IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti Chiron ще е с две турбини

Наследникът на Veyron ще получи и два електрически компресора

Bugatti Chiron ще е с две турбини

Наследникът на Bugatti Veyron ще се появи догодина, като от компанията производител се опитват да запазят в тайна колкото се може повече от детайлите за него. Въпреки това в медиите продължава да се появява информация за модела, като сега нови подробности за него разкрива изданието Automobile.
Новото Bugatti Chiron ще е с две турбини
Неофициално изображение: Wheelsandchips.com

За това, че бъдещият Chiron, както ще се казва моделът, ще използва W16 двигателя на сегашния Veyron, се знае отдавна. Моторът е с обем 8,0 литра и с 4 турбини, като според британските журналисти той ще бъде преработен. За Chiron двигателят ще разчита на 2 турбини и на 2 електрически компресора.

Както при Veyron, така и при Chiron огромният мотор ще работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия. Тя ще бъде модернизирана, за да може да се справи с мощността на двигателя от 1500 к.с. Освен това водачът ще получи помощ и от система за контрол на тягата, която ще направи автомобила по-устойчив при маневри.

Очакванията са Chiron да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,2 секунди и да достига максимална скорост от 450 км/ч. Базовата цена на модела ще бъде около 2,5 млн. щатски долара.

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Къв имидж бе пич. Тая кола я харесват само *** и хора който са абсолютно невежи на тема автомобили. Реално погледнато този глокник е безсилен на писта,става само за натискане по магистралата.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Егати колко хора още не са схванали смисъла на съществуването на Вейрон. Това е една перфектна рекламна кампанияна ФВ - от 10г всички знаят,че точно те произвеждат най-върховната кола в историята,това винаги е била целта на всяко Бугати. Много важно,че някой си вдигнал 3км/ч повече или свалил времето на тъпия ринг с 2сек. На фона на 7мин.още малко и ще ги усетиш. Вейрон демонстрира възможности и не залежава,а се рекламира планомерно толкова време. Печалбата не е толкова важна,имиджът е основното
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Младеж, ти знаеш ли цените какви са на поршето и бугатито?
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    anonimko ( преди 8 години )
    Пазара сам показа кое колко струва. 500 броя Вейрон се продаваха 10 години. Порше 918 се разпродаде за две години при цена близка до тази на хипопотама. И поршето е ВАГ да не кажете че съм пристрастен.
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ти пък кога се качва в Кьонигсег та знаеш, че е друсаща шумна каруца бе балъчЕ?
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кьонито е каруца във всяко едно отношение! Смешно е да сравняваш една такава друсаща и шумна каруца с каляска като Бугати! Гледайте клипове да видите вътре в Кьонито какъв адски шум е, как стърже при превключване скоростната кутия и сравнете с Бугати, където се чуват само турбините с звук подобно на самолет! Лукс и бързина и космически технологии - това е Бугати!
  • #10
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Трол Тролов ( преди 8 години )
    Долното ми мнение не е заяждане с феновете на бугати. Просто с годините разбрах че колкото е по-скъпа една кола, толкова е по-неизползваема тя - с една дачийка, или едно мергелче 190 човек може и за риба да иде, и по черен път до село да се разходи, но ако опита такова нещо с ферари, ще спре на стотния метър, а ако го направи с ролс-ройс, което технически е възможно - ще му се смеят и кокошките. Не само бугати - безмислени са и всякакви ролсове, GTR-и, астъни, ламбо-та и т.н.
  • #9
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Трол Тролов ( преди 8 години )
    Като е толкоз голяма работа т`ва бугати, що залежаваше по магазините? За стария модел им трябваха дванайсе години да продадат няколкостотин бройки. Да видим тоя колко време ще го продават :)
  • #8
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тъпите фенове на фауве не разбраха ли че вейрон е тежък не заради луксозната си кабина(всъщност карбон обвит в кожа) а заради малоумния си двигател,който не само е огромен,но и неефективен(трябват му към 10 радиатора за да не се самозапали). Koenigsegg пак ще мачкат навсякъде освен в top speed-а след като фауве отказват да ги пуснат на частната си писта,която има 9 км права с перфектен асфалт.
  • #7
    13 rate up comment 10 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Ееееххх,Дошо,Дошо,10 години трябваха на Кьонихсег,за да направят равностойна кола на Вейрон.Една ти беше надеждата,в Кьонихсег-а,обаче пак греда,догодина излиза новия модел на Бугати-Широн.И шо ке прайме сега????