IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi SQ7 се разби по време на тест

Моделът удари мантинела на пистата Нюрбургринг (Видео)

Audi SQ7 се разби по време на тест

Тестови прототип на Audi SQ7 катастрофира по време на изпитания на пистата Нюрбургринг. Инцидентът е заснет с камера, като видеото се появи в YouTube.

Катастрофата не е особено тежка, като щетите изглеждат най-вече козметични. Всичко се случва при излизането от един от завоите, когато заради висока скорост пилотът губи контрол и излиза от състезателното трасе, блъскайки се странично в предпазните ограждения.

При удара в мантинелите автомобилът подскача силно и дори за миг се отлепя от земята. След това обаче продължава движението си по пистата без чужда помощ.

 



Както стана ясно вчера при появата на първите снимки на модела, спортният Audi SQ7 ще има премиера тази есен във Франкфурт, а продажбите му ще бъдат факт още тази година.

За задвижването на автомобила ще отговаря мощен дизелов V8 двигател с e-turbo. Той ще осигурява мощност от около 400 к.с., което трябва да позволи ускорение от 0 до 100 км/час за около 4,5 секунди.

Очаква се цените на спортния кросовър да започват от около 80 000 евро.

Видео: YouTube / cvdzijden

 

Тагове: Audi SQ7
0 от 500
  • #56
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поне изглежда цяло и тестовия пилот е жив и здрав, на като оня на Тойота дето го уби ЛФА-то. Ама сега веднага 70 коментара да плюем по Ауди нали. След Льо Ман се изпокрихте всички, Дошо влезе в кома. Щото ако Ауди-то ако недозавива, Тойотите едва се движат, а Нисан там ли бяха, не бяха ли, никой не разбра.
  • #55
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Друг анониман ( преди 10 години )
    не стадо ами цял вермахт с инженерен има, но алудито продължава да недозавива последните 30години!
  • #54
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пичове кво се пените тука, провеждат се тестове на кола и се правят настройки, не с а тръгнали да я продават. Нито е първата кола която се блъска така на тая писта нито ще е последната. И да има някакъв проблем със настройките и системите ще го оправят. Има цяло стадо инженери които са там за това.
  • #53
    12 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 10 години )
    Прочетох коментарите и според мен и двамата говорите за едно и също нещо, но Швабен е по-прав ако мога така да кажа. Мога да се бъркам, но няма такова понятие като динамичен център на тежестта, по скоро се нарича динамичен баланс на масите/автомобила.центъра на тежестта на едно тяло се намира на точно една определена точка, която зависи от геометричните размери на тялото.
  • #52
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    УО = умствено ограничен, че кой друг ще намесва льоХманските прототипи в статия за тоя варел!?
  • #51
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    И да му обясняваш и да не му обясняваш тъпиро си тъпир! И тоя като всички УО на власт щял да идва, *** щял да става! А алудите е недозавивало, недозавива и ще недозавива forever!ахахахаха
  • #50
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Любо ( преди 10 години )
    Този завой вираж е известен с това, че или си долу в наклонената част или минаваш по равното горе. Той ги смеси и резултата е налице. Този завой е много странени и интересен.
  • #49
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Центъра на тежестта можеш да го промениш само ако например засилиш колата в бетонна стена и в резултат скъсиш предницата в 80 см. Въпреки че за център на тежестта е удачно да се говори само в случай че единствената действаща сила е земното притегляне, т.е. статиче случай. Затова по-рано споменах за център на масите, който е далеч по-удачен в случай че действат няколко различни сили. Вие, деца учите ли физика в училище?
  • #48
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Тъпиро, теб поне те имах за малко по-интелигентен. Разочароваш ме. По дефиниция "Центърът на тежестта е точката, в която е приложена силата на тежестта на тялото." В случай на ускорение, вярвам сам се досещаш, освен тежест, действат и други сили - инерционна, следствие на скоростта и ускорителна, следствие от въртящия момент приложен на колелата. Последната променя ПРОЕКЦИЯТА на центъра на тежестта в равнината на осите, не самия център.
  • #47
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Директорът, отговарящ за развитието на двигателите на Audi Щефан Книрш е подал оставка, гласи информация от компанията, която все още не е потвърдена. Книрш прекара по-малко от две години на този пост, иначе работи от почти 25 години за Audi, уточнява списание auto motor und sport.Книрш беше начело на екипа, отговорен за последните иновации на Audi в областта на двигателите, включително и задвижването на E-tron хибридите и електромобилите, появили се след сериозни критики, че марката изостава сериозно от съперниците си в областта на хибридното задвижване.Преди Audi Книрш работи за Porsche, където е отговарял за развитието на двигателите и качеството на продукцията.Според източници от компанията, Книрш е решил сам да напусне, а от Audi са положили сериозни усилия за да го задържат, но неуспешно. Все още обаче не е ясно дали директорът ще продължи кариерата си в друга компания или е решил да се оттегли от бизнеса.