IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW готви мащабно обновяване на двигателите си

Промените ще засегнат 6 от моделите на баварците

BMW готви мащабно обновяване на двигателите си

Компанията BMW разкри подробности около предстоящото обновяване на гамата двигатели, което ще засегне 6 от моделите на марката. Той ще стартира през юли, като нови мотори ще получат хечбекът 1-Series, купето и кабриолетът 2-Series, компактният ван 2-Series Gran Tourer, седанът 3-Series, купето 4-Series, както и всъдеходът X5.
BMW готви мащабно обновяване на двигателите си
В гамата на „единицата” ще бъде включен 1,5-литров бензинов агрегат с 3 цициндъра, който ще развива със 136 к.с. В комбинация с автоматична скоростна кутия тази версия ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,7 секунди. Обявеният от компанията разход на гориво е между 4,8 и 5,2 л/100 км. Този автомобил ще получи индекс 118i.

Гамата двигатели на купето и кабриолета 2-Series ще бъде попълнена с два дизелови агрегата с 4 цилиндъра. Първият е със 150 к.с. и ще бъде поставен на модификацията с индекс 218d. Вторият е за модификацията 225d, при която сегашната мощност ще порасне от 218 на 225 к.с. Освен това за първи път откритата версия на 2-Series ще се предлага със система за задвижване на четирите колела.

Компактният ван 2-Series Gran Tourer ще получи цели 3 нови двигателя. Първият е бензинов с 3 цилиндъра, като развива 102 к.с. и ще бъде поставен на версията 216i. Другите да са дизелови – 3-цилиндров с мощност 95 к.с. за 214d и 4-цилиндров със 190 к.с. за 220d.

Седанът 3-Series и купето 4-Series вече ще се предлагат с модернизирани дизелови агрегати с 4 цилиндъра, чиято мощност ще бъде увеличена със 7 конски сили и ще развиват 150 и 190 к.с. Тези автомобили ще получат индекси 318d, 320d за седана и 418d и 420d за купето.

При всъдехода X5 гамата мотори вече ще се предлага и с дизелов 4-цилиндров двигател (индекс 25d), при който мощността е 231 к.с. С този агрегат моделът ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 секунди. Сегашната версия развива 218 к.с. и с автоматична трансмисия ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,2 секунди.

Освен обновени двигатели BMW подготвя и модернизирани асистент при паркиране и навигационна система при 3-Series и 4-Series, както и допълнителни цветове за роудстъра Z4.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    karutsar ( преди 10 години )
    С този си ход BMW от тузарска марка се превръща в обикновена масовка BMW слиза на нивото на Дачия , Тата ,Ситроен ,Рено ,Пежо Фиат и др. не реномирани и масови коли.Нещо като "не е елитно а е шир потреба" се казваше едно време.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    така стоят нещата ( преди 10 години )
    Нали се сещате че никой производител не прави коли за кеф и удоволствие, всичко това е бизнес и основната цел е конглокентоспособност и печалба. Това е и причината да въвеждат трицилиндрови двигатели, модели с предно предаване и т.н. Търсенето определя предлагането и колкото и да е неприятно за bmw фенчетата по цял свят, това е положението, и не е вярно че марката предава своите почитатели, просто се адаптира към съвременния пазар и икономическата ситуация.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Такъв беше проекта, но окончателно забраниха коли под определен стандарт Евро, напр. Евро 2, независимо дали е бензин или дизел.
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе колега, ама ги забраняват в Лондон и Париж. Защо? Верно бедни сме;, ама и си тровим децата с тоя дизел, нали си съгласен.
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези малки 3-цилиндрови мотори, не знам. Четох в autobild.bg теста на Ford Focus 1.0 EcoBoost. Изводът на списанието , че все още не може да се мери с дизела. Пишат, че ако "галиш" газта разхода е 6.8/100. Ако решиш да я "настъпиш" разхода минавал 9/100. Е, аз карам дизел в същия клас 1.6 от 2008 год. и средния разход за месец никога не ми е минавал 5.3/100. Така, че ако търсим икономия, още няма алтернатива на дизела. Хибридите не ги споменавам, защото не си избиват парите.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ше видиш пак ще си говорим,приятелче хаха
  • #9
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Някой може да си вземе БМВ с предно и 3цил, не виждам проблеми. Имат си клиентела. Ама кой ще се набута за Алфа със задно и големи мотори, то сегашните с предно и мижави коне не вървят...
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    селски бек ( преди 10 години )
    Ще изчакам да пуснат модел с 2 цилиндъра и мога да си взема един премиум баварче. Ако ги пуснат АГУ ще е още по-добре.
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    до нали???-смотльо ,когато съм използвал тази марка автомобили ти си показвал с пръсти на колко си години.
  • #6
    26 rate up comment 4 rate down comment
    GmBH 1 ( преди 10 години )
    Дибре де, не Ви ли мина през акъла, че в Мюнхен има една цяла банда , добре облечени и интелигентни хора, които най-малко, години наред са изследвали и умували, какво да се предложи на клиентите ?Вие им е.ахте мамата за 2 минути.... на целия маркетинг !Типично...