IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia обнови cee'd

Моделът демонстрира подобрен дизайн и нови двигатели

Kia обнови cee'd

Първи снимки на модернизираното моделно семейство cee'd разпространи корейската компания Kia. Премиерата на хечбека и комбито ще се състои във Франкфурт през септември.
Kia обнови cee'd
Що се отнася до визуалните промени, те са по-скоро минимални. Екстериорът е получил нови предна и задна брони, както и допълнителни хромирани елементи. Нови са също така джантите с размер 16 и 17 инча, както и стоповете, които сега имат различен дизайн.

Промените в интериора са сходни, като се виждат допълнителни хромирани елементи, както и специална материя на централната конзола, която има защита от надраскване. Подобрения има също така при шумоизолацията на купето.

В гамата от мотори на обновената Kia cee'd ще попадне новия 1,0-литров мотор с три цилиндъра, който вече дебютира при версиите GT Line. Агрегатът 1.0 ecoTurbo е наличен във версии със 100 или 120 к.с., като и в двата случая максималният въртящ момент е 172 Нм. Бензиновата гама ще включва също така по-големите 1,6 GDI със 128 к.с. и 1,4 MPI със 100 к.с.

Базовият дизелов агрегат ще бъде познатия 1,6-литров CRDi, развиващ 110 к.с. Той ще се предлага и във версия със 136 к.с. и 285 Нм, която замества настоящата със 128 к.с. и 265 Нм.

Новост е също така автоматичната трансмисия със 7 степени и два съединителя. Моделът ще може да се оборудва още с ръчна кутия с 6 предавки и с автоматик с два съединителя и 6 степени.

Флагманския модел cee'd GT също ще получи обновен дизайн, както и модернизиран мотор. Агрегатът с обем 1,6 литра ще получи ново турбо, което ще позволи да се редуцира времето за ускорение от 0 до 100 км/час с 0,1 сек. Моторът с мощност 204 к.с. и максимален въртящ момент от 265 Нм вече ще прави упражнението за 7,6 сек.

Обновената Kia cee'd ще бъде налична на пазарите в Европа още през следващия месец. Моделът ще бъде част от щанда на марката във Франкфурт.

Снимки: Kia

0 от 500
  • #16
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре четеш какво пишат в Аутобилд. Но ако беше поне средно интелигентен, щеше да прочетеш и какво не пишат в Аутобилд.
  • #15
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре, че ми каза. Проверих. Веднага ти казвам, актуалния Голф 7 е с 2.2 см. по-тесен на предните седалки и с 4 см. по-тесен на задните седалки дори от първото поколение на Hyundai i30(2007-2012). Сравнението на вътрешните размери с второто поколение на i30 е още по-трагично за Голф 7. Та по място в салона няма как да мачка наред, нали се сещаш..:)
  • #14
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напиши в гугъл сравнителен тест на Фолксваген Голф и чети, може да не ти се вярва но в теста мачка споменатите от теб по-доло марки. Бие ги във всичко, място отпред, място отзад, обем на багажника, обзор, качество на материали,задвижване,еластичност, максимална скорост, тестовия разход на гориво,ускорение,диаметър на завой, спирачки, оборудване... абе тотална размазвация..
  • #13
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Значи аз не знам един тест в който Голфа да не е бил конглокентите си. В цял свят сегмента го кръстиха "Голфов клас" А иначе тая киа на снимката е доста добро копие на Пежо 308, И20 бе също доста добро копие на Опел Корса, признава им го доста добри имитации правят. Модела К9 от далеч можеше да заблуди доста познавачи, че е модел на БМВ, дори скоростния лост бяха изкопирали 1:1, но колкото и дабри имитации на коли да правят си остават, марка за китайски реплики на килограм.
  • #12
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз между другото немога вече да се сетя автомобил, който да не е по-добър от гоуфа в тоя клас - начи взимаш Фокус - по-добър, Сивик - по-добър, Корола/Аурис по-добри, Сиид - по-добър, i30 по-добър, меган по-добър, алфа жулиета по-добра, ланча делта по-добра, ситроен C4 по-добър. Общо взето гоуфа е някъде на дъното имайки предвид, че всеки друг конглокент го превъзхожда все с по нещо и в 90% от случайте с по-ниска цена за еквивалентни параметри и екстри.
  • #11
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като гледам, не е ВАГ-фенчето този, който намесва голфът в статията за КИА!Просто в този клас голфът е еталон и всички се сравняват с него.Факт!
  • #10
    15 rate up comment 6 rate down comment
    бъдете милостиви ( преди 9 години )
    Ей, спрете се бе хора! Не го хранете толкова много Гоуфа, че нашето форумно ВАГ-фенче не може да насмогне да рестартира рутера, за да цъка минуси! Имайте жалост към бедната, жалка и нещастна душа с неслушаща го глава! :)))
  • #9
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какви точно класации е спечелил Голф? Спечели "Кола на годината" в няколко страни. Класация която почти без изключение печелят всички нови модели, вкл. и първото поколение на КИА Сийд. Знам със сигурност коя класация никога не е печелена от Голф. Класация по надеждност.
  • #8
    17 rate up comment 13 rate down comment
    WickedSixD ( преди 9 години )
    АБ били казали че е дръвце лол... Авто Билд не си струва 2-та лева, аз парцали не чета. Истинските фенове отдавна не смятат това списание за някаква институция дето квото каже се приема и край. Пълно е с американски онлайн предавания и какво ли още не, където хората сравняват адекватно колите и описват до най-малко подробности техните качества и недостатъци. Киата за цената си е супер, може би не е най-добрата, но определено има много какво да даде. А с новия автомат с 2 съединителя ще е муцка.
  • #7
    14 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Божкеее, голфът спечели класациите в цял свят, даже и в Япония , но бай *** се изказва като най-големият световен експерт!Мани, бегай...