IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot извади хечбек с 500 к.с.

308 R HYbrid има задвижване към четирите колела, развива 100 км/час за 4,0 секунди

Peugeot извади хечбек с 500 к.с.

Нещо наистина специално показа френската марка Peugeot. Най-новият й модел е базиран на познатия хечбек 308, но представлява чистокръвен суперавтомобил.
Peugeot извади сериен хечбек с 500 к.с.
Моделът носи името 308 R HYbrid, като разчита на мощен хибриден мотор, дело на подразделението Peugeot Sport. Той съчетава бензинов двигател и два електромотора, който могат да работят заедно или поотделно. Бензиновият мотор е 1,6-литров THP (270 к.с.), а двата електрически двигателя, поставени на всеки от мостовете и развиващи по 115 к.с., предоставят на 308 R HYbrid задвижване към всички колела.

Общата мощност на системата, чиято литиево-йонна батерия с капацитет 3 кВтч може да се зарежда в електрическата мрежа, достига 500 к.с. Въртящият момент е равен на 730 Нм, а разпределението на масите е в съотношение 40/60 в полза на предния мост.
Peugeot извади сериен хечбек с 500 к.с.
Семейният хечбек с възможности на суперавтомобил, както от Peugeot определят своя нов модел, е сбособен на ускорение от място до 100 км/час за 4,0 сек. Максималната скорост на движение ограничена на 250 км/час, а вредните емисии на СО2 са колкото на икономичен градски автомобил - само 70 г/км.
Peugeot извади сериен хечбек с 500 к.с.
Peugeot 308 R HYbrid е снабден с четири режима на управление. Най-спортният Hot Lap предоставя пълната мощност от 500 к.с. Режимът Track настройва хибридната система да генерира 400 к.с. и 530 Нм, а режимът Road, предназначен за ежедневно ползване, доставя 300 к.с. и 400 Нм. Последният режим - ZEV, е напълно електрически. При нормално шофиране системата използва главно позиционираният на задния мост електрически мотор, докато предният се активира при необходимост.
Peugeot извади сериен хечбек с 500 к.с.
Що се отнася до дизайна на 308 R HYbrid, той е заимстван от концепциите 308 R и Quartz. Моделът демонстрира агресивни форми, големи отвори за въздух, двуцветно купе и хромирани елементи. Снимки на интериора липсват, но от информацията става ясно, че той е оборудван с четири индивидуални седалки.

Към момента не се съобщава кога ще се състои премиерата на 308 R HYbrid. Очаквайте подробности.
Peugeot извади сериен хечбек с 500 к.с.
Снимки: Peugeot

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Инжинер ( преди 10 години )
    Едва ли тези батерии ще издържат повече от 50 цикъла при разряд 60C.А на умника с алтернатора, 1кw алтернатор да захранва 150kw мотори, може би ако Тесла възкръсне и измисли нещо. ДВГ-то обаче става, 270к.с. от 1.6 литра.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 10 години )
    Хубава зверюга, браво.
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Миро ( преди 10 години )
    Е В А Л А
  • #7
    15 rate up comment 14 rate down comment
    Серджо Макароне ( преди 10 години )
    Добе че са иновативните французи да раздвижат нещата че германците с техните коптори с 50 цилиндъра и 400 коня са ми ясни освен да *** в околната среда за друго не стават.А феновете им могат единствено да ми ядат ***.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Жицата ( преди 10 години )
    Какъв алтернотор и ток от него те гони бе човек :) Според твоята схема горим бензин- загуби, трансформираме във въртене- загуби, предаваме с ремък движението- загуби, генерираме електричество- загуби и задвижваме колата с малкото енергия дето остава :)
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца до L. ( преди 10 години )
    максималния ток умножен по работното напрежение според теб не дава ли Мощноста, която може да се консумира от батериите? а за какъв алтернатор говориш и колко е неговата мощност - това само ти си знаеш. залягай повече над учебниците
  • #4
    4 rate up comment 12 rate down comment
    а дано ... ( преди 10 години )
    ама надали!куглокигане на петли - бе франчушка му работа
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    L. ( преди 10 години )
    Бавареца, батериите имат два основни параметъра - максимален капацитет (Ah) и максимален ток (A). Мощността на ел.моторите трябва да е оразмерена спрямо макс. ток. Капацитетът е колко време можеш да ползваш този ток. И още - токът не идва от батериите само, а от алтернатора. Батериите само го съхраняват.
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А дати ще е в продажба или ще концепт дано да пуснат едно такова дори и да не е 500 коня 300 да е да не е и хибрит и да е 4х4. Трябва да се върнат ония яки модели с яките имена т16 м16
  • #1
    16 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    не знам каква батерия ползват - при толкова малък капацитет от 3 кВтч, а да черпят почти 200кВт мощност от нея. НО това за мен е точната формула за следващите 10на години. малък работен обем, малко капацитет на батерията - за да е евтина И мощни ел.мотори - за да си правиш кефа.