IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Американци разработват модел с разход 2,8 л/100 км.

Триколесната машина на Elio Motors ще струва едва 6800 долара

Американци разработват модел с разход 2,8 л/100 км.

Американската компания Elio Motors обяви началото на разработка на петия си поред свръхикономичен модел с 3 колела, който трябва да се появи на пазара най-късно през 2016 г.
Американци разработват модел с разход 2,8 л/100 км.
Експерименталната машина носи името P5 и е оборудвана с 3-цилиндров бензинов двигател с обем 0,9 литра, който работи в комбинация с механична скоростна кутия, производство на японската компания Aisin. Трансмисията предлага няколко режима на работа. Смесеният разход на гориво, обявен от създателите на возилото, няма да превишава 2,8 л/100 км.
Американци разработват модел с разход 2,8 л/100 км.
Американците предвиждат направата на общо 26 прототипа, след което ще пуснат модела в серийно производство. То ще стартира догодина в предприятието на Elio Motors в Шривпорт, щата Луизиана. От компанията твърдят, че вече са получили 43 000 предварителни заявки за автомобила, чиято цена ще бъде 6800 долара.
Американци разработват модел с разход 2,8 л/100 км.
Фирмата Elio Motors е създадена през 2008 г. от Пол Елио. Той си поставя за задача да създаде свръхикономичен и същевременно безопасен автомобил, който да бъде оборудван с няколко въздушни възглавници, каркас за безопасност, климатик и електрически пакет за прозорците.
Американци разработват модел с разход 2,8 л/100 км.
Снимки: Elio Motors

Тагове: elio motors p5
0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Приус ( преди 10 години )
    Смятайте по сегашни цени колко са 1000 л. бензин! Това е по каталог обаче. Ако смятаме реално колкото е разликата между харча на двете сумата става още по-голяма. Изобщо според мен няма тема за разговор, кое е правилното човек да избере. При покупката даваш малко повече пари, но с времето тези пари се избиват и си напред с материала по всички показатели. Да не говорим за удоволствието от карането на хибрид. Качете се, покарайте и може да разговаряме тогава и да кажете как е. За мен е страхотно.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Приус ( преди 10 години )
    До сега ги стопихме тези 2400 лв. които плащате повече за хибрида. Има и още, но да не изпадаме в подробности. Хибрида е много по-богато оборудван от НЕхибрида. Нека сега смятаме и за горивото. Казахме по каталог разликата е 1/100 в полза на хибрида. В спритмонитор разликата е над 2,5/100.(някой хора не ползват филтъра на спритмонитор правилно). Нека вземем обаче 1/100/ На година правим 20 000 км. средно. за 5 г. са 100 000 км. Това са ви 1000 л. гориво икономия от хибрида.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Приус ( преди 10 години )
    Динамиката на конвенционалния Ярис е с 1 сек. по-лоша и харчи с около 1 литър по каталог повече от хибрида. Хибрида не само е по-динамичен, еластичен и икономичен, но и има безплатно обслужване 5 год., което никак не е малко. Получава се при закупуване и безплатен интернет в колата до края на нейното съществуване. След тези 5 г. безплатно обслужване обслужването на хибрида е по-евтино. Свещи, спирачки и накладки се сменят в пъти по-рядко отколкото при НЕхибрида. Доста + за хибрида, а!
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Приус ( преди 10 години )
    Не гледайте така елементарно на нещата, а се задълбочете, за да придобиете малко по-добра представа! Колегата долу се чуди защо да избере Ярис хибрид и ще му отговоря, но нека първо спре да чете инфото, както дявола Евангелието.Влизаме в сайта на Тойота БГ и сравняваме!Ярис хибрид струва 32 890,00 лв. Чрис най-ниско ниво на оборудване с ЦВТ1.33L Dual VVT-i 133P (100 HP) Безстепенна автоматична трансмисия (CVT) струва 30 490,00 лв.т.е. 2400 лв. е разликата между двете в полза на нехибрида
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    като модел избери ярис хибрид а не обикновен ярис и имаш над 700 резултата включително 70 плъгина
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    до долния - абе измамник - то излиза само 1 резултат като дадеш ярис хибрид от 2010 до сега - не се прави на улав!!!!
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно това гледам и на двете места. Обикновения Ярис производство след 2010 е 5.9 според сприт-а 6 според тру мпгКоето буди въпроса защо да дам 5 бона отгоре за 0.5 л/ 100 км
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Кой ярис харчи 3/100 според sprit monitor средното е 5 без малко" - не гледай средното за всички години през които се е продавал Ярис, ами филтрирай само за последния модел и само хибрид!
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кой ярис харчи 3/100 според sprit monitor средното е 5 без малко а според true mpg на what car 5.6 смесен разход (за 75 коня двигателче не е голямо постижение)Иначе за немците е ясно че тези обявени резултати са във вакуум в лаборатория и какви ли не още измами
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Странно че точно в южен щат като Луизиана разработват супер икономичен автомобил. В царството на пикапите, red necks и безкрайните шосета. А и не съм чувал да имат задръствания