fallback
Коментари ( 113 )
Напиши коментар
-
#43
При хюндаите има уловка. Който знае, чака декември месец. Тогава са с минус 20%. Вижте им продажбите. През декември е бум. Иначе като кола на пръв поглед нямат видима разлика от шкодата. Но виж ги след 5 години употреба и ще разбереш защо Хюндай са една класа над Шкода. Поне моделите им след 2006. Не само за дефекти. И по качество на салона бият Шкода.
-
#42
Хубаво казват Волво, но си купуваш 100% китайска кола. Няма защо да се залъгваме. Тази марка за мен не съществува повече.
-
#41
Ми напротив ВАГ е, вече на малко над 100к км, проблеми със сервизи нямам. Само масла. При 60к за кола на 7г е за около 10-11к
-
#40
Не, че не съм стъпвал бе олиго....., аз живея тук.Не 5, а много повече мога да ти изброя. Албанците много рядко се занимават с коли и това показва, че си доста далеч от този бизнес и изобщо не си в час. 1. christl-schowalter2. autohaus-westend3. haeusler-automobil-gmbh4. mahag5. Global Trade6. SZD Sportwagen Zentrum7. C.T.M CarTrade...и още и още мога да ти пиша. Ти обаче си дървен философ и изобщо не си в час, че да ти обяснявам някой неща. Друг път не се прави на разбирач!
-
#39
Качеството на Шкода се качва и качват цените. Да, това е логично.Качеството на Фолцваген пада, за това и цените са им по-ниски и се доближават до тези на Шкода. Нали така! И това е логично и следствие на първото твърдение. Можеш ли да го обориш с нещо смислено или не?Интересно ми е каква е тая кола, която след 6-7 г. и 120 к струва 10-11 к. Я кажи!Как знаеш всяко болтче? Разглобявал ли си е? Ако си вземеш нещо от ВАг, нали се сещаш, че задължително за тези г. и км. ще се занимаваш със сервизи
-
#38
Явно не си стъпвал в Германия в последните 7-8 години!Да, има много по-голяма вероятност да попаднеш на читав автомобил там, отколкото в България, но там и предлагането е по-голямо! Иначе пак се пастират, лъскат, пак се превъртат километражи - е, не до 120 хиляди километра, а до 220 хиляди :)Изброй ми 5 автокъщи в Мюнхен, Щутгарт или Хамбург, които не се държат от турци и албанци, а после пак ще си говорим!Ако си купиш кола от представителство на марката или от човек вече е друго!
-
#37
Верно си тапир, нашия!Погледни продажбите на Фолксваген и Шкода и тогава пак напиши простотията, че Фолксваген страда заради дъщерната си фирма!Просто Шкода вдигат качеството на материалите - погледни първата Октавия и виж най-новата Октавия! Качеството струва пари, независимо дали се произвежда в Германия или Чехия! Нормално е цените на Шкода да се вдигат, защото Шкода отдавна надскочиха бюджетната си идея и вече са на едно ниво с Опел, Тойота и т.н.
-
#36
Не, не е комплексарско. Купувам си нови коли през 6-7г, врътвам им по 120к, за тези години не се занимавам с *** по сервизите. Безценно, отделно си знам всичко за колата, всяко болтче, всяка драскотина, абсолютно всичко. На 6-7г я продавам за 9-11к и пак у новата. Естествео не купувам Дачия за 20к Поздрави от комплексирания, ти си карай дъртите бараки
-
#35
Хехехе, *** от Германия сам съм си вземал над 5 автомобила до сега още през 90-те, когато сигурно си вървял прав под масата или изобщо не си бил заплануван. Не ми разправяй кой държи автокъщите там! Много добре знам. За албанците много си се объркал нещо, но няма как да знаеш, като си далеч от тези неща. Каква е народността е без значение. Колата е обслужвана в оторизиран сервиз. Няма лъжа и измама. Ако е 10-годишна може, но на 3-5 г. кола е почти изключено да те клатят. Имаш и гаранция.
-
#34
Ами не, не съм дилър на Шкода, имам нова Хонда Сивик 2014 година! За 23 години стаж съм сменил поне 15 автомобила втора-трета ръка /Лада, Рено, три Мерцедеса, БМВ, Ауди, Тойота, Хонда, Алфа Ромео, Пежо, Ситроен, Мазда, Опел, Фолксваген/, но когато си взех Сивика разбрах какво е новия автомобил! Отделно имаме два нови Сеата и три нови Шкоди във фирмата, в която работя! Ами пак никакви проблеми! Новото си е ново, само *** би дал повече от 10 хиляди лева за автомобил втора ръка!
71 - 80 от 113
първа < 5 6 7 8 9 10 11 > последна