fallback
Коментари ( 113 )
Напиши коментар
-
#83
Много сте смешни пичове. Гумите са ми по 330лв бройката Дънлоп, зимни и летни. Да сменил съм ги, но не го вкарах в сметката, защото на старата са винаги един комплект повече, който трябва да се купи
-
#82
Цитат:Просто бензиновия модел беше на същите пари, та взех дизела.После пише:дизела беше със 1000 лв по скъп от бензиновияПоследно? Ти с всяко свое мнение си противоречиш и все повече излиза наяве как лъжеш безобразно. Дори и тези 1000 лв. , които измисли не са верни, защото няма такова нещо. Разликата е доста по-голяма и винаги е била. Както и да е, оставям те да си лъжеш на воля. Хората ще разберат за поредните ти изписани лъжи. За Пежото що не каза нищо? Истината боли, нали!
-
#81
Ще го застраховам, но върху 25к лева и ще плащам ТРИ пъти по-малко за застраховки, отколкото за новата Шкода.Освен това малко хора могат да се изръсят 80к лева наведнъж за нова кола и най-вероятно ще я вземат на лизинг, където ще оставят на лизинга още 7-8к лева за лихви и такси.
-
#80
Какво да ти още да ти кажа? За ново Пежо 508? Виж, нещо имаш проблем с четеното, ще ти го обясня по-подробно. Аз не защитавам Шкода, само тезата за нова кола. Всяка нова е по-добра оферта, от сдуханата стара. За да я продава някой, както написах или вече му е омръзнала или почват ремонтите. На какво ще попаднеш е въпрос на късмет. Прочети пак, по бавно какво съм писал.
-
#79
Най-много ми е смешно като видя някой с "премиум" автомобил на 10 години, на който са сложени 10 годишни гуми Дебика, Корморан или Тигар! :)Ама тарикатите нямат 1000 лева за Мишелинки или Континенталки :)
-
#78
Не знам какво следиш, и хич не ме интересува, но дизела беше със 1000 лв по скъп от бензиновия сходен по мощност. Затова го взех. Ти сметни, разликата за какво време съм я изкарал., че си по сметките. По мои груби сметки, още първите 5к бях напредДо този в Германия, цените тук в Бг са доста по ниски, политика на ВАГ, та въобще не ме интересува, колко струват в Германия или САЩ Ето ти цените тук, високо ниво, но не L&K:3,6 FSI 260 кс, 6DSG, 4х4 - 28к евро2,0 TDI 170 кc, 6DSG, 4x4 - 33,5к ев
-
#77
Значи хем се праскаш колко си паралия, хем ново караш и парите за теб не са проблем, хем едни гуми не можеш да си смениш с нови и караш с риск за живота си и на другите с ***. Какво е това ми кажи/ Селения, комплексарщина и простотия. Лъжите ти за пореден път лъснаха, като гол г*з на месечина. Карай си виртуалната нова кола и ни остави да се мъчим ние със старите на няколко год. коли за които имаме пари да ги поддържаме в отлично състояние, а ти както се вижда нямаш.
-
#76
Той дилърчето с тези гуми за пореден път се издаде колко е ***, неук и как лъже. Пак ще трябва да му смятам на келемето. За 6-7 г. както каза прави 120 000 км. Ок, повечето хора карат по толкова. За тези км. как така не е сменил гуми се питам аз и отговор не искам! 1. Лъже безобразно2. Кара с галошиСлед 5-тата г. гумите се сменят независимо на колко км. са. Това всеки го знае. Да, но той не го прави. Хайде поне да беше минал малко км.а те не само са стари, но и без протектор.Иначе ново кара
-
#75
И като си вземеш 5 годишно BMW, няма да го застраховаш ли?Той и един приятел ми развиваше такива теории за 5 годишната му Е класа, но като му откраднаха парктрониците и една *** с Нисан Кашкаш се натресе в него на едно кръстовище, сам отиде да си направи пълно автокаско!
-
#74
Повечето хора, които си вземат нова кола, я карат поне 5 години!След това ако имат възможност си вземат или новия модел, или просто продължават да я карат още!Никой няма да замени кола, която е купил чисто нова от магазина, за някоя трошка "нов внос".
31 - 40 от 113
първа < 1 2 3 4 5 6 7 > последна