IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на PSA лично пробва Peugeot 308 R Hybrid

Модификацията с 500 к.с. ще се появи в серийно производство

Шефът на PSA лично пробва Peugeot 308 R Hybrid

Председателят на Съвета на директорите на PSA Peugeot-Citroen - Карлос Таварес, лично се увери в качествата на концептуалния Peugeot 308 R Hybrid, като това най-вероятно означава, че автомобилът съвсем скоро ще влезе в серийно производство.
Шефът на PSA лично пробва Peugeot 308 R Hybrid
Изпълнителният директор на Peugeot – Максим Пика, публикува снимки в социалната мрежа Twitter, на които се вижда как Таварес се качва в автомобила и потегля с него. Под фотографиите Пика е написал: „Явно Peugeot 308 R Hybrid е на прав път. Днес нашият ръководител Карлос Таварес лично се увери в неговата динамика.”

На снимките част от червения автомобил е покрита с камуфлаж, което показва, че серийната версия на модела явно ще се отличава от концепта. Той на свой ред дебютира на автосалона в Китай през 2014. Тогава от Peugeot го определиха като „семеен хечбек с възможности на суперкола”.
Шефът на PSA лично пробва Peugeot 308 R Hybrid
Това съчетание е постигнато благодарение на хибридно задвижване. Моделът разполага с комбинация от 1,6-литров бензинов турбо-двигател с 270 к.с. и два електромотора, развиващи по 115 к.с. Общата мощност на Peugeot 308 R Hybrid е 500 к.с. и 730 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4 секунди. Максималната скорост на автомобила е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Снимки: Twitter

0 от 500
  • #5
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре за тях лошо за нас.Представям си тва 10-15 годишно къф разбит кош ще е.С два двигателя за ремонт и батерия за смяна на стойност 5 бона.
  • #4
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Поздравления за усилията да направят този хибрид.Характеристиките са му впечатляващи,което е супер.Има обаче 3 много важни момента,за да могат и да го продават.1.Цена2.Реален разход на гориво(не измислен и на книга 2-3л/100км)3.Надеждност и здравинаАко са пропуснали някой от тези 3 елемента ще стане,както стана с дизеловият им хибрид,т.е.никакви продажби,въпреки добрата идея.Честно казано съм скептичен по отношение хибрида им,защото съм си патил от техни автомобили.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 8 години )
    То си беше грехота да не го пуснат в производство...
  • #2
    11 rate up comment 26 rate down comment
    А бе... ( преди 8 години )
    Сериозна работа са тия 500к.с.! Ама дано не се сгъне френската хартиена конструкция още на 1-ия завой...
  • #1
    12 rate up comment 17 rate down comment
    EAST ( преди 8 години )
    Браво на франсетата! Дано и вурсовете се осъзнаят и да купят от японците технологии за производството на хибриди и водородни коли!