fallback
Коментари ( 113 )
Напиши коментар
-
#53
Ха,пак някой много глупав,неспособен и оскотял ***,е писал с моя ник!Шкодата,сравнена с Тъпота,е като Бентли сравнено с Клексис GS300h.Качество и стил,пред пластмасария,дефекти,тежки и мудни ***!
-
#52
Нещо да съм казвал за сметката? Естествено, че с новата за 60к има повече загуба, но тя в никакъв случай не е така, както я описваш. Старото БМВ 5-ца има първоначално обслужване, ремъци масла, тн мин 1000-ка. Нещо по съединител, маховик още 1500. Гуми също там някъде. Сложи едни 6-7к лв за гориво в повече за БВМ-то за тези 120к. Още някакви дребни непредвидени ремонти. По скъпо обслужване и накрая разликата ще се е стопила може би под 10кА Шкода за 60к няма да е никак бедна откъм екстри
-
#51
Явно няма да се разберем.Всеки си има мнение и това е хубаво,все пак сме демокрация.Но всичко зависи от капитала с който разполагаш.Затова мисля,че е много по-реалистично човек да купи 5-6 г. кола от хубава марка,отколкото нова Шкода.И това ще направи 80% от българина.
-
#50
5. Това вече не е колата произведена от БМВ и постоянно ще се прави.6. Разберете, че активните и ангажирани хора нямат време да се разправят с ремонти, те купуват нови коли независимо в кой клас, скъсват ги от каране и си изплащата всичко вложено и после взимат нова, а семкаджиите... за тях остават огризките и дървената философия
-
#49
Ха ако хората дето правеха коли четат сметките на *** ше се откажат. 1. Новите коли от този клас са активни и заработващи хора2. След 5г са взели всичко което може да даде една петица за 120.000лв и са и навъртяли 420.000км3. *** купува от тях 5тица и с помощта на друг апаши и джамбази я освежава и я връщан на 131.000км4. Продава я на друг *** за 28.000лв дето люи семки и си чеше мадите, той ще мине с нея 30.000км за 5г на газ и ще я ремонтира при 3ти *** с подръчни материали
-
#48
Високото оборудване и 220 коня струва 40к евро в Германия, а дизел 190 коня, 4х4 42к евро.
-
#47
Да направим една сметка за любителя на нови кошници. Да кажем, че купуваш нова кола за 60к. На 6-тата година я продаваш за 10к (ако има кой да ти я купи) и излиза, че за 6 год си загубил 50к. Аз си купувам една 5 годишна 5-ца с 3 литров мотор и 235 коня, 4х4 и бъкана с екстри за 28к и на 11 година я продавам за 6к, т.е. загубил съм 22к за 6 години. Раликата е двойна.Освен това карам кола, която ми е кеф, а не Шкода или някаква друга средна хубост. И да, купувал съм нова кола, но няма да повторя
-
#46
Явно тук някакво *** на не повече от 20 години спори с нормален човек и единствените му аргументи се свеждат до обиди! Момче хората след определена възраст особено ако им е дошъл акъла почват да гледат рационално на парите които изкарват и доводите от рода на някоя дранкулка в повече за сметка на година употреба не важи. Само комплексар събиращ стотинки би купил 10 годишна лимузина пред нов автомобил среден клас. Хораата гонещи имидж могат да си го позволят, а не гонят тънка лайсна!
-
#45
Не знам. Волво, китайска кола. Те и преди не биваха. За това и фалираха. А сега, але, мале. Made in China.
-
#44
Бахмааму...човек да не си каже предпочитанията!Никой не може да ме убеди,че 5 год. Волво е по-лошо от нова Шкода.Нема начин!И да-естествено,че Волво се поддържа по-трудно от Шкода.Ми нормално бе ахмак,защото е Шкода!Ей,аман от ***!
61 - 70 от 113
първа < 4 5 6 7 8 9 10 > последна