IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan X-Trail с нов бензинов двигател

1,6-литровият турбо мотор развива 163 к.с.

Nissan X-Trail с нов бензинов двигател

Nissan разшири моторната гама на кросовъра X-Trail с нов 1,6-литров турбо-двигател DIG-T 163, който вече е достъпен за пазара на Великобритания, а по-късно ще бъде предложен и в други държави.
Nissan X-Trail с нова базова версия
Любопитното е, че въпреки солидните си технически параметри именно 1,6-литровият мотор с мощност 163 к.с. ще се предлага за базовата версия на модела. Тя ще бъде по-евтина от модификацията с 1,6-литровия dCi-мотор, развиващ 130 к.с.

Новият агрегат на X-Trail е добре познат от друг модел на Nissan – по-малкия кросовър Qashqai. При 163 к.с. той има въртящ момент от 240 Нм, като предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 9,7 секунди и максимална скорост 200 км/ч. Според информацията от Nissan разходът на гориво при тази версия е 6,1 л/100 км.

Цените на новата модификация на X-Trail стартират от 21 900 британски паунда (около 23 000 евро). Така бензиновият вариант е с около 1800 евро по-евтин от аналогичния дизел, но трябва да се отбележи, че версията с DIG-T 163 ще бъде достъпна само с предно предаване и механична скоростна кутия.

Снимка: Nissan

Тагове: Nissan X-Trail
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Чао, Нисан! С двигатели Рено,... Не, благодаря! По-добре хюндй. Там всичко е оригинално и като надеждност вече е пред всички японци до един, с изкл. на Лексус.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    JDM до ОР ( преди 10 години )
    За между леката и тежката артилерия не е ли модела Pathfinder ? Всъщност, какво се случи с този модел ? Продава ли се все още ? Има ли нова генерация ? Иначе като се замисля точно той е това за което пишеш.Защото X-Trail не е кой знае колко висок, 4х4 и подобни системи *** не са му от силните страни и с тия лъскави джантитчки с не кой знае колко високи гуми, не е особено удачен за пресечен терен.Жалко като се замисля Nissan колко "всъдеходи" имат, а реално само Patrol става за off-road.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ОР ( преди 10 години )
    Patrol е вече тежката артилерия. Там няма компромис и нещата извън пътя са наистина доказани и верни, но естествено на съответната цена. X-Trail трябваше да е между тежката и леката артилерия, но май се оказва, че е по-скоро към леките картечници с последните изпълнения.Наистина са го направили паркетник. Вътре е супер. Доволно много екстри и какво ли не има, отвън също е супер, но си остава паркетник. Паркетника трябваше да си остане Кашкай, а X-Trail да бъде за по-напреднали в офроуда.
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Като искате да е евтино, надеждно, добро извън пътя и чисто ново, си купувате Лада Нива и готово.То Nissan е за пред мола.А ако толкова вече искате добър Nissan за извън пътя-Patrol, тук обаче термина "евтино" не фигурира, поне в началната цена...
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Лично аз не виждам причина, човек да си купи подобен автомобил и той да бъде 4х2. Имам чувството, че може би се купува 4х2, за да се избиват комплекси с малко пари и хората да си мислят, че караш джип, а то всъщност е повдигнато комби с по-големи размери. Нисан правят карачка назад според мен с тази политика, само при един ДВГ да има 4х4. Първото поколение X-Trail имаше най-добри офроуд възможности. Сегашното не знам как е, не съм го карал, но имам чувството, че е вече 100% паркетник.
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хора като вас, на който им трябват една маса камери и системи, за да паркират тръгнали да пишат в сайт за автомобили...
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до drianov ( преди 10 години )
    Вие имате някакви доста изкривени разбирания щом смятате че AWD-то е полезно само извън пътя и "че не се ползва". То има хиляди предимства, било то за добро сцепление на асфалт за ускорение, било за заснежен терен или мокър път. Не знам защо си мислите че понеже е колата е 163к.с. и няма да губи сцепление. Моята кола е 140к.с. в момента и като е само на предно и дам здраво газ от светофар почва да върти гуми. Вие не познавате знаците и ви трябват подовни "безкрайно полезни" системи?
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    drianov ( преди 10 години )
    Или казано по друг начин - кой балък ще даде повече пари за 4х4, което абсолютно никога няма да използва вместо да си вземе автоматчна скоростна кутия, която ще позлва постоянно! Същото важи и за панорамна камера, система за за разпознаване на знаците, навигация или някоя от хилядите други екстри които модела предлага и ще бъдат безкрайно полезни в ежедневно...
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    drianov ( преди 10 години )
    Това на вас какво си се иска няма връзка с реалността, а тя е че 90% от клиентите си вземат Кашкай с предно предаване. Реално този х-трейл е удължена версия на кашкаи (или заместител на бившия Кашкай +7). Тези автомобили почти никога няма да им се наложи да излезнат извън пътя, а и да го напрвят то високия клиренс и електроните системи ще са достатъчни да няма проблеми и там. Освен това при 163 к.с съвсем не е изчерпано сцеплението на предното, така че и от тази гледна точка 4х4 е излишно...
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Александр Макаронски ( преди 10 години )
    Тогава Ви се извинявам.