IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-мощният 3-цилиндров мотор

Агрегатът на Volkswagen с обем 1,0 литър развива 272 к.с.

Най-мощният 3-цилиндров мотор

Volkswagen направи най-мощния 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1,0 литъра. Агрегатът развива 272 к.с. и 270 Нм въртящ момент и бе представен на симпозиум във Виена заедно с нов 6,0-литров W12 TSI, който ще се предлага за Bentley Bentayga.
Най-мощният 3-цилиндров мотор
В основата на новия 3-цилиндров мотор (на снимката) е скромният 1,0-литров агрегат от хечбека Polo. Инженерите на Volkswagen са направили от него двигател за рали автомобила Polo WRC, като са му поставили турбо-компресор, както и турбина, задвижвана от електричество.

От компанията не уточниха дали новият мотор ще се поставя на серийните автомобили на концерна Volkswagen. Представители на марката коментираха, че целта на разработката е да покаже високия потенциал на двигателите с вътрешно горене.

Що се касае до 12-цилиндровия агрегат (на втората снимка), от Volkswagen бяха категорични, че той е най-икономичният в своя клас.
Най-мощният 3-цилиндров мотор
Моторът W12 генерира мощност от 608 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Благодарение на него бъдещият Bentley Bentayga ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост ще достигне 300 км/ч.

Снимки: Volkswagen

Още по темата:
Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор


 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #9
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз съм по-склонен да купя по-голям двигател със система за изключване на цилиндрите - така хем ще имам мощен и тих двигател, когато ми трябва, хем ще има огромен пробег преди да му свърши ресурса, хем ще е икономичен в града.
  • #8
    17 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХАха то 1.4 Tsi им издържат около 30 000км и влизат за основен ремонт, та камоли това дето са го надули до припадък.
  • #7
    12 rate up comment 7 rate down comment
    6a13TT ( преди 9 години )
    Естествено е че е над 2 литра, по-точно 2.5, при това с един разпределителен вал. Онова е технология на 18г., а това тук едва ли не го представят за нещо много велико и модерно, но всъщност е пълен т**** - съвсем нарочно, излишно усложнено. А дали се сещаш тия нютони и коне при колко оборота са или да ти обяснявам?
  • #6
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    и къде е проблема да е 270 нютона и 272кс ? а старата ти кола с 1 литров мотор ли беше или с nqkoj 2.4-2.5l pone a?
  • #5
    9 rate up comment 28 rate down comment
    6a13TT ( преди 9 години )
    Абе тия сериозни ли са? 272коня и 270 нютона? Старата ми кола имаше 230 нютона от АТМОСФЕРЕН двигател. И се хвалят с това? Че и на рали автомобил щели да го слагат... Божеееее....
  • #4
    34 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аутомедия, четете каво пишете:""заедно с нов 6,0-цилиндров W12 TSI, който ще се предлага за Bentley Bentayga.""..""12-цилиндровия агрегат (на втората снимка), от Volkswagen бяха категорични, че той е най-икономичният в своя клас. "Видно е че става въпрос за 12 цилиндров а не 6 цилиндров. Най-вероятно става въпрос за 6 литров с 12 цилиндъра.
  • #3
    24 rate up comment 11 rate down comment
    CBR ( преди 9 години )
    И колко ще държи такъв напомпан двигател, 100К, 150К км?
  • #2
    27 rate up comment 12 rate down comment
    Subarufan ( преди 9 години )
    Браво, впечетляващи харектеристики!
  • #1
    21 rate up comment 20 rate down comment
    112 ( преди 9 години )
    Veche placha ne mi idva da se smeq. Istinata e che horata si pravqt reklama i se kupuvat boklucirlte im