IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Land Cruiser Prado с нов мотор и скоростна кутия

Всъдеходът ще се предлага с 2,8-литров дизел със 160 к.с.

Toyota Land Cruiser Prado с нов мотор и скоростна кутия

Компанията Toyota подготвя фейслиф на всъдехода си Toyota Land Cruiser Prado през лятото. Моделът ще получи нов дизелов турбомотор с обем 2,8-литра и мощност 160 к.с., съобщава изданието Motoring.
Toyota Land Cruiser Prado с нов мотор и скоростна кутия
Новият двигател с 4 цилиндъра заменя досегашния 3,0-литров агрегат, развиващ 173 к.с. Освен това след обновяването си Prado ще получи и нова скоростна кутия – досегашният 5-степенен автомат ще отстъпи мястото си на такъв с 6 предавки.

Промени ще претърпи и оборудването на всъдехода, който се произвежда от 2009 г. През 2013 г. той бе обновен, като в салона бяха поставени материали от по-високо качество, както и подобрена централна консола. Тогава бе модернизирано и окачването на модела, което се предлага в два варианта – стандартен и с технологията Kinetic Dynamic Suspension System с регулируеми стабилизатори.
Toyota Land Cruiser Prado с нов мотор и скоростна кутия
Обновеният Toyota Land Cruiser Prado ще се появи през август на пазара в Австралия. Кога ще започне да се предлага моделът в други държави, все още не е известно.

Снимки: Toyota

 

0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе премиера кво кара, освен държавата де? Именно подобен дзвер. Не е случайно, нали;)
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    никой ( преди 10 години )
    Аха, мисля че се досетих. Като споменах Нисан по-долу се сещам, че Х-Трейла (новият) няма 2.0 дизел със 150к.с. а 1.6 със 130. Същият въртящ момент от 320нм като на старият 2.0, но при по-ниски обороти, което подобрява динамиката...Дам, мисля, че като бг реотан загрях преди да изгоря ;)
  • #10
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И каква разлика в 12 коня? Важното е да е здрав и надежден. Че ремонт на съвременен двигател сии е много сериозна цифра. А внно са го направили и да покрие новите еко евро норми. Универсален за целия свят. Не вярват този джип да се купува за скоростно каране по немски аутобани, нали? За там си има други категории наречени "паркетници"
  • #9
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Новия двигател 2.8 D-4D 177 кс ще има по-голям малко по-голям въртящ момент от предишния 3.0. Това означава, че няма да му малее. Радвам се, че задаваш логични въпроси, а не като други хора да си фанатик!
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    никой ( преди 10 години )
    Добре, приемам го това. Но като го гледам този Ленд Крузър, такъв двигател няма ли да му малее откъм мощност? Кубатурата да кажем е ОК, а мощността?
  • #7
    35 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Ми" понеже не знаеш ще ти обясня. Разбира се, че и Тойота могат да извадят много коне от всеки двигател, но предпочитат да направят двигателя не изключително мощен, а изключително надежден. Тези автомобили се ползват в целия свят, а на много места за да стигнеш до сервиз трябва да изминеш хиляди километри (не е като в Европа). По принцип този тип автомобили от Тойота няма как да се оценят от хора, които броят конете, а от хора търсещи надеждност за дълъг период.
  • #6
    6 rate up comment 13 rate down comment
    никой ( преди 10 години )
    Ми не знам това за парите. Коментирах техническите показатели. Въпросният 3.0 с 240к.с. и 6 скорости сега е мисля малко по-мощен и е с 8 скорости. На ФВ Груп двигателя. А да не забравяме, че Хюндай имат 3.0 също с 240к.с. Нисан Патфайндър също се появи по едно време с 3.0, пак към 230-240 к.с. и 7 скорости...
  • #5
    29 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези другите с по 240 кс, са били доста по-скъпи от Крузера с 166 кс, но защо ли са по-евтини след 10 години?
  • #4
    10 rate up comment 10 rate down comment
    никой ( преди 10 години )
    Като казвам "други марки имаха с по 240к.с. и 6 скорости..." имам предвид същата кубатура от 3.0 ....
  • #3
    13 rate up comment 19 rate down comment
    никой ( преди 10 години )
    не разбирам тези ниско ефективни двигатели на Тойота. Когато предлагаха 3.0 с мощност под 200к.с., други марки имаха с по 240к.с. и 6 скорости...