мотор да сложат и 4х4, мазните!
  • #6
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Autobild винаги са толерирали спонсора си.Понякога има и критични статии в които се казва истината, но те са толкова малко и са толкова незначителни, че не се забелязват на фона на общото хвалене на концерна и скапаната продукция, която бълва.Колкото до гниенето на Мазда, да имаха проблеми с това. Проблемите обаче са само от Германия и Австрия, където зимата ръсят с много силни препарати за разледяване и топене на снега. От тези 2 държави почти няма кола втора ръка без тръгнала ръжда.
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аутобилд отдавна не издигат на пиедестал Фолксваген, даже тъкмо обратното...А иначе Маздите масово си гният. Това може би е единствената марка, която в моделите си след 2000 гние.Иначе не са лоши автомобили Маздите!
  • #4
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ръждата може да се дължи на "новия внос", но все пак съм го виждал. Иначе съм напълно съгласен за качеството на двигател, електроника и т.н.