IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Opel Astra превръща нощта в ден

Бъдещото поколение на модела ще бъде оборудвано със системата IntelliLux

Новият Opel Astra превръща нощта в ден

Компанията Opel продължава поетапно да разкрива новото поколение на Astra, чиято премиера е насрочена за септември. Моделът ще бъде оборудван с една от най-модерните технологии на светлините, която ще дебютира при автомобил от този клас.
Новия Opel Astra превръща нощта в ден
Интелигентната система носи името IntelliLux LED Matrix, като тя се използва и от други производители, но при машини от по-високи сегменти. Технологията ще замени би-ксеноновите светлини, които се предлагат на сегашната Astra, като според представител на марката има далеч по-дълъг срок на годност както от тях, така и от халогенните светлини.
Новия Opel Astra превръща нощта в ден
Системата се състои от 16 светодиодни сегмента – по 8 във всеки фар. Тя постоянно адаптира разпределениетои дължината на светлиния лъч към ситуацията на пътя. Дългите светлини, например, се включват автоматично, щом автомобилът напусне пределите на града. Трябва да се отбележи, че технологията сама определя харктера на местността, в която се движи колата, без да използва навигацията.
Новия Opel Astra превръща нощта в ден
След като камерата в автомобила открие идващо насреща превозно средство, светодиодите се изключват, за да не се заслепяват водача на другата кола, но останалите елементи от фаровете продължават да работят нормално. В същото време яркостта на фаровете е максимално приближена към тази на дневната светлина.

От Opel са категорични, че технологията IntelliLux LED Matrix предлага буквално неограничени възможности на инженерите и дизайнерите на марката, тъй като тя няма сложен механичен блок за управление, а самите светодиоди са със съвсем малки размери.

Снимки: Opel

0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    abc ( преди 10 години )
    Много сте наивни, фаровете не са производство нито на Опел, нито на Тойота, Сеат и т.н. Произвеждат се от фирми, които са специализирани в областта, като Хела, Валео, Бош и т.н.
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това че Дошо не чете не значи, че първите лед светлини не са на Ауди. Първия модел с такива е Ауди Р8 от 2006 г. мисля, Лексус година по късно пуска модел с лед но само къси а Ауди пускат през 2008г. габарит,къси и дълги лед. От 2013г. вече монтират матричните фарове, каквито Опел сега смята да пуска. Но е факт, че Ауди вече ще пуска масово лазерни фарове, както и БМВ, при светлините немците са много напред пред останалите.
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Az ( преди 10 години )
    SEAT LEON ги предлагат от 2013 година и са първите и до появата на Astra единствените.
  • #16
    10 rate up comment 1 rate down comment
    14 ( преди 10 години )
    Няма смисъл да се води спор с такива доводи. Какво значение има кои ги пуска пръв в дадения клас. Технологията е позната на производителите и Опел в никакъв случай не открива топлата вода. Пускат ги с цел реклама и маркетингови трикове, като ще се надяват да вдигнат малко продажбите.
  • #15
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, но Опел първи *** пуска в този клас! Никой от Голф, Аурис/ Корола, Фокус, Сивик и тн в тоя клай ги нямат!
  • #14
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** е чела АлдиБилд и за това си мисли, че Алди ги пуща първи. Нормално е в лъжливата ВАГ медия немците и в часност ВАГ да са най-добрите и най-първи във всичко. Поглеждайки в независимите източници на информация установяваме елементарните манипулации. Това списание доказва за пореден път, че читателите му и почитателите на немското са коне с капаци, без много мозък в главите си, лесно се манипулират и лъжат. от което следва покачване на фенската маса. При умните хора номерата не минават
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГонче, Лексус ги пущат преди аЛуди. Пусни си търсачката и виж!
  • #12
    1 rate up comment 8 rate down comment
    shisharkov ( преди 10 години )
    под масово имам предвид наистина масово а не на един модел
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    а7 ( преди 10 години )
    Човека под мен е напълно прав, дори миналата година Тойота пусна подобна на тази технология в модела Авалон.
  • #10
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "А това че японците са едни от последните, които въведоха масово светодиодите във автомобилните фаровете е също факт, "Тия "факти" да не ги четеш в Алтобилд? Първите LED с висока мощност за къси светлини в сериен модел са в Lexus LS600h.