IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Audi A4

Моделът е станал по-голям, но и по-лек

Ето го новото Audi A4

Изцяло новото поколение на бестселъра си А4 показа германската компания Audi. Версиите седан и комби ще имат премиера през септември във Франкфурт, а на пазара ще бъдат налични непосредствено след това.
Ето го новото Audi A4
Както се вижда от снимките, новото поколение на модела залага на еволюционен дизайн, който е по-технологичен и динамичен от този вече статия модел. Автомобилът демонстрира уголемени арки на калниците, предни и задни LED светлини, както и по-скосен покрив.

Съществена разлика има и при размерите. Новият А4 е с 25 мм по-дълъг и с 16 мм по-широк от предшественика, а междуосието му е нараснало с 12 мм до 2,83 м. Въпреки това обаче общата маса на автомобила е намалена с до 120 кг. Новата платформа облагодетелства и багажното отделение, което достига до 505 литра при модела A4 Avant.

Интериорът също предлага по-щедри размери, като сега пътуващите на задната седалка разполагат с допълнителни 23 мм. Използваните материали са по-качествени, а амбиентното LED осветление в салона предлага 30 различни цвята, сочи информацията. Арматурното табло на новото А4 представлява 12,3-инчов дисплей, познат от новите TT и Q7. На централната конзола е разположен 8,3-инчов екран, който отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.
Ето го новото Audi A4
По отношение на задвижването, новият Audi A4 (B9) ще се предлага с набор от четири- и шест-цилиндрови турбо бензинови и дизелови агрегати.

Базовият бензинов е 1,4 TFSI и предлага 150 к.с., а по-големият 2,0 TFSI е наличен във версии със 190 и 252 к.с.

Популярният дизелов агрегат с обем 2,0 литра предлага 150 или 190 к.с., докато по-големият 3,0 TDI генерира 218 или 272 к.с.

Германската компания е подготвила модификация и на компресиран природен газ (CNG) - A4 Avant g-tron, задвижвана от 2,0-литров TFSI мотор със 170 к.с.

Всички двигатели с четири цилиндъра се оборудват стандартно с нова 6-степенна ръчна предавателна кутия, а като опция се предлага автоматик със 7 степени и два съединителя. Върховият дизелов модел се оборудва с 8-степенна автоматична трансмисия.

Всички подробности комбито и седана А4 ще станат ясни по време на премиерата във Франкфурт, където трябва да бъде изнесена и ценовата листа.

 

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #17
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пред това смачкания Лексус по-долу изглежда като глоксов проект на недоспал индиййски студент по дизайн.
  • #16
    5 rate up comment 15 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Niama takav interior 6+.Za exteriora oba4e maximum 4
  • #15
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виж комбито на Мазда 6, сложи го до това комби и с ръка на сърцето кажи кое е по-красивото. И то при условие, че Мазда 6 е вече на няколко год. Има и др. по-добри комбита, но Маздата е доста открояващо се по-красива. Дори новата Октавия комби по-кефи от скучното Ауди.Уж Ауди ги правеха уж да изглеждат по-добре, за да си оправдаят цената, а то какво стана накрая. Не само, че техниката Ауди/Шкода е една и съща, ами Шкодата по-хубава, здрава и евтина. Само заради четирите нули четворна цена.Баси!
  • #14
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Фетз ( преди 9 години )
    Комбито е прекрасно както всички комбита на Ауди. Седана не ме кефи. Ще е приличен автомобил.
  • #13
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо като е видял километража и си е помислил че Лексус са изостанали със 100 години. Споко Дошо, коп-пейст системата е запазена за азиатските производители, я решетка, я екстра, дизайн... я да откраднат на някой инженер патента, ей такива работи.
  • #12
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Веднага ти отговарям кои коли се карат. Приус първо поколение още се кара в САЩ вече 18 г. Никакви проблеми с колата няма. Хората въртят милиони км. и въпреки многото електроника в колата не се разваля и не се чупи. В японските коли електрониката е японска и не създава грижи. В немските е китайска и наистина е голям проблем. Така, че не са виновни многото електрони системи, процесори, датчици и т.н. И не е вярно, че на запад се карат предимно нови коли. Карат се и доста стари.
  • #11
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Толкова съм впечатлен, колкото бих бил ако ми бяхте показали новия Голф.
  • #10
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Гого ( преди 9 години )
    Най-новия канцерогенен тракалник на Алди! Вече с решетка от Хюндай и фарове от Сцион. С една дума истински немски премиум!
  • #9
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами те новите коли всички са бъкани с електроника, сензаори датчици, процесори и дисплеи. всчики са безпроблемни първите няколко гидини до гаранцията. Хората в белите държави карата предимно нови коли и ги сменят на 4-5 години Кой модел или марка според вас ще се кара безпроблемно след 15 години? Да не мислите че производителите им пука, че след 15 години някой български *** ще иска да кара тяхна антика?
  • #8
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    След 10-15 г. този двоен *** едва ли ще е в движение. Не се бъркайте със старите им модели, които бяха сравнително здрави. Тези новите така ги правят, че да изкара евентуално гаранцията, даже и това вече не го могат и да почнат проблемите. И то големите проблеми - двигател, глава, турбо, трансмисия, окачване, електроника и каквото друго се сетите. Е няма как да произвеждат качествено, като в заводите им работят анадолци, а частите на колите идват от Китай. Поне цените да ги бяха свалили малко!