fallback

Skoda от ново измерение

Изпробвахме новото поколение Superb

Тагове: Skoda Superb
fallback
  • #63
    до: VAGдилъра ( преди 9 години )
    Какво ще кажеш за Peugeot - 508?По-евтина, по-комфортна, по-голяма, по-икономична с по-висок рейтинг, по-луксозна с повече екстри и всичко по-по-най спрямо Шкодата. Да на по-ниска цена е. Хайде Волвото го изкарахте китайско, че било, макар, че това може да го каже само някой ***, който е виждал Волво само на снимка. Е дилърче кажи сега кое е по-добро? Пежото или надценената Шкода? Да ти спомена ли и за други още по-изгодни идобри модели сравнени с умрялата Шкода или това ти стига!
  • #62
    до до: VAGдилъра ( преди 9 години )
    Живееш с вашите, те те издържат и никога не си си купувал собствен автомобил, нали?Кой си купува чисто нов автомобил, за да го продава след това, кажи ми, кой?!Или пишеш, колкото да не заспиш!Падала й цената...ами то на всичко, след като излезе от магазина, му пада цената...страшна логика!
  • #61
    до: VAGдилъра ( преди 9 години )
    Това са най-простите и елементарни сметки. 15 000 км за 15 000 лв на година. Цената на такси е около 80 ст. на км. официална. Ако е на дълго разстояние или си редовен клиент пада на 50-60 ст. Кажи ми дилърче не е ли по-изгодно да се движиш с такси? Въпроса естествено е риторичен. Сметките показват, че или не можеш да смяташ или си много глупав или просто се мъчиш по най-елементарен начин да заблуждаваш. ОК, да приемем, че си решил да вземеш нещо ново. Ей така да се набуташ, като пич.
  • #60
    до: VAGдилъра ( преди 9 години )
    VAGдилърчето се е развихрило във форума да ни убеди колко било изгодно да си вземеш нова Шкода. Е наистина трябва да си доста глупав, за да го направиш, но нали трябва бизнеса му да върви и гледа да излъже някой заблуден. Само забележете тъпата му логика да къпи нещо ново и а го продаде после на смешна цена. Горе-долу губи само от цената по 10 000 лв. на година. Като сложим каското, поддръжка и обслужване цената става около 15 000 лв. на година. На година прави по около 15 000 км.,т.е.1 лв на км
  • #59
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ле ле, още малко ще сложите тази шкодичка в F-сегмент. Стига глупости! Пише, че е на базата на Пасат. Баста, левак!
  • #58
    до бъчваря ( преди 9 години )
    В кой клас е дадена кола се определя основно от габаритите й и междуосието. Журналята основно го използват за материалите. Супърб винаги е бил по дълъг от Пасат, съответно го позиционират в сегмент Д. Вероятно новия е още по-дълъг и отива в сегмент Е, или е около дължината за съответния клас. До скоро, Шкода не можеха да ползват всички мотори и оборудване на концерна. Том моторизациите бяха орязани, допълнителното оборудване също. Сега това гледам е променено, вероятно заради добрите продажби
  • #57
    Паруш Таранголев ( преди 9 години )
    Специално Супърб е насочен към бизнес класа А4/Пасат/Мазда 6 и предлага аналогична техника, на малко по изгодна цена. Казано с други думи бизнес клас лимузина за хора търсещи дискретност и ненатрапчивост. Имаш А4 без да крещиш, че стойш зад волана на Ауди.
  • #56
    Паруш Таранголев ( преди 9 години )
    .... ще ти излезе колкото ново, ако не и отгоре, ама тука никой не си сменя ремъците, филтрите и не си ремонтира колата в КАМОР, на една 5тица от 2005 знаеш ли колко ще и струва рейката с труда в официален сервиз ? около 5000лв затова нашенци рециклират карат 10.000 и пак рециклират или купуват части и гуми 2ра ръка и после ГИНАТ по пътищата
  • #55
    Паруш Таранголев ( преди 9 години )
    Това кой клас и към каква целева група е насочена колата го решава производителя, а не ***. И има различни калсове който иска по евтино взима Октавия/голф/аурис/мазда3 който иска по солидна и голяма кола взима Супърб/Авензис/6тица/А4 тези коли са по обезшумени по просторни с повече опции за надстройка. 5Г не мислиш за гуми и обслужване. А *** си купува и гуми 2ра ръка щото, ако поддържаш 5 годишно БМВ 5та серия в Швейцария в официален сервиз както е редно и слагаш нови гуми както е редно ще ти
  • #54
    бъчваря ( преди 9 години )
    Един въпрос към всички журналисти. Защо при почти всеки тест се пише, че даден автомобил е като от по-горен клас? Каква е базата за сравнение, защото се пише така за всички нови автомобили. Спрямо какво сравнявате? Спрямо Пасат 1992-а или нещо друго? А не е ли по-правилно да се каже, че автомобилите от даден клас са станали като автомобили от по-горен клас, но от предходно поколение? Защото на практика точно това се получава при всеки нов модел.
fallback
Последни