IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat показа заместника на Linea

Новият модел ще се казва Aegea и ще се произвежда в Турция

Fiat показа заместника на Linea

Fiat официално представи в рамките на автосалона в Истанбул новия си седан Aegea, който ще замени Linea в гамата на марката.
Fiat показа заместника на Linea
Моделът е разработен в италианското студио и Fiat и ще се произвежда в завода на Tofas в Турция. Създаването на автомобила е отнело 3 години, като в проекта са участвали около 2000 души.
Fiat показа заместника на Linea
Габаритите на Fiat Aegea са дължина от 4500 мм, широчина – 1780 мм, височина – 1480 мм и разстояние между двете оси – 2640 мм. Така седанът е с 96 мм по-къс, с 50 мм по-широк и с 14 мм по-висок от Linea. Разликата в разстоянието между двете оси е 37 мм в полза на новия модел. В салона могат да се поберат спокойно 5 души, а обемът на багажника е 510 литра.
Fiat показа заместника на Linea
Моторната гама на Aegea включва два дизела от семейството Multijet II и два бензинови двигателя, чиято мощност е 95 и 120 к.с. Скоростните кутии са механична и автоматична. Подробна информация за агрегатите засега не се разкрива, но от Fiat уточниха, че средният разход при дизелите е под 4 л/100 км.
Fiat показа заместника на Linea
Седанът може да бъде оборудван с мултимедийна система Uconnect с 5-инчов дисплей с тъч-скрийн, Bluetooth, гласово управление, AUX и USB, а също така и с навигация TomTom.
Fiat показа заместника на Linea
Продажбите на заместника на Linea ще стартират през ноември, като моделът ще се предлага в Европа, Африка и Близкия Изток. На по-късен етап Fiat ще пусне още две модификации на Aegea – комби и хечбек.

Снимки: Fiat

Тагове: fiat linea fiat aegea
0 от 500
  • #18
    13 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимния ( преди 9 години )
    Айде да не почваме темата за веригите ? :)Че там при ВАГ и БМВ на по 20 к припадат на някой двигатели. Да не говорим, че тая верига се сменя при всички автомобили на определени километри, заради разтягането и, което малко или много се получава. Не е толкова често като аангренажа ама не са и вечни тия работи. И пак е евтина в сравнение с другте аналози :) Както и да е здраве да е, аз имам добър опит с италианките, ти може да си ударил на камък случва се. Приятна вечер :)
  • #17
    7 rate up comment 1 rate down comment
    до долния ( преди 9 години )
    Не е фотошоп, търси в други сайтове, да видиш клипа от представянето. Така изглежда и наживо да не кажа и по-добре
  • #16
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    добре е барнат с фотошопа, наживо ще има сериозни изненади...
  • #15
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нищо му няма на фиатчето,кво се халосвате тука,дори окачването ще е подсилено за нашите пътища.Базовия модел най- вероятно ще надхвърли 25-26 бона
  • #14
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И кой му е измислил това куцо име?! Да го бяха кръстили Дуна, Палио, Линеа 2, 200, 300,400 каквото и да е това е мега неподходящо име за ширупотреба.
  • #13
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бре изключително здрав стига да му сменяш ангренажната верига на 80 хил. км. щото прескочи ли 100те става страшно. Фиатите си имат силни и слаби страни ,но от доста време концерна не е фактор в Европа просто изостава здраво и е задминат от всички. Моделната гама постоянно намалява разнообразието от мотори и трансмисии също. Фиат отдавна не е онази малко по-елегантна малко по-красива и малко по-темпераментна масовка която беше преди 20 години. Към момента не предлагат почти нищо.
  • #12
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Радиатор, ролко, ремъци, филтри - изключително евтини. Окачване- смешно евтино. Знаеш ли колко струва оригинален фар за октавиа от 2000 ? ще ти падне шапката - тия 100 евро са нищо. Съединител и маховик на Октавиата 1000 лв. без работата ? Къде сравняваш поддръжка на линеата с Октавиата? А са горе долу на един хал откъм удобства. 1.3 дизела на пунтото и линеата е много пъргав икономичен и здрав двигател.
  • #11
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Анонимния --един ФАР Ако е оригинален е към 100 евро в Италия И то без смяната и то купен от интернет магазин А крушка на Пунто сменял ли си Ще си счупиш ръката докато го направиш Позната се блъсан с Пунто -предна броня КЪМ 300 ЕВРО + работата А и при удара не се отвориха еърбеците ЧУДО
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    На ФИАТ брат му ( преди 9 години )
    Хубава е фиатката и отвън и отвътре, само тоа волан с хилядите копчета не ми се нрави. Сума ти копчалъци наблъскани на волана само пречат на шофьора. Ако качеството е по-добро и цената прилична си заслужава.
  • #9
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пунто с влез излез от сервиза? Брей, че си ти си много голям бе? Да не е влизала за обслужване тая кола? Защото аз на пунтото, като реша да му сменя някой други работи ей така, за да си припомня, че се правят такива неща и влиза в сервиза и за 500 лв. списъка със сменените части е по-дълъг от банкнотите подредени по дължина, с които плащам.Фиат правят много здрави коли през последните мин 10 години. Най-важното при тях, е че като купуваш бюджетен автомобил и частите са му бюджетни!