IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова сервизна акция за LaFerrari

Този път проблемите са свързани със седалките и със системата за следене на налягането в гумите

Нова сервизна акция за LaFerrari

Нова сервизна акция за LaFerrari
LaFerrari. Снимка: Ferrari

Американското подразделение на Ferrari обяви две нови сервизни акции за модела LaFerrari.

Първата засяга общо 85 автомобила, произведени между 15 май 2014 г. и 04 март 2015 година. Проблемът, който трябва да бъде отстранен, е свързан с базовите седалки на автомобила. Подглавниците им не предоставят достатъчно добра опора и при катастрофа не могат да абсорбират необходимото количество енергия, сочи информацията на Националната администрация по безопасност на транспорта на САЩ (NHTSA).

Втората сервизна акция е заради неизправност в системата
за следене на налягането в гумите. Според информацията технологията може да предостави грешни данни, което да обърка шофьора и той да продължи движението си със спаднала или спукана гума.

И двете сервизни акции стартират следващия месец, като са напълно безплатни за собствениците на автомобилите.

Припомняме, че през март тази година Ferrari привика в сервизите всички екземпляри на модела LaFerrari, тъй като съществуваше риск от пожар в двигателния отсек.

Тагове: NHTSA Ferrari LaFerrari
0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Някои си от ( преди 10 години )
    това е несериозно неможе да продаваш автомобил за безбожно висока цена и няма и двадесет хиляди километра и сервиз
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    смех ( преди 10 години )
    Какво общо имат италиански инженери с проблемите със софтуера на автомобила, който въобще не се произвежда от Ферари?!? Честно казано съмнява ме да си правят сами и седалките. Виж проблемите с двигателя вече може да ги зададеш към инженер.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    .!. ( преди 10 години )
    Аз и не претендирам за разлика от жабарите.Какво са измислили бе цифльо имат един Волта и Ферми друго кво имат.Инженер италианец покажи ми един.
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е изобщо не си прав, точно напротив. Всичко което е върхово е и на ръба на бръснача. Примерно да вземем сувалките, расетите носители и т.н. технология за стотици милиарди, тествано от най-добрите учени в най-добрите и технологични заводи, но винаги има риск, ракетата да избухне.
  • #3
    13 rate up comment 7 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    Аз пък мисля, че точно върховите модели трябва да имат най-малко проблеми, защото се правят в малки серии и може да се обърне повече внимание на всяка една кола. Масовите модели се правят в огромни серии и това няма как да стане. Пък и като правиш кола за над 1млн можеш да наблегнеш на повече тестове за да е проверено всичко. Все пак се очаква тези коли да се карат екстремно и изискванията към тях трябва да са по-големи. А това със самозапалването им ства хроничен проблем имаше го и при 458-ца
  • #2
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    оня ден в Монако си мисле, че ще видя много ферарита. еми видях само 4, и още 5 в един сервиз. хаха
  • #1
    13 rate up comment 15 rate down comment
    нормално! ( преди 10 години )
    Всички хиперавтомобили са изложени на по-големи рискове от нормалните! И Порше 918,и Макларен Р1,и Пагани.Може би само Бугати постигна съвършенство и хармония между мощност,скорост,лукс.Когато си на върха на технологиите и ръба на познанието,това е нормално.Не е приемливо,когато това се случва с масови автомобили като Тойота/Корола,Камри,Авенсис/Хонда/Сивик,Акорд/,ФВ?Голф,Пасат/.Масовите модели не предлагат нищо революционо и авангардно и не е нормално да имаш проблеми,освен ако не са от FCA.