IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Проблемът с дефектните еърбеци на Takata се оказа огромен

Само в САЩ засегнатите автомобили са 33,8 милиона

Проблемът с дефектните еърбеци на Takata се оказа огромен

Проблемът с дефектните въздушни възглавници на японската компания Takata се задълбочава. Само на територията на САЩ засегнатите автомобили са 33,8 милиона, съобщава транспортният департамент на страната.
Проблемът с дефектните еърбеци на Takata се оказа огромен
Снимка: Ройтерс

Това е абсолютен рекорд, цели 14% от 250-милионния автопарк на САЩ трябва да посети сервизите за ремонт, пише Detroit News. И уточнява, че това е най-голямата сервизна акция в историята на САЩ. До момента рекордът е принадлежал на компанията Tylenol, която през 1982 година изтегля от пазара 31 млн. шишенца с лекарства заради подозрения за наличие на отрова.

Според информацията Takata се е съгласила да стартира общонационална сервизна акация за дефектните шофьорски и пасажерски въздушни възглавници. До момента акцията засягаше единствено райони с висока влажност, тъй като се предполагаше, че проблемът е в дефектен пиропатрон, който лесно корозира и може да се взриви без причина.

По последни данни, жертви на подобни взривове са станали 6-ма души, а най-малко 105 са получили различни наранявания.

Към момента обаче правителствената агенция на САЩ не е открила защо пиропатроните се активират без причина.

Дефектните еърбеци са използвани от много автомобилни компании, включително BMW Group, Fiat-Chrysler, Ford, General Motors, Honda, Mitsubishi, Nissan, Subaru и Toyota. Очаква се в близките месеци Националната администрация по безопасност на транспорта на САЩ (NHTSA) да изнесе списък с всички засегнати модели автомобили.

До момента заради проблема с въздушните възглавници на Takata в цял свят бяха привикани в сервизите повече от 36 млн. автомобила.



 

Тагове: Takata
0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Закъсняваш,Дошо.Казах ти,ако искаш да станеш човек точно в 10:00 да си на линия.Ама ти си несериозен,влизаш 1 час по-късно.Не става така.Вземи се в ръце,момче,хахахахахахахахахаха.
  • #21
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо до галошите ( преди 10 години )
    Ярославчо надали някога ще достигна твоята "компетентност" получена от ежедневното ти посещение на СОЦваген-сервизите и то на съответната висока цена! ахахаПрав си - дефектите в СОЦваген са добре иддентифицирани, описани...бе направо разработени още на чертежите! А на твоя туарег бъди сигурен, че само скоростната ти кутия няма да има нужда от ремонт или подмяна.
  • #20
    14 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Браво бе Дошо.Вкарваш нови лафове-"тунинг","ежедневен","бецален",все по-сложни и разнообразни,браво.Видиш ли,като почнеш да се въртиш покрай батковците дето разбират от коли как започваш да се очовечаваш.Е,от коли все така не разбираш,ама ако продължаваш повече да четеш отколкото да цъкаш по копчетата има шанс да се поотракаш малко.Ай сега бягай да цуняш Сивика по еърбега и лягай,че стана късно.Утре в 10:00 пак тука,при батковците,да учиш,хахахахахахахахахахахахха.
  • #19
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо до Еnzo ( преди 10 години )
    Ти пък кога си виждал нова кола през плет даже та и акъл взе да даваш!? Дръж се там за гоуфо, пернишки тунинг и се радвай когато подминаваш сервиза без да спреш за ежедневен бецален в него.
  • #18
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    Много коли се произвеждат само в Япония. Най-тъпата и нискокачествена японска талига например, се произвежда в Япония - Мицубиши Лансер 10 - определено най-некачествената кола, която съм виждал, карал и за която изобщо съм чувал. Всяка Дачия и Грейт Уол е по-добър от това абсолютно недоразумение! Веднъж се такова мъжко дупе! Японска кола - никога повече! Японска била, нова била. Видяхме я! Тея изобщо какво произвеждат в момента по-добре от останалите?
  • #17
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Но си прав де - СОЦваген вече е повече китайска фирма, ползваща асфалт като шумоизолация! ахахаха
  • #16
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Явно само за рупащите вурстен балъцен "проблемът не бил индентифициран"! Останалите 90% знаят за късащите се вериги в СОЦваген моторчетата, за редовно чупещите се DSG скоростни кутии, за вариаторните да не говорим, за сменявания като "консуматив" заден S-диференциал на алуди и т.н
  • #15
    19 rate up comment 0 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "6 жертви от 33 милиона???"Типичното българско мислене за келепира.Представи си сега,че една от тези жертви беше твой близък,приятел,познат или не дай Бог,дете.Какви л.... щеше да ядеш тогава???Сигурно щеше да си все така остроумен и саркастичен,но .....за своя сметка.Е
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Subaru произвеждат в Япония, имат и фабрика в Щатите, която естествено обслужва тамошния пазар само.
  • #13
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само Мазда произвеждат в Япония!Всичко останало няма нищо общо с Япония и със старото японско качество!