IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini Huracan с 5-цилиндров мотор

Модификацията е насочена най-вече за пазара в Китай

Lamborghini Huracan с 5-цилиндров мотор

Ръководството на концерна Volkswagen подготвя нови версии на суперколите Lamborghini Huracan и Audi R8, които ще бъдат оборудвани с по-компактни двигатели. Това съобщава Car and Driver, като се позовава на свои източници.
Lamborghini Huracan с 5-цилиндров мотор
Идеята на германския производител е да увеличи интереса към двата модела на пазара в Китай, където данъците на автомобилите зависят от обема и мощността на техните двигатели. В момента двете суперколи разчитат атмосферни V10 мотори с работен обем 5,0 литра.

На пазари като китайския обаче цената на моделите в настоящия им вариант скача почти двойно и във Volkswagen търсят варианти, за да се измъкнат от ситуацията и съответно да подобрят резултатите си.
Lamborghini ще предлага Huracan с 5-цилиндров мотор
Очаква се новите модификации на Huracan (на първата снимка) и R8 (на втората) да получат 2,5-литровия TFSI с 5 цилиндъра, който бе представен на Audi TT Clubsport concept. Двигателят на прототипа развива 600 к.с. и 650 Нм благодарение на допълнителния си електрически турбокомпресор.

Снимки: Lamborghini, Audi

 

0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 8 години )
    Статията е неправилно преведена. Никъде не се споменава за Ламборгини с такъв мотор.Просто е спекулация. Ламборгини винаги е било символ на хора който искат да кажат "имам повече от всичко което имаш ти" арогантно, шумно, мощно... Това искал да каже Фанучо на Енцо и досега си остава по същия начин, макар и дост по комерсиално под шапката на големите корпорации. А Ауди с напомпан турбо мотор е по-скоро традиция, отколкото изненадващ ход от тяхна страна.
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 8 години )
    Добре де...големият и шумен двигател който трябва да е като симфония, не е ли една от основните причини да си купиш такъв автомобил ?То ако е за малък турбо мотор, купи си Ауди РС3 или А-клас АМГ и готово, поне са доста по-евтини, по-практични, по комфортни (вероятно) и като искаш 600 коня ги дай на някоя тунинг фирма и готово...Ламбо с 5-цилиндров мотор е малко като ония реплики на супер-коли дето отдолу са или Понтиак Фиеро или Тойота МР-2.Поне Тойотата повече се ядва от Понтиака. :D
  • #23
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тези ашладисаха и Ламбо. Значи с Гоуф ще си делкат един и същ двигател (облъчените фенове да погледнат съседната статия с Гоуфа и да не се правят на застреляни!). Бра'о бе! А версия ТДИ, кога да е чакаме? Комби ще има ли? Теглич за ремарке серийно или като екстра ще се предлага?Селяните от ВАГ разсипаха марката Порше с недоразуменията си, а сега ще направят същото с Ламборгини. На къде отива този свят...
  • #22
    2 rate up comment 7 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Тука само капацитети,особено Дошо със Сивика.Две години Порше 919 хибрид се сътезава във ВЕЦ с двигател 2,0 ТФСИ,който развива над 500 к.с.,плюс електромоторите става над 900 к.с.И ся ко ши прайм,оризари???Ще ревем,че ще има 5 цилиндрово Ауди или Ламбо с 600 коня ли???През 1986 Ауди С1 от 2,1 литра,5 цилиндъра,мотор вади над 600 коня.Традиция бе,какво толкова.Айде сега бегом под статията за Таката да пукате възглавници и да циврите.
  • #21
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ей сега ще се появи някой гоуфаджия дето да разправя как двигателя му го слагали на ламбо... да се смееш ли да плачеш ли...
  • #20
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Как няма да са жалка фирма, то това унижение на което подлагат Тойота го няма никъде по света, Тойота от продават двигатели 3,5 литра със 150 коня а Ауди 2,5 литра с 600к.с.
  • #19
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дошо нямаш умствен капацитет да оценяваш фирма като ФВ. Нито си им на якъла на инженерите, нито на акъла на дизайнерите, нито на мениджърите, нито на рекламния им отдел, на счетоводителите им, ръководителите им и т.н... Тая фирма ще те купи и продаде, докато вглъбено гледаш Сделка или не и си представяш, че всъщност ти си участника и отваряш кутии.
  • #18
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Няма толкова жалкарска фирма като СОЦваген, заклевам се!
  • #17
    7 rate up comment 4 rate down comment
    бай уй ( преди 8 години )
    Значи хем данъка зависи от мощността на колата, хем пускат версия с по-мощен мотор?!Нещо май послъгват ми се струва...
  • #16
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    тъжно, тъжно....и кво- отивам аз и си изкарвам 10 цилиндровото ламбо от шоурума, а от квартала ми се смеят, защото си мислят, че е 5 цилиндрово ламбо за бедняци