IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A6 постави рекорд по икономичност

Модификация 2,0 TDI ultra премина 1865 км с един резервоар

Audi A6 постави рекорд по икономичност

Опитът за рекорд по икономичност на седана Audi A6 2.0 TDI ultra се оказа успешен и ще бъде вписан в Книгата на Гинес. Автомобилът успя да измине за 28 часа разстоянието от 1865 км, изразходвайки един резервоар дизелово гориво.
Audi A6 успя да направи рекорд по икономичност
Без да бъде дозареждане, машината премина през територията на 14 европейски държави. При обем на резервоара от 73 литра постигнатият разход на гориво е 3,72 л/100 км. Това съвсем не е най-доброто постижение. То принадлежи на VW Passat Clean Diesel, който преди две години постигна 3,011 л/100 км.
Audi A6 успя да направи рекорд по икономичност
Пътешествието на Audi A6 2.0 TDI ultra стартира на 9 юни в Маастрахт (Хол) и завърши ден по-късно в Унгария. Седанът бе управляван от журналиста Андрю Франкел и състезателката Ребека Джонсън. За малко повече от едно денонощие те посетиха още Белгия, Люксембург, Франция, Швейцария, Лихтенщайн, Австрия, Германия, Италия, Словения, Хърватия и Босна и Херцеговина.
Audi A6 успя да направи рекорд по икономичност
Маршрутът на автомобила е бил така плануван, че да се избегнат задръствания, като средната скорост на движение е била 80 км/ч. Използваният седан е бил само с предно задвижване.

Снимки: Audi UK

 

Тагове: audi a6 2.0 tdi ultra
0 от 500
  • #19
    13 rate up comment 1 rate down comment
    до анонимния долу ( преди 10 години )
    Доше, да оставим на "подкупната" Гинес да реши дали има измама или рекорд! Или ти си по-меродавен,по-знаещ и по-авторитетен от Гинес!?
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не мислите ли, че по-ниската средна скорост (изчислена на база време/километри)се дължи на това, че може би са спирали да пишкат?
  • #17
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези не се спряха с партенките и измислените рекорди!!! То бива манипулации и пропаганда, но наистина прекаляват. Явно фенската маса е толкова изглупяла, че могат така елементарно да ги лъжат.Всеки може да провери, че нито средните километри, нито разхода на гориво отговарят на това, което са обявили. Елементарна работа за елементарни хора...
  • #16
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А японците дори нямат модел в този клас.
  • #15
    12 rate up comment 9 rate down comment
    cm ( преди 10 години )
    Добре де, никой ли не забеляза че са изминали 1865 км за 28 ч., което като направиш елементарна сметка прави средна скорост от 66,61 км/ч...от друга страна, твърдят че са изминали въпросните 1865 км със 73 литра гориво, което прави 3,91/100 км...а в този обем гориво не се смята резервите, които са по маркучите. Да не излезне че е изкарал над 4/100 разход накрая :)
  • #14
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пичове недейте с тва German power, че в момента в заводите им работят повече турци и емигранти отколкото немци. Дори и инженерите им вече са 2ро поколение германец от Индия, Турция или Китай/Корея, тъй че German power е глупаво. Парата върти скапания свят, в който живеем и това си е. Всичко друго морално и техническо е подчинено вече на хартийките или електронните пиксели изобразяващи несъществуващи суми и финанси. Не е като едно време... чест, дух, престиж, техника... Всичко е мазало в момента.
  • #13
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Das Auto ( преди 10 години )
    Поредното доказателство,че Групата е най-добра във всичко! И на Льо Ман, и във WRC,и на Нюрбургринг.Недостижими!
  • #12
    10 rate up comment 5 rate down comment
    фермера ( преди 10 години )
    Пропускате факта че са се движили 28 часа без спиране.Така температурата на механичната част и на маслата е оптимална и не се променя.Загубите на *** са най-малки.Горивната система също е в оптимален режим и не ползва гориво за доизгаряне на саждите.Пожелавам на всеки такива пътни условия
  • #11
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И в крайна сметка постигат нещо, което е безсмислено. Тук не виждам нищо рекордно - стандартен 2.0 дизел и голям резервоар, предно предаване и нищо повече. На подобен тест Рено флуенс например с 1.5 дизел с по-големичък резервоар, ще измине и повече. Преди време някво пежо мина над 2000 км. и кво? Нищо, просто реклама за баламурници.
  • #10
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За подобни рекорди правят и други глупости, кара автомобил пред него с определена скорост на определено разстояние, за да намали чувствително челното съпротивление. Слагат гуми с ниско съпротивление, които попринцип са с мн по-лоши показатели при спиране. Олекотяват със стандартните неща автомобила ( махат резервната гума и я слагат в предния автомобил, махат всички аптечки, гаечни ключове ибобщо всичко, което може и без него). Карат по определени маршрути, без остри завои и наклон и т.н.