IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Outlander PHEV без камуфлаж

Хибридът на Mitsubishi разполага с оптимизиран агрегат

Новият Outlander PHEV без камуфлаж

Снимки на обновената версия на Mitsubishi Outlander PHEV разпространиха медиите в Япония. Моделът е заснет на паркинг на компанията, като не е прикрит с никакъв камуфлаж.
Новият Outlander PHEV без камуфлаж
От снимките става ясно, че хибридната версия на обновения Outlander ще бъде почти аналогична с останалите модификации на кросовъра, оборудвани с конвенционални двигатели. Основни разлики се откриват в дифузьора отпред, както и в дизайна на джантите и страничните прагове. Автомобилът демонстрира също така повече хромирани елементи.
Новият Outlander PHEV без камуфлаж
Към момента не е официално потвърдено, но японските медии твърдят, че обновеният Outlander PHEV разполага с оптимизиран задвижващ агрегат. На какви модификации е била подложена хибридната система все още не е известно. Настоящият модел използва 2,0-литров бензинов мотор и два електродвигателя. Те предоставят автономия от около 550 км, като в електрически режим могат да бъдат изминати приблизително 35 км.
Новият Outlander PHEV без камуфлаж
Премиерата на модела трябва да се състои по-късно тази година, когато ще бъдат изнесени всички подробности.

Снимки: blog.livedoor.jp

0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    KOREKTOR ( преди 8 години )
    Е па как един не се възмути за откраднатия дизайн на вуцуната на този хубавец.Кражбата е от новия X-RAY стил на LADA създаден още 2012 година от Стив Маттин за новите модели на LADA.Кражбата на Mitsubishi е очевадна , новсички си затварят очите.Стив Маттин и ВАЗ са завели дело срещу Mitsubishi за кражбата.
  • #17
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    Е, няма такава отврата, де! И да пишете и да не пишете, и марката и продуктите й за абсолютно нищо не стават! Нискокачествени, с евтини материали, чупливи, с безумно скъпа поддръжка (все едно поддържаш Ауди А6, няма разлика), горят много, не вървят изобщо, скапани спирачки - не спират и кривят дискове, та пушек се вдига. Пълни *** със седалки, тапицирани с промазка, като тази на дивана на баба ми. Страшна трагедия! Кой ги нарочи тия жълти карикатури за автомобилопроизводители, бе!?
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По тестовете за разход на стария 2.0 FWD му дават 9-10 смесено. Което си е похвално (макар и не впечатляващо) за толкова голямо возило.
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе не ми обяснявай колко харчи на магистралата карал outlander с 2.0 двигател бензин и на магистралата ми дава точно между 7-8 в зависимост от климатик и т.н. С хибридната система ще харчи още по-малко, а цяла европа е пълна с тях, защото на ток пробега е добър и реален и ги ползват масово и в градовете, като карат за без пари защото ги зареждат навсякъде.Аман от профани дето ми рекламират скапаните дизели на ВАГ - те трябва да се забранят със закон! Изтровиха народа ...
  • #14
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Много хром, много дрънкулки (детайли в дизайна)- да се радва народа. Тотална липса на идеи и концепция за дизайн."Разбирам идеално какво имаш предвид, но повечето хора тук са на принципа "Уауу вижте колко хром има, вижте как свети и лъщи, има и LED светлинки, лъскави дрънкулки, невероятен футуристичен дизайн"...
  • #13
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Както реалния пробег на аудито е около 1000 км. така и на този хибрид ще е около 200 - демек в Гърция където бензиностанциите са рядкост и работят когато си искат ще береш ядове,Нека отворкото с бензиновия Outlander да дойде да ми покаже как на магистрала гори 7-8!!!Под 12-14 /100 няма начин да го свалиш дори с галене на ***.
  • #12
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много хром, много дрънкулки (детайли в дизайна)- да се радва народа. Тотална липса на идеи и концепция за дизайн.Само погледнете формата за зандите светили - горните и долните - никаква връзка, същото и за извиваката на ръба на задната броня и останалата част от колата. Това все едно го е рисувал 4-токласник.
  • #11
    11 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 8 години )
    Като изключим хрома, дизайна мен лично много ми харесва. Задните стопове са в стила на старите Мицубишита. Пробега от 550 нещо не го вярвам..звучи много зле:( Иначе сегашното поколение е с 190мм клиренс, което си е идеално. Не трябва да е прекалено висок, защото падат други показатели, а все пак ще се кара предимно по асфалт.
  • #10
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ха ха хибрид с 500 километра пробег, оня ден някво а6 направило рекорд, миналбо 1800 километра с един резервоар. да ти таковам и хибрида ха ха. мъка, мъка.. няма край тази японска мъка. хибридчетата на нисан оня ден се счупиха на льо ман, от тези на трошльота една успяла да се докопа до финала. мъка, мъка...
  • #9
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И като се събуди видя, че *** била запалила нафтовата печка, че комина пак се бил позапушил. Новата осмица само ей тука като я дават на снимки може да си видял.