IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Доработката на Mercedes-Benz S63 AMG е дело на Mansory

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Спортните AMG версии винаги са разчитали на големи двигатели с брутални мощност и въртящ момент. Със своите 585 к.с. и 900 Нм новото поколение S63 AMG не прави изключение, но въпреки това тунинг компанията Mansory увеличи още повече показателите на модела.
900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe
Тунинг пакетът на Mansory е наличен в две версии. Първата дава на 5,5-литровя V8 би-турбо двигател мощност от 720 к.с. и 1100 Нм.

При втората показателите достигат впечатляващите 900 к.с. при 5700 об/мин и 1300 Нм, налични в целия диапазон от 1600 до 5700 об/мин.
900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe
Чудовищните мощност и въртящ момент позволяват на доработения Mercedes-Benz S63 AMG Coupe да спринтира от място до 100 км/час за само 3,3 секунди, или с 0,6 сек. по-бързо от стандартния модел със система 4MATIC. Максималната скорост е увеличена от 250 на 300 км/час.

Доработки са правени и по отношение на дизайна. Промените са премерени и запазват стилния силует на модела, правейки го една идея по-спортен. Тунерите са заложили на карбонов пакет, богат избор от джанти и интериор, който може да бъде персонализиран според желанията на конкретния клиент.

Снимки: Mansory
 

0 от 500
  • #47
    9 rate up comment 0 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "Японците не пръскат пари за пропагандни партенки"Аха хич,затуй ли се пънат във ВЕЦ,затова ли се мъчат във ФИА ГТ,затова ли всяка година тестват по един месец ГТР на Ринга,само и само да свалят половин секунда за обиколка???И накрая Mercedes-Benz SLS AMG GT3,който завърши 5-ти на 24 ч. Нюрбургринг затвори житиар с 4 обиколки.Петия в класирането,не първия,петия направи половин час преднина на ГТР.А са в един клас-ГТ3.Смешно е.Не се били пънели оризарите,пънат се те ама няма файда,пак ядат бой.
  • #46
    5 rate up comment 1 rate down comment
    опааа ( преди 8 години )
    Е как бре геймърче,ти да не мислиш че гтр печели японските гт серии??провери си инфото да видиш и там как яде бои от бмв и останалите нАцисти..
  • #45
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    "Приключи 24ч на Нюрбургринг!1.Audi R8 LMS - 5.2 V10 585hp-------------------------------Къде са Японците???Колко победи имат и кога е била последната?"А, и пак между другото, точно на последния Нюрбуринг 24 Challenge 2015, Subaru WRX STI 2015 е първо в класа си, затваряйки останалите автомобили от неговия клас с 2 обиколки.Провери си инфото, освен ако не искаш да сравняваш череши и банани например!
  • #44
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    "Приключи 24ч на Нюрбургринг!1.Audi R8 LMS - 5.2 V10 585hp-------------------------------Къде са Японците???Колко победи имат и кога е била последната?"Това е все едно да те питат къде са германците на японската писта Фукуока например....Между другото, сега като доказа, че германците са по- по- най-, оная работа порасна ли ти още, или пък се почувства по-умен, богат?
  • #43
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Какво им пука на японците за некво си немско състезание? Правят си кефа хората .. единия отбор геймъри, другия ентусиасти..Що не дойде някоя немска ГТ3 консерва на Супер ГТ сериите? Ами щото само ще се пречка на затварящите го с няколко обиколки японски спортисти от ГТ500 клас.
  • #42
    1 rate up comment 6 rate down comment
    .!. ( преди 8 години )
    Гтр мачка вейръна а това е доста по смешно от вейръна.А немските фенове ми мачкат единствено к.ра с уста.Факт!Били спечелили незнам си къв нюрбургринг кат чели ме боли фара за някакви състезателни моделчета при положение че коли на 1/3 от цената на тоя коптор на снимките ти правят две коли разлика на драг.Един електрокар теслата ще му вземе старта на тоя швабски глокник.Айде вурста в устата и не се бутайте при големите.
  • #41
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    АХахахахахахахахаха Айде моля ти се. Те оризарите докараха половината си инженери когато тестваха Нисмо-то ти ми говориш че го правели за кеф. За да може *** им тежащ като чугунен радиатор да постигне толкова добро време бяха отделили 3 седмици само за настройка на колата-ново ECU,ново окачване с настройки специално за ринга,нов аеро пакет,допълнително олекотяване и още един куп неща които уж можеш да си закупиш като пакет(да ама не).
  • #40
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В най-легендарното и най-престижно състезание 24ч на ЛьоМан се вижда кой-кой е. Там има само две марки които са легенди, и една марка която доминира последните 15г...Къде са Японците???Колко победи имат и кога е била последната?Отговор:От 1978-1998 Порше-14 победи!От 2000-2014 Ауди-13 победи!От 1923-2014,Японците-само 2 победи!1991 с Мазда 787В,и забележете 2004 с Ауди R8.
  • #39
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Приключи 24ч на Нюрбургринг!1.Audi R8 LMS - 5.2 V10 585hp2.BMW Z4 GT3 - 4.4 V8 535hp3.Porsche 997 GT3R - 4.0 B6 500hp..9.Nissan GT-R GT3 3.8 V8 BiT 550hp(gap 5 laps - 50min).14.LFA code X 5.3 V10 580hp (gap 9 laps - 1h20m)Е, къде е великия спортен гений на Японската школа? Защо супер превъзходния GTR се класира на 5 обиколки след първите 3ма? Нали много го превъзнасяхте! Нито един успех, в каквото и да било голямо състезание.....Ами LFA...ха ха ха ха...
  • #38
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И кво излиза в реала!Турбо С - 0-60мил/ч - 2.6 секГТР Нисмо - 0-60 мил/ч - 2.9 сек (а му дават 2.6 от 0-62)1/4 миля Порше - 10.9... (прави 61 лаунча без проблем)1/4 миля Н***сран - 11,1... (на 4я лаунч дава дефект...)Porcshe 61 launcheshttp://***.roadandtrack.com/new-cars/reviews/a6921/2014-porsche-911-turbo-s-65-7-roa0314/Nismo '15http://***.motortrend.com/roadtests/coupes/1408_2015_nissan_gt_r_nismo_first_test/